ja by som povedal ze:
-songy co maju hlavu a patu a maju konceptualny charakter, su dotiahnute do najmensich detailov co sa kompozicie, textu aj celkovej myslienky tyka a je v nich citit ze nevznikli '15 minut pred zaciatkom koncertu' su vacsinou vytvorom jedinca a pripadnym doupravenim na pozadovane miery kapely.. vid Townsend, Pain of salvation, porcupine t. a pod kapely kde je casto citit rukopis veducej osobnosti ktora urcuje smerovanie..
-songy, pri ktorych je citit ze su 'uz 259tou variaciou na uz desakrat prevareny hard rock/pop/metal a vidno ze tam idu jednoduche kila a riffy sa striedaju jak komba v hre street fighter su podla mna vacsinou skor vysledkom jammovania za ucelom rychleho zhotovenia jednoducheho hitu aneb - podme spravit dnes 20 songov.. sem by som zaradil kludne novy album dream theateru (predosle starsie by som zaradil do skupiny prvej)
podla mna ak su v kapele aspon dvaja schopni ludia tak sa to da spravit tak ze - jeden prinesie napad, posle ho druhemu, ten na nom zacne tiez pracovat a dvaja robia sucasne na danom napade, potom sa z oboch vyextrahuje to maximum co ma potencial a polepi sa to dokopy.. problem je ze vela ludi to tak proste nerobi lebo su lenivi a chcu byt za rok hviezdami randalu tak spravia 80s thrashove kila kde vsetky koncia na prazdnej hrubej strune, do toho nadrbu sola v pentatonike, texty so zlou anglictinou co zneju jak slovenske vety prelozene cez google translator a to je akoze ' nas ppci song na ktorom sme makali a dali si zalezat' :D 90% nasich undergroundovych kapiel by som nalozil na jednu tatrovku a jebol do cementu dokonca aj tie v ktorych hraju kamarati nielen tuto z fora
cize tolko asi..
Neviem, co je dnes za zvlastny den ale vypalil celkom dobre este aj tu - 101% suhlas. Ja by som to mozne este nazorne zalternoval - schvalne - zoberem si autora trebarz Liam Howlett z Prodigy... vsetko robi sam, ma charakter uplne najvacsi to co robi a teraz si neviem predstavit, ze by zacal posielat napady inemu producentovi, alebo sa nedajboze radit s niekym inym z Prodigy nejak vazne
Ak ma raz OSOBNOST nasliapnute za dobrym rukopisom a silnymi napadmi, tak je velmi mala pravdepodobnost, ze by to bolo lepsie robene skupinkovo. Lebo totiz - dobrych muzikantov, spevakov, atd. je vela. Strasne vela. A takisto autorov. Poskladaju pekne hramonie, melodie, secko. Ale original sa spozna a je takych ludi malo. A je velke stastie ked sa taki ludia najdu viaceri v zoskupeni.
Zaroven by som z toho isteho vyssie spomenuteho dovodu hladal pricinu v tom, preco je drviva vacsina featuringov napicu - nasilu spajane silne vyhranene tvorive osobnosti to neni 1+1=2...