|
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
Príspevkov: 7479
WWW
|
|
« Odpoveď #151 kedy: 25. Január , 2009, 14:53:06 » |
|
Tie ukazky ma teda nepresvedcili.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
miso_kolo
|
|
« Odpoveď #152 kedy: 25. Január , 2009, 14:55:57 » |
|
mne to znie cele ako pod dekou...
|
|
|
Zaznamenané
|
stoka!
|
|
|
marianguitar
|
|
« Odpoveď #153 kedy: 25. Január , 2009, 14:58:03 » |
|
Tie ukazky ma teda nepresvedcili.
Teba mozna nie, druheho mozna ano Martin
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
Príspevkov: 7479
WWW
|
|
« Odpoveď #154 kedy: 25. Január , 2009, 14:59:26 » |
|
Ale to vies, ze hej Uz sa o tom nedebati, ale davam link na zopar ukaziek,co som nahraval (...) tak nech kazdy posudi, ako to znie... (...)
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
lenivy
pravidelný návštevník
Príspevkov: 516
lenivy cvicit
|
|
« Odpoveď #155 kedy: 25. Január , 2009, 15:08:52 » |
|
Marianove forum je nieco ako jeho blog, ako tak pozeram. Nevidim absolutne ziaden rozdiel, ked to niekto nahra u seba na serveri a da link a ked da Marian 1 link na stranku k sebe, kde su vsetky linky, nebude to linkovat 10x, o tom je web - hypertext. Snad nechcete byt ako muziker forum?
|
|
|
Zaznamenané
|
Hi Bender! Hi Fender!
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #156 kedy: 25. Január , 2009, 15:42:16 » |
|
ked uz sa otvorila zase debata o tom Zoome... mal som ho doma dlho, mal som ho v skusobni dlho... vypocul som si teraz par ukazok a je to take, ako si to pamatam aj ja... trochu sa zamyslam nad jednou vecou... dnes sa SW firmy dokazu priblizit zvukom k realnym aparatom jak nikdy predtym - GR, Amplitube, aj ten novy Revalver - nie je problem na nich spravit niektore typy zvukov tak, ze pri pocuvani ukazok clovek moze aj pohoriet, ked by mal hadat, ci pocuva SW alebo realny aparat... a tento Zoom, vyuzivajuc tiez modeling a doplneny navyse 2ma ( ) flaskami zneje stale ako podlahovy multiefekt... nechapem... nad tykym zvukom sa dalo ochkat ako nad dobrym tak pred 15 rokmi, dnes su Native Instruments, IK Multimedia a spol. proti tomu daleko vpred. a aby som sa vyhol vytke, ze nemozem porovnavat SW platformu a HW, tak hned dam do placu aj Line6 (aj ked to malicko, co som od nich realne osobne skusal ma tiez nepresvedcilo).
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
spyros
|
|
« Odpoveď #157 kedy: 25. Január , 2009, 15:58:42 » |
|
flaskami zneje stale ako podlahovy multiefekt... nechapem... nad tykym zvukom sa dalo ochkat ako nad dobrym tak pred 15 rokmi, dnes su Native Instruments, IK Multimedia a spol. proti tomu daleko vpred. a aby som sa vyhol vytke, ze nemozem porovnavat SW platformu a HW, tak hned dam do placu aj Line6 (aj ked to malicko, co som od nich realne osobne skusal ma tiez nepresvedcilo). Zase tie "podradne" podlahove multiefekty pouzivaju realne aj znami hudobnici - Fedor Freso, Opeth... modulacne su OK, skreslenie nie je zazrak vo vseobecnosti, ci ty si aj modulacne efekty mal na mysli?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #158 kedy: 25. Január , 2009, 16:09:15 » |
|
nie, pisal som o skresleni.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
lenivy
pravidelný návštevník
Príspevkov: 516
lenivy cvicit
|
|
« Odpoveď #159 kedy: 25. Január , 2009, 16:12:13 » |
|
rastis mozno je to marketing, vies, keby hned vydali efekt co hra ako hovado, kto by si kupil novsiu verziu? tusim je na to taky pojem, ze lyzanie smotany. tiez sa musia vojst do rozpoctu-sw vyvoj+navrh hw, to nie je lacna vec. ale nechcem OTckovat...
|
|
|
Zaznamenané
|
Hi Bender! Hi Fender!
