kaolko
|
|
« Odpoveď #105 kedy: 17. September , 2008, 21:31:35 » |
|
skus napisat na forum na peavey.com...oni mali customer support na super urovni..aspon teda par rokov dozadu mali, ked som to este sledoval...aj ked neviem ako maju poriesenu Europu. Ale za pokus hadam stoji. v Europe sa vsetko riesi cez distributorov mam taky dojem.. cize sa mozem akurat tak obratit na dodavatela a zjebat ho.. ked nad tym uvazujem, anisa mi to tam nechce posielat na servis do tych Ciech. akurat to pojde nejakou zasranou UPSkou a dojde to v este horsom stave ako predtym. Vsadim opat na zrucnost nasich domacich majstrov-opravarov
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #106 kedy: 17. September , 2008, 21:32:36 » |
|
jasne akurat som si dnes robil prdel ze len sa musis naucit stihat medzi tym ako hras sestnastiny vymienat poistku a bude to ok..
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #107 kedy: 17. September , 2008, 21:34:59 » |
|
Branko ak mas Traxis bud taky laskyplny a vyser sa na JSX.. kupi si k tomu 2:90 od Mesa a si tak vybaveny ze pomoc dovidenia.. plus nejaky recto cab nech ti rit natrhne aspon a je to :D .. lol ze JSX.. ach jaj..
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Branko
|
|
« Odpoveď #108 kedy: 17. September , 2008, 21:36:38 » |
|
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
MageZ
|
|
« Odpoveď #109 kedy: 17. September , 2008, 21:37:39 » |
|
v Europe sa vsetko riesi cez distributorov mam taky dojem.. cize sa mozem akurat tak obratit na dodavatela a zjebat ho.. ked nad tym uvazujem, anisa mi to tam nechce posielat na servis do tych Ciech. akurat to pojde nejakou zasranou UPSkou a dojde to v este horsom stave ako predtym. Vsadim opat na zrucnost nasich domacich majstrov-opravarov
Ak to je klasika cez distributerov, tak to potom dost tazko z centraly spatne stopovat..ale aspon ako forma feedbacku by to pre nich mohlo mat hodnotu, lebo pochybujem, ze by z toho mali radost v centrale ze sa taketo nepodarky predavaju....len pozeram, ze fora maju akurat dole, ze vraj upgrade softu :D Inak klasicky problem s americkymi firmami...v USA to moze byt genialne ustretova firma, ze sa ti aj pod nohy hodia pri comkolvek, ale zastupenie v EU, co je casto nejaka 3. osoba je najvacsie peklo...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #110 kedy: 17. September , 2008, 21:44:32 » |
|
tak tak made in US of A :D .. ale to by som nebral ako indikator kvality zas.. ak su vsetky casti vyrobene v Cina a len sa to tam zlozi tak kde je pravda? mojim jedinym zadostucinenim je, ze som tuto informaciu o stave pri kupovani predal dalej.. amp sa da dokopy aj keby neviem co.. na vsetko su tu predsa peniaze.. vsakze...
|
|
« Posledná zmena: 17. September , 2008, 21:50:12 od kaolko »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #111 kedy: 17. September , 2008, 21:46:42 » |
|
inak neverili by ste aky je teraz ten amp tichy.. :D sry nedalo mi
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
spyros
|
|
« Odpoveď #112 kedy: 17. September , 2008, 21:46:48 » |
|
Inak klasicky problem s americkymi firmami...v USA to moze byt genialne ustretova firma, ze sa ti aj pod nohy hodia pri comkolvek, ale zastupenie v EU, co je casto nejaka 3. osoba je najvacsie peklo... Mas konretne zle skusenosti so zastupenim? Neskromne by som povedal, ze Peavey tu ma na rodnej hrudi, co sa tyka internetu super podporu. Neviem, co konkretne by si chcel viac, resp. kto ti tu ma vacsiu net support :-D
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Branko
|
|
« Odpoveď #113 kedy: 17. September , 2008, 21:47:41 » |
|
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Branko
|
|
« Odpoveď #114 kedy: 17. September , 2008, 21:48:32 » |
|
inak neverili by ste aky je teraz ten amp tichy.. :D sry nedalo mi
Boji sa sráč jeden Len mu daj...
|
|
« Posledná zmena: 17. September , 2008, 21:49:46 od Branko »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #115 kedy: 17. September , 2008, 21:51:00 » |
|
zacinam rozmyslat ze v USA tento tyzden krachlo Amslico AIG mozno preto mi vyhazduje furt poistku
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
MageZ
|
|
« Odpoveď #116 kedy: 17. September , 2008, 21:51:37 » |
|
Mas konretne zle skusenosti so zastupenim?
Neskromne by som povedal, ze Peavey tu ma na rodnej hrudi, co sa tyka internetu super podporu. Neviem, co konkretne by si chcel viac, resp. kto ti tu ma vacsiu net support :-D
Nehovoril som konkretne, ale vseobecne. Osobnu skusenost mam len s fy Eden z pred par rokov. V USA ochotne pomahali obcanom, mna ako Europana odkazali na zastupenie v okolitych krajinach, ktorych moj problem pochopitelne nemal dovod zaujimat...objednat a zacashovat celu predrazenu suciastku si mozem hocikedy a od hocikadial, to za customer support ale nepovazujem.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|