Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: VENUJTE 2% z daní aj na podporu gitarového fóra. Ďakujeme!!
27. Apríl , 2024, 16:12:17
Strán: [1] 2 3 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: mr. zakk - moj MINI pedalboard  (Prečítané 5788 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
mr.zakk
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 241



« kedy: 26. November , 2008, 20:53:08 »

Takze tu su fotky mojho skromneho pedalboardu. Viem ze to nie je bohvieco ale myslite na to ze som len student. Takze mam tam staru klasiku CB 95, dalej tam mam E.H. big metal muff with top boost ktory pouzivam ako booster.Ten cudne fijalový efekt pouzivam ako booster s velmi slabým skreslením.Neviem co je to za znacku ale zvukovo sa mi dost paci aj ked je uz stary a par krat som ho uz musel opravovat. Ten multak by som tam najradsej nemal lebo je to riadna pic**** ale zatial kedze nemam poriadny aparat mi dost doraba zvuk.  Ten mam iba ako EQ a pouzivam ho ako chorus a este ako prepinac volume pri solach( na dvoch kanaloch mam nastavený ten istý zvuk ibaze jeden je hlasnejsie)


* PA030973.JPG (122.35 KB, 1024x768 - prehliadnuté 462 krát.)

* PA030974.JPG (88.64 KB, 768x1024 - prehliadnuté 468 krát.)

* PA030975.JPG (136.25 KB, 1024x768 - prehliadnuté 471 krát.)

* PA030981.JPG (105.12 KB, 1024x768 - prehliadnuté 455 krát.)
« Posledná zmena: 27. November , 2008, 01:45:35 od Pitu » Zaznamenané

Groove...
mr.zakk
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 241



« Odpoveď #1 kedy: 26. November , 2008, 20:59:24 »

neni pedalboard nahodou krabicky primontovane na fosne? Bavím sa skvele

inak to RP mam aj ja a z toho retazca by som ho na tvojom mieste vypustil Bavím sa skvele Na zdravie!


sorry tak to hodim na nejaku preglejku a pofotim este raz Beeee Zdravíčko
a ten RP ma nahodou aj svetlu stranku... ladicku ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Zaznamenané

Groove...
homar
inventár podniku