SixQa
nováčik
Príspevkov: 24
|
|
« kedy: 26. Február , 2011, 20:04:42 » |
|
.. Zdravím, mám problém. Som úplný začiatočník a chcem si kúpiť gitaru v nižšej cenovej kategórii (neviem ešte či ma hranie na gitaru chytí ) a akosi sa v tom absolútne nevyznám. Nemá mi kto pomôcť keďže ľudia, ktorých poznám a hrajú na gitare, mi povedali, že prvá gitara je vlastne nepodstatná a mám si kúpiť takú, aká sa mi páči... keďže tomu neverím.. obraciam sa s otázkou... Akú akustickú gitaru by ste mi odporučili... aspoň značku... keďže... Takamine, SX, Fender mi nič nehovorí.... Ďakujem, ak sa niekto ozve..
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
jtakac
|
|
« Odpoveď #1 kedy: 26. Február , 2011, 20:09:26 » |
|
u akustickych gitar je to trochu zlozitejsie, najlepsie co urobis je, ked zoberies zo sebou do obchodu nejakeho cloveka, co sa vyzna v akustickych gitarach aspon trochu (cim viac, tym lepsie) a potom treba len skusat kus za kusom.
|
|
|
Zaznamenané
|
mam 3 cinske gitary a POD, ale to nevadi, lebo zvuk je vraj v prstoch
|
|
|
SixQa
nováčik
|
|
« Odpoveď #2 kedy: 26. Február , 2011, 20:16:23 » |
|
.. hmm no rozmýšlala som nad kúpou cez internet, čo mi je hneď jasné, