Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
14. Máj , 2024, 23:10:51
Strán: 1 2 [Všetko] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Zníženie výšky strún pomocou úpravy nultého pražca  (Prečítané 6034 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Bruthal guitar man
nováčik
*
Príspevkov: 42



« kedy: 20. Február , 2010, 09:23:17 »

Zdravíčko. Na mojej gitarke vyššej kvality ale síce korejskej výroby som objavil dosť podstatný nedostatok. Už dlhšiu dobu ma mrzí že struny mi drnčia o pražce aj pri pomerne vysokom dohmate (nič strašné ale som detailista tak ma to rozčuluje). snažil som sa tomu prísť na kĺb a zbabal som ze mechanika zámkov (tzv.nultý pražec) by mohla byť o niečo nižšie položená. Struny mi idú miernym sklonom od zámkov po FR. Máte s tým niekto skúsenosti ako to spraviť? Mám radšej kúpiť nové zámky a tie trošku podbrúsiť? Alebo?
« Posledná zmena: 20. Február , 2010, 09:25:27 od Bruthal guitar man » Zaznamenané

Aj napriek uletenému avataru som citlivý gitarista :)
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11901



« Odpoveď #1 kedy: 20. Február , 2010, 10:36:48 »

drncia ti prazce a chces znizovat dohmat? krk mas zostelovany v poriadku?
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #2 kedy: 22. Február , 2010, 19:45:06 »

strasne domotane to popisujes.  drncia Ti struny o prazce a Tebe by malo pomohnut znizenie zamku ? dobre citam ?
Zaznamenané
RobG
inventár podniku
*******
Príspevkov: 3484



« Odpoveď #3 kedy: 22. Február , 2010, 19:50:47 »

treba nastaviť krk
Zaznamenané
cubo
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4588



« Odpoveď #4 kedy: 23. Február , 2010, 17:22:49 »

treba nastaviť krk

asi tak... a pozri sa rovno ci nemas vrtulu  Ja som čert..
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11901