Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: VENUJTE 2% z daní aj na podporu gitarového fóra. Ďakujeme!!
30. Apríl , 2024, 06:54:08
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Akordy - varianty na vyssich prazcoch  (Prečítané 3361 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
martinoo93
okukávač

Príspevkov: 1


« kedy: 17. Január , 2014, 12:40:26 »

Ahojte. Som začiatočník a  viem hrať veľa základných akordov ale chcem sa spýtať ako sa dá napr. akord C dur zahrat v iných polohách. Napr. to hrá niekde pri 10 prazci a vela hudobnikov hra take akordy a nie zakladne pri prvych 3 prazcoch. Co su to za akordy? Dakujem :)
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #1 kedy: 17. Január , 2014, 12:51:46 »

barre - v zasade sa pouziva cca 4-5 zakladnych hmatov, ktore len posuvas do roznych poloh po hmatniku a dokazes vdaka nim zahrat akykolvek obyc. durovy ci molovy akord hocikde po gitare...

https://www.google.sk/search?q=barre+chords&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=GhnZUrm8F6KL4ASvx4AQ&ved=0CDMQsAQ&biw=1280&bih=654
Zaznamenané
frakos
stály hosť
*****
Príspevkov: 1368



WWW
« Odpoveď #2 kedy: 11. Marec , 2014, 23:28:22 »

Napisal som nieco o akordoch. Internet je toho plny, ale nejak som sa snazil to zhrnut po svojom. Ak sa mi bude chciet tak to este rozsirim o cvicenia a mozno aj nejake video ked sa naucim jak sa to robi apod, neviem...  Tych zopar cviceni co tam je su iba taby bez nejakych ukazok a notacie co je blbost, ale su take elementarne, ze je hned jasne co a ako, ale budem sa snazit dorobit . . . a asi tam bude aj dost gramatickych sialenosti . . . jo a bez diakritiky samozrejme . . .

https://dl.dropboxusercontent.com/u/102060619/akordy/sferomoakordoch.html
Zaznamenané

Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13057


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #3 kedy: 12. Marec , 2014, 06:54:13 »