... Tazko je s eq na gitare, len sa to zhorsi sprzni. kazdy EQ do zvuku pridava isty charakter zrna kedze sa jedna o skresleny zvuk a s tym je problem.
nemas pravdu. v zivote som este nestretol situaciu, zeby som nepouzil EQ na uz nahratu skreslenu gitaru. vzdy ho pouzijem a myslim, ze uplne bezne ho vzdy pouzivaju aj u profikov.
ukazku si vypocujem zajtra vecer, snad nezabudnem...
musicman chcel povedat nieco take, ze lampovy kompresor je take specifikum, ktore sa riesi az ked je ostatny retazec na urovni. a to je tiez potom otazne, ci je ideal pouzit uplne najlacnejsi vyrobok na trhu len za to, ze ma lampu.
inak to s tou jednou lampou - nikto netvrdil, ze hentento kompresor ma jednu lampou, to si asi nieco nepochopli. kedze je 2kanalovy, logicky by mal mat lampy aspon 2. vsak to si mozes zistit sam za 2 sekundy.
byt vlastnikom hentakeho kompresoru, tak nez by som si s nim kurvil master, skorej by som hladal vyuzitie pri nabere - vyskusal by som ho pri kazdej moznej prilezitosti - na spev, na ciste gitary, akusticke nastroje, basu, mozno kopak s rytmicakom. pripadne by som ho skusil pri mixazi na celu grupu bicich. a mozno by sa niekde ten lampovy charakter co z neho leze hodil. a mozno nie. ale ak by som sa mal rozhodnut, co lampove kupit do retazca, tak zacal by som urcite nez 2kanalovym kompresorom radsej nejakym jednokanalovym channel stripom prave za ucelom naberu... a mozno je naozaj tak zaujimavy, ze doda mastru to co treba, ale skorej nie. keby ano, vedelo by sa to o nom