Isto to poznate. Vas tvoric hluku nieje vzdy iba gitara -> kabel -> aparat. Mna uz otravovalo neustale zapajanie jednotlivych efektov, riesit dlzky kablov, adaptery, predlzovacky, k tomu vsetkemu tasku v com to nosit, atd...
Tak sa mi jedneho dna tato ponukol, ze mi spravi kufor na efekty, ja ze nedbam, tak sa pustil do prace.
Vo firme, kde pracuje predavaju okrem zvukovej a svetelnej techniky rozne casey, tak jeden doniesol a zacali sme spekulovat, ako to cele vymysliet, nech je to perfektne.
Takto?
"Nie, ten prepinac na solo daj radsej dolava. On bude v slucke, nech tam neni pavucina v kabelazi"
Finalna verzia umiestenia pedalov:
"Podlaha" caseu tvori cca 5mm preglejka, na ktorej su efekty z dvoch dovodov: Trebalo ich dat vyssie, aby neboli prilis hlboko /blbo by sa na ne stupalo/. Druhy dovod je uchytenie. To sme vyriesili klasickymi "eska paskami". Kazdy jeden pedal/efekt je "obviazany" jednou-dvoma paskami ktore vedu cez dierky v preglejke. Delay a Chorus su vyvysene na stlpikoch, koli lepsej dostupnosti prepinania. Tak sa mi nestane, ze by som prepnutim chorusu omylom stlacil aj prepinac na remote pedali.
Spodna doska bola nalakovana na cierno, aby to aj nejako vyzeralo. Spravil sa zdroj na 9V a kabelaz do panela. (Privod je klasicka euro snura na 220V. V zdroji je samozrejme aj poistka, aby mi to cele nevyletelo do luftu
)
Do panelu boli osadene samice na jacky, samica na 7pinovy kabel z Peavey switchu a power tlacitko s tlmivkou, ktora pri zapnuti svieti na cerveno.
Jacky zlava doprava su:
Return | Send | Output | Input | Switch
Return so sendom netreba rozoberat, klasicka efektova slucka.
Output a input je vlastne iba koli wahpedalu, cize je to to iste ako "AMPLIFIER" a "INSTRUMENT" na Wah-Wahu
Z pedalu mi teda ide jeden zviazany "multikabel" do aparatu. Cely kabel aj s napajacim sa mi zmestia v pohode do kufra, takze len otvorim, zapojim a hram. Vysledok vyzera teda asi nejako takto: