zalezi na vic vecech....
- do kapely je obykle vhodnejsi dreadnaught (prosadi se)
- ale do jemnejsich veci (folk atd) klidne jakekoli telo, to zalezi spis na stylu hrani kytaristy
- 2 kondiky? to rozhodne neni pravidlo, kdyz uz je nejake pravidlo, tak velkomembranovy kondik namireny cca na 12 prazec, to funguje ve vetsine pripadu. Taky zalezi jestli se kytara dubluje anebo ne, tam vic mikrofonu muze pomoct.
- piezo je imho zcela zasadni pomoc, ale pouze v pripade tech slozitejsich kapelnich mixu, napr. pro soloveho pisnickare neni potreba
ja jsem po desitkach testu ohledne druhů, pozic, vzáleností a počtu mikrofonů a taky množství opravdu fungujících stop (měl jsem jednou 24 stop jenom akustické kytary
dospel k funkcnimu stylu (jinak dnes uz je toho plne youtube jak to delat)
http://instrumento.cz/clanky-clanek-117-20-%84test%93-mikrofonu-pro-nahravani-akusticke-kytary.htmlhttp://studiosopa.cz/?topic=hyenik-a-jeho-poctydoprovod (vzdycky dublovany) - velkomembrana namirena na 12 prazec (u me Bluemic BabyBottle protoze na akustiku funguje skvele a stoji o "trosku" min nez U87) + piezo
solo (vyhravky, melodie, sola atd) - velkmomebrana + XY tuzky (stereostopa která dodá prostor) + piezo
samozrejme kdo ma dost mikrofonu, misto tuzek muze zkusit i XY AKG C414 (taky to znelo fajn
kazdopadne, nejlepsi je "obetovat" jedno odpoledne ve studiu a vyzkouset si co se hodi pro tvuj konkretni styl hrani, kytaru, muziku, aranze. Zadny postup neni 100% spravny ve vsech pripadech.