jazz q pralesni pisen
ale ten karlik-pepikovsky popis k tomu . oj karamba
Vladimír Padrůněk-bg,geniální basskytarista s celosvětově jedinečnou technikou pravé ruky,kdy tato "krouží" nad strunami nástroje celým předloktím a trsátkem "píchne" do právě potřebné struny...
Martin Kratochvíl-key,věčně usměvavý muž s tipickou "přehazovačkou" (jako vedoucí kapely musel na příkaz soudruhů signalisovat Padrůňkovi nástup sóla,chacha)...
František Francl-gt,jeho "samodomo" vyrobený Gibson Les Paul měl tak jedinečný (a nádherný) zvuk, že jste Františka okamžitě poznali, ať hrál kdekoliv...
Pavel Trnavský-ds,i Pavel si vyrobil nástroj sám, ovšem jeho kvalita byla tak bídná, že znehodnotil všechny nahrávvky Jazz Q Praha, kterých se zúčastnil. Bubny jsou ztočeny z hliníku, mechanika AMATI, blány REMO.
Pro zvukaře: pan zvukař Moc v té době nevěděl nic o microfonech "overhead" !! Za zmínku ještě stojí použité ECHO Roland...
PS: za Vladimírem Padrůňkem jsem projel celou republiku....byl to muzikant SVĚTOVÉ úrovně....Myslím, že Jaco (Pastorius) si mohl, klidně, řikat Padro...
podla mna si dal blbu verziu Hladikovej Cajovny, teda ak mi nieco neuniklo.
inak jak som zazrel meno Padrunek, tak okrem tych oficialnych oslavnych posmrtnych chyrov existuju aj take, ze to bolo hovado, s ktorym sa nedolo vyjst, ktore ani muzikantsky az tak neoslnovalo a ktore bolo problem stretnut triezve, vsak sa aj uchlastalo k smrti ... ale to su tiez len take zvesti, ja ani neviem, ako naozaj hral...