|
|
|
spyros
|
|
« Odpoveď #160 kedy: 25. Január , 2009, 16:15:43 » |
|
rastis mozno je to marketing, vies, keby hned vydali efekt co hra ako hovado, kto by si kupil novsiu verziu? tusim je na to taky pojem, ze lyzanie smotany. tiez sa musia vojst do rozpoctu-sw vyvoj+navrh hw, to nie je lacna vec. ale nechcem OTckovat... To nebude v tom...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
marianguitar
|
|
« Odpoveď #161 kedy: 25. Január , 2009, 16:51:27 » |
|
ked uz sa otvorila zase debata o tom Zoome... mal som ho doma dlho, mal som ho v skusobni dlho... vypocul som si teraz par ukazok a je to take, ako si to pamatam aj ja... trochu sa zamyslam nad jednou vecou... dnes sa SW firmy dokazu priblizit zvukom k realnym aparatom jak nikdy predtym - GR, Amplitube, aj ten novy Revalver - nie je problem na nich spravit niektore typy zvukov tak, ze pri pocuvani ukazok clovek moze aj pohoriet, ked by mal hadat, ci pocuva SW alebo realny aparat... a tento Zoom, vyuzivajuc tiez modeling a doplneny navyse 2ma ( ) flaskami zneje stale ako podlahovy multiefekt... nechapem... nad tykym zvukom sa dalo ochkat ako nad dobrym tak pred 15 rokmi, dnes su Native Instruments, IK Multimedia a spol. proti tomu daleko vpred. a aby som sa vyhol vytke, ze nemozem porovnavat SW platformu a HW, tak hned dam do placu aj Line6 (aj ked to malicko, co som od nich realne osobne skusal ma tiez nepresvedcilo). Pozri, ja mam svoje skusenosti, vo vela veciach mas pravdu ale pred 15 rokmi tu bol efektovy stredovek, to nemozes porovnavat, zbytocna degradacia a zaujatost. Dale to riesit nebudem,nakolko tie efekty predavame, takze by to stejne vyznievalo tendencne. Su ludia s roznym rozpoctom a roznym vkusom. Kazdy nech popocuva a rozhodne sa sam. Ako ja mozem vnucovat svoje tak tebe sa to proste nepaci a je to vybavene...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
styrioci
|
|
« Odpoveď #162 kedy: 25. Január , 2009, 21:37:17 » |
|
trochu sa zamyslam nad jednou vecou... dnes sa SW firmy dokazu priblizit zvukom k realnym aparatom jak nikdy predtym - GR, Amplitube, aj ten novy Revalver - nie je problem na nich spravit niektore typy zvukov tak, ze pri pocuvani ukazok clovek moze aj pohoriet, ked by mal hadat, ci pocuva SW alebo realny aparat... a tento Zoom, vyuzivajuc tiez modeling a doplneny navyse 2ma ( ) flaskami zneje stale ako podlahovy multiefekt... nechapem... nad tykym zvukom sa dalo ochkat ako nad dobrym tak pred 15 rokmi, dnes su Native Instruments, IK Multimedia a spol. proti tomu daleko vpred. a aby som sa vyhol vytke, ze nemozem porovnavat SW platformu a HW, tak hned dam do placu aj Line6 (aj ked to malicko, co som od nich realne osobne skusal ma tiez nepresvedcilo). tak zase ked sa na to pozrieme triezvym okom, realne akym vypoctovym vykonom disponuje takyto podlahovy multiefekt a akym vypoctovym vykonom musi realne disponovat pocitac, na ktorom dokazes robehat SW simulaciu aparatu s dalsimi 7-8 pluginmi s tzv. "nulovou atenciou"? v tomto smere to asi nie je celkom vyrovnany boj... mozno prvymi vlastovkami su hracky ako fractal audio axe fx, alebo som tusim kdesi videl este nieco podobne od ineho vyrobcu, ale nespomiem si kde, co mi uz pride trochu ine riesenie. v podstate vykonny PC s jedinym ucelom a tomu prisposobenym user interfaceom (svojim sposobom su aj tie multaky pocitace, ale hadam je jasne, co som chcel naznacit )
|
|
« Posledná zmena: 25. Január , 2009, 21:40:33 od styrioci »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #163 kedy: 25. Január , 2009, 21:49:25 » |
|
myslis ?
neviem to posudit, ale dam Ti iny priklad. vsakovati zvukari, co kecaju na internete riesia take veci, ako zvuk HW efektov, versus SW pluginy... za kratsi koniec tahaju pluginy... vysvetluje sa to tym, ze trebars v digitalnom HW reverbe je procesor navrhnuty specialne na to, aby pocital reverb a nic ine, kdezto PC procesor, aj ked na podstatne vyssej frekvencii, sa musi starat o vsetko mozne ostatne a dobry s HW zrovnatelny algoritmus na reverb by neupocital... zato SW reverby nemaju sancu rovnat sa spickovym HW...
co je uplne opacna argumentacia, ako si prave pouzil ty.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
styrioci
|
|
« Odpoveď #164 kedy: 25. Január , 2009, 22:06:56 » |
|
dobre a aka je cena takehoto studioveho digitalneho reverbu v porovnani s takymto all in one multakom? + ked si zoberieme ako sa tejto cene musi prisposobit HW zakladna, suma na vyvoj algoritmov tiez nebude rovnaka. vypocet jedneho algoritmu proti cca 9 asi tiez nebude rovnaka kava.. dajmetomu ten studiovy reverb, ktory si dal za priklad, by som prirovnal mozno k tomu axe fx od fractal audia, kde sa uz nepozera na cenu ale na vykon..ale bohvie ako to hra a ako to hra v porovnani so SW simulaciami... neviem, SW simulacie, kde sa pocita s istym vykonom, by som velmi neporovnaval s takymito multakmi, kde sa pocita s co najnizsou moznou cenou. len tolko som tym chcel povedat a mozno mam na to blby pohlad
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|