Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
29. Marec , 2024, 13:49:05
Strán: [1] 2  Všetko |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Kúpa gitary do 300€  (Prečítané 6506 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Lordiik
nováčik
*
Príspevkov: 6



« kedy: 01. Máj , 2009, 21:47:59 »

Prajem dobrý deň.
Na gitarku ( akustiku ) hrám niečo viac ako o rok ( som samouk ) a v blízkej budúcnosti by som si chcel zadováziť elektriku. Kedže v okolí nemám nikoho kto by mi v tejto veci vedel nestranne porabiť, obraciam sa na Vás :)

Ako je v názve témy uvedené cena by mala byť do 300€, samozrejme +/- 10-20€ nehrá výraznú rolu.
Ďalej by to mal byť typ LP nakoľko sú pre mňa osobne maximálne krásne a keď si už kúpim novú gitarku, chcem aby sa mi páčila. E


Budem rád za každú radu.

s pozdravom Lordiik

edit: ako tak čítam, rozumné LP v tejto cenovej kategórii asi nezoženiem a zasa na type mi až tak nezáleží, takže budem rád za tip na čokoľvek s dobrým pomerom cena / výkon :)
« Posledná zmena: 01. Máj , 2009, 23:15:34 od Lordiik » Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11901



« Odpoveď #1 kedy: 01. Máj , 2009, 21:55:53 »

Ďalej by to mal byť typ LP nakoľko sú pre mňa osobne maximálne krásne a keď si už kúpim novú gitarku, chcem aby sa mi páčila :)
v tejto cenovej kategorii sa na toto kriterium kludne vykasli  Žmurk kup si hocake padlo, ktore bude mat 2xHB a bude sa ti na nom hrat pohodlne a samozrejme bude spracovanim aj zvukovo v poriadku.. pri lowendovych nastrojoch by som vzhlad a nejake tvarove preferencie daval na posledne miesto, aj ked je pravda, ze tie lacne gitary su uz vcelku ok spracovanim..

ked chces LP so vsetkym, co k tomu patri, tak si este pockaj, dosetri prachy a potom mozes vyberat...