Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
29. Apríl , 2024, 12:03:07
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Co robit ak predajca nevracia peniaze?  (Prečítané 1671 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« kedy: 18. August , 2010, 11:36:30 »

Objednal som si z eshopu vec za cca 140eur. platil som e-bankingom vopred pretoze tak vychadzalo lacnejsie postovne. O niekolko dni som dostal potvrdzujuci email, ze tovar nieje skladom a mam kontaktovat predajcu ze ako to dalej riesit. Ja som mu zavolal a povedal mi ze bud si na to pockam niekolko dni/tyzdnov alebo mi peniaze vrati naspat. Tak sme sa dohodli, ze mi peniaze posle naspat, akurat mu este mam poslat email o zruseni objednavky.

Cakal som dni, tyzdne ale nic neprichadzalo, tak som mu zavolal ze co sa deje a povedal ze teraz nevie ale ze okamzite sa na to pozrie a vyriesi to. To bolo pred viac ako tyzdnom a 15dnovu lehotu vratenia penazi uz davno zmeskal. Nemam uz naladu zo seba robit debila a vyvolavat mu ked navyse telefon dvihne len po 3 dnoch. Mohli by ste mi poradit, ake su moje moznosti vymahania si mojich penazi, treba to riesit cez obchodnu inspekciu alebo cez policiu, alebo cez koho a ako to mam riesit? Diki
Zaznamenané
proghopik
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 4302


PATRÍM DO PIVNICE!


« Odpoveď #1 kedy: 18. August , 2010, 11:40:03 »

V prvom rade napis, kto je ten predajca, nech sa vie...

Inak mu zavolaj este a pohroz, ze mu davas trebars tyzden a ak nic, tak mu spravis reklamu min. na internete. Ak nic, tak pohroz pravnymi krokmi a pripadnou zalobou. To by malo zabrat...
Zaznamenané

kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
Sanchez
stály hosť
*****
Príspevkov: 802



WWW
« Odpoveď #2 kedy: 18. August , 2010, 11:44:02 »

Objednal som si z eshopu vec za cca 140eur. platil som e-bankingom vopred pretoze tak vychadzalo lacnejsie postovne. O niekolko dni som dostal potvrdzujuci email, ze tovar nieje skladom a mam kontaktovat predajcu ze ako to dalej riesit. Ja som mu zavolal a povedal mi ze bud si na to pockam niekolko dni/tyzdnov alebo mi peniaze vrati naspat. Tak sme sa dohodli, ze mi peniaze posle naspat, akurat mu este mam poslat email o zruseni objednavky.

Cakal som dni, tyzdne ale nic neprichadzalo, tak som mu zavolal ze co sa deje a povedal ze teraz nevie ale ze okamzite sa na to pozrie a vyriesi to. To bolo pred viac ako tyzdnom a 15dnovu lehotu vratenia penazi uz davno zmeskal. Nemam uz naladu zo seba robit debila a vyvolavat mu ked navyse telefon dvihne len po 3 dnoch. Mohli by ste mi poradit, ake su moje moznosti vymahania si mojich penazi, treba to riesit cez obchodnu inspekciu alebo cez policiu, alebo cez koho a ako to mam riesit? Diki

Ak si mu poslal mail o zrušení objednávky, tak si vyžiadaj aj potvrdenie o tomto zrušení. Každopádne sa snaž všetko riešiť písomne. Nie telefonicky. Keď budeš mať potvrdenie o zrušení objednávky, tak treba predajcovi napísať výzvu o vrátenie peňazí, kde popíšeš aj všetky termíny a podrobnosti komunikácie s predajcom. Treba tam vyčísliť aj Tvoje zvýšené náklady na akciu - poštovné, telefón... Nebolo by zlé sa odvolať aj na to, že ak Ti nevráti peniaze do nejakého termínu, že celú vec postúpiš SOI. Zatiaľ to nepostupuj nikam. Naserie sa a bude to potom brzdiť ešte viac. Myslím, že tá výzva by mala stačiť.
Zaznamenané

Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« Odpoveď #3 kedy: 18. August , 2010, 11:47:08 »

je to tento shop: http://www.pcenter.sk/

Jasne, ze da sa pohrozit a mohlo by to aj zabrat, ale ja uz by som to najradsej nejak riesil, pretoze takyto predajca nema co prevadzkovat nijaky e-shop a navyse ma neskutocne nasral. Ok, kebyze mu pohrozim alebo opat poziadam o vratenie tych penazi a stale sa nic nebude diat, tak ako to viem riesit.?
Zaznamenané
Sanchez
stály hosť
*****
Príspevkov: 802



WWW
« Odpoveď #4 kedy: 18. August , 2010, 11:54:59 »

je to tento shop: http://www.pcenter.sk/

Jasne, ze da sa pohrozit a mohlo by to aj zabrat, ale ja uz by som to najradsej nejak riesil, pretoze takyto predajca nema co prevadzkovat nijaky e-shop a navyse ma neskutocne nasral. Ok, kebyze mu pohrozim alebo opat poziadam o vratenie tych penazi a stale sa nic nebude diat, tak ako to viem riesit.?

