toto zrovna vobec nevadilo a divim sa, ze sa nad tym niekto pozastavi... sedi v kumbale s odistenym granatom, lebo ju tam jej jebly frajer zatvoril, kym mu nepovie, ze ho lubi, ci co. v dalsom zabere uz neni s granatom v kumbale, takze ju jej jebly frajer odtial zjavne pustil... nepride mi to ako "nedopovedana zapletka".
voda bola uplne jasna. umelkyna fotila umenie pouzivajuc seba ako objekt. kedze islo o velke umenie, mala zviazane ruky a fotak na stative. vo vode sa smykla. bola to nehoda. cize zase ziadna nevysvetlena zapletka.
Dik za
na film sa dobre pozeralo, lebo ja ma rad filmy odohravajuce sa v BA. kamera nevadila, vlastne bola celkom dobra. herecke vykony niektore nevadili, niektore vadili. obsah bol klise nad klise, hlavne druha polovica sa niesla v znameni klise. koniec bol jak z knihy klise a trojity vybuch z kazdej strany bolo zlate klise filmu. pozerat sa na to dalo, clovek sa nekrutil trapnostou, ako pri mnohych inych filmov. hudbu to malo dobru, ale niekedy az samoucelnu vzhladom k tomu, co sa pod nou aktualne odohravalo. Tana Pauhoufova by sa mala sama v sebe vysporiadat s tym, ze ci sa chce odhalovat alebo sa nechce odhalovat, pretoze jej "nahe" sceny boli velky krc. vyzeralo to, akoby kazdemu sekundovemu ukazaniu bradavky predchadzalo dvojdnove prehovaranie s ustupkami, ako to teda spravit co nacudnejsie.
idem dat tomu na csfd 2 hviezdicky.
toto zrovna vobec nevadilo a divim sa, ze sa nad tym niekto pozastavi... sedi v kumbale s odistenym granatom, lebo ju tam jej jebly frajer zatvoril, kym mu nepovie, ze ho lubi, ci co. v dalsom zabere uz neni s granatom v kumbale, takze ju jej jebly frajer odtial zjavne pustil... nepride mi to ako "nedopovedana zapletka".
voda bola uplne jasna. umelkyna fotila umenie pouzivajuc seba ako objekt. kedze islo o velke umenie, mala zviazane ruky a fotak na stative. vo vode sa smykla. bola to nehoda. cize zase ziadna nevysvetlena zapletka.
na film sa dobre pozeralo, lebo ja ma rad filmy odohravajuce sa v BA. kamera nevadila, vlastne bola celkom dobra. herecke vykony niektore nevadili, niektore vadili. obsah bol klise nad klise, hlavne druha polovica sa niesla v znameni klise. koniec bol jak z knihy klise a trojity vybuch z kazdej strany bolo zlate klise filmu. pozerat sa na to dalo, clovek sa nekrutil trapnostou, ako pri mnohych inych filmov. hudbu to malo dobru, ale niekedy az samoucelnu vzhladom k tomu, co sa pod nou aktualne odohravalo. Tana Pauhoufova by sa mala sama v sebe vysporiadat s tym, ze ci sa chce odhalovat alebo sa nechce odhalovat, pretoze jej "nahe" sceny boli velky krc. vyzeralo to, akoby kazdemu sekundovemu ukazaniu bradavky predchadzalo dvojdnove prehovaranie s ustupkami, ako to teda spravit co nacudnejsie.
idem dat tomu na csfd 2 hviezdicky.
dik za reakciu
Nuz, mne to jasne nebolo, resp. tak jasne, ako tebe urcite, ale ked sa uz autor pusti do situacie s odistenym granatom a potom sa situacia prestrihne niekam inam, bez jej dopovedania sa mi z hladiska (minimalne) dynamiky deja zda byt trochu nedotiahnute. Situacia s vodou az tak jasna nebola, jasne, ze toto je jedno z dvoch variant riesenia (a asi to pravdepodobnejsie)...a naozaj to nebol nejaky velky problem vo vztahu k filmu. Co sa klise tyka, tak neviem, do istej miery suhlasim, ale co nie je klise v dnesnej dobe? Divacky atraktivny film proste v dnesnej dobe (v 60-tych rokoch to nebolo pravidlo) musi byt do istej miery klise.
Pribeh, hudba, technika, podla mna vsetko to dalo slusnu harmoniu, ktoru pri tych vselijakych dopletenych slovenskych filmoch nevidno, resp. nie je to standard. Cize celkom slusny standard, ktory by mohol ostat ako nieco, co by sluzilo prikladom, ako podobne filmy nakrucat. Samozrejme, taketo pravidla neplatia pre filmy napr. umelecke, to aby nedoslo k nedorozumeniu.