Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
01. November , 2024, 05:43:37
Strán: [1] 2 3 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Ktorú gitaru ?  (Prečítané 4141 krát)
0 užívateľov a 5 Hostí prehliada túto tému.
JohnConnor
nováčik
*
Príspevkov: 9

« kedy: 17. Apríl , 2014, 23:02:53 »

Čaute, chcel by som sa vás spýtať akú gitaru by ste poradili ? Som začiatočník, doma mám SX stratocaster ale ten predávam a chcem kúpiť niečo na tvrdšie žánre. Samozrejme kupujem už používané. Cena asi do 150 €. Mám vybratých zopár kúskov.
http://hudba.bazos.sk/inzerat/36274187/IBANEZ-GIO-GRG07LTD2-elektricka-gitara.php
http://hudba.bazos.sk/inzerat/36697640/Ibanez-RG-270.php
http://hudba.bazos.sk/inzerat/35908689/Ibanez-GRG-170-DX-cierna.php
Zaznamenané
arnysimilar
pravidelný návštevník
Príspevkov: 480

« Odpoveď #1 kedy: 18. Apríl , 2014, 06:11:26 »

Nazdar! Vitaj na fóre.  Na zdravie!
Z tých možností je to viac menej jedno. Ale asi by som sa vyhol lacnej gitare z FloydRose tremolom, pretože to nemôže fungovať.
Kedysi som mal tú 170-ku a hralo sa na nej celkom dobre. Len tie snímače boli slabé. Ale pre začiatočníka to nie je zlá voľba.
Zaznamenané

Byť hlupákom je veľmi ťažké, pretože je veľmi veľka konkurencia...
BrokenWings
miestny štamgast
Príspevkov: 1539

« Odpoveď #2 kedy: 18. Apríl , 2014, 07:19:08 »

Kup si 170-tku za kilo z bazara (hudba.bazos.sk) a za zvysnych 50€ do nej dokup nejaky rozumny kobylkovy snimac (napr. DiMarzio Tonezone)  Na zdravie!

Budes spokojny.
Zaznamenané
BrokenWings
miestny štamgast

« Odpoveď #3 kedy: 18. Apríl , 2014, 07:25:26 »

Snimac mas tu aha:
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=832172

Do tej gitary bude idealny. Nechaj si ho poslat. Predava ho byvaly clen fora, takze by ti to malo dorazit ok.
Zaznamenané
kaolko
inventár podniku
Príspevkov: 16429