Potom to treba už postúpiť SOI a basta. Pošleš im list, kde im všetko opíšeš, pribalíš kópie dokladov o komunikácii s predajcom a oni sa už postarajú. Ale pre budúcnosť bude lepšie si nechať posielať všetko dobierkou a žiadne peniaze dopredu nikomu neposielať...
Zaznamenané

proghopik
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 4302


PATRÍM DO PIVNICE!


« Odpoveď #5 kedy: 18. August , 2010, 11:57:45 »

Treba aj zalobou hrozit, SOIka je u nas dost bezzuba a leniva bohuzial. Neverim, ze sa predajcovi bude chciet riesit mozny sud kvoli takej sume... ?§!.
Zaznamenané

kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
Sanchez
stály hosť
*****
Príspevkov: 802



WWW
« Odpoveď #6 kedy: 18. August , 2010, 12:00:15 »

Treba aj zalobou hrozit, SOIka je u nas dost bezzuba a leniva bohuzial. Neverim, ze sa predajcovi bude chciet riesit mozny sud kvoli takej sume... ?§!.

Veď to by malo byť už v tej výzve na zaplatenie. Najlepšie bude poslať im pokus o zmier so všetkým, čo tam má byť. Aj SOI, aj súdna cesta.
Zaznamenané

styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11901



« Odpoveď #7 kedy: 18. August , 2010, 12:02:25 »

skus mu dat este sancu a napisat mu este raz

Zaznamenané
Sanchez
stály hosť
*****
Príspevkov: 802



WWW
« Odpoveď #8 kedy: 18. August , 2010, 12:04:38 »

skus mu dat este sancu a napisat mu este raz



No... Najhoršia smrť je z oplašenia... 
Zaznamenané

garde
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2967



« Odpoveď #9 kedy: 18. August , 2010, 12:06:22 »

Treba aj zalobou hrozit, SOIka je u nas dost bezzuba a leniva bohuzial. Neverim, ze sa predajcovi bude chciet riesit mozny sud kvoli takej sume... ?§!.

....neviem ja mám inú skúsenosť....zažil som to s Muzikerom, nechceli prevziať tovar na reklamáciu....kontaktoval som ich mailom a do 15 dní som dostal správu, že môžem ísť opakovane podať reklamáciu a pripísali aj čo všetko našli čo nevyhovovalo + výšku udelenej pokuty....komplet správa....určite by som mu ešte telefonicky pohrozil SOI-kou....žalobu pri tej výške asi ťažko....
Zaznamenané

"povedz debilovi, že je debil a neuverí ti"
Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« Odpoveď #10 kedy: 18. August , 2010, 12:09:00 »

Jeho obchodne oddelenie, cize ON sam bol v tom termine zatvoreny, hlavne ze ja som toto vsetko riesil este v juli s nim a ked som snim volal tak tiez nepovedal ze to nedokaze riesit lebo je zavrety, ale jasne povedal ze to vyriesi HNED.

telefon samozrejme nedviha.
« Posledná zmena: 18. August , 2010, 12:16:29 od Krtko » Zaznamenané
kaolko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 16429


Saturday Night Bieber


« Odpoveď #11 kedy: 18. August , 2010, 12:13:09 »

mrzute, dufam ze to dobre dopadne  Zdravíčko urcite by som mu napisal este jeden mail kde by som poziadal o opatovne vyriesenie zalezitosti a ked to nepomoze tak bysom dalsi mail uz adresoval SOIke s prosbou o pomoc a s nim na kopii daneho mailu ze reku nech uz to maju vsetko pohromade (ak vobec ta institucia pouziva email)  Bavím sa skvele
Zaznamenané

Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« Odpoveď #12 kedy: 19. August , 2010, 23:30:33 »

dnes mi ich nastastie poslal  Nechajte ma vydýchať  jebal pes takyto pristup k zakaznikom  Je mi do plaču
Zaznamenané
Strán: [1] |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.091 sekund, 23 otázok.