Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
16. Apríl , 2024, 18:25:39
Strán: [1] 2 3 4 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: www.musicant.sk  (Prečítané 20079 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
petok2
nováčik
*
Príspevkov: 20



« kedy: 03. November , 2007, 12:42:58 »

Tak som sa tu zaregistroval. Od leta tohto roku som začal prevádzkovať e-shop, www.musicant.sk Je to obchdík pre naozaj začiatočníkov a ľudí, ktorí hľadjú niečo lacné. Jasné poznám názory ľudí na lacné nástroje, ale dá sa ja tam nájsť veľa dobrých vecí. Sám som viac menej začiatočník, hrám basu, skúšal som všeličo a niekedy mi lepšie sedeli lacnejšie gitary, čo by som samozrejme nerobil pravidlom. Takže tak nejak stručne an túto tému, čo sa týka značiek, začínal som s nemeckým Keiper-om, pridal viac či menej dobrý  Stagg a potom dobrý Cort a nejakú lacnejšiu zvukovú techniku. Najnovšie mám český Fokus, niektoré nástroje stoja za to. No a ešte Ludwig, chystáme Paiste, Warwick.

Tak tak.
Zaznamenané

peto
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #1 kedy: 03. November , 2007, 18:02:39 »

keby boli tie gitarove komba s 10' reprakom lacnejsie dali by sa z toho vyhadzat creva a hodit si tam vlastny zosilovac. kupit to ako skrinku ale za tisicku.
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
petok2
nováčik
*
Príspevkov: 20



« Odpoveď #2 kedy: 03. November , 2007, 18:30:36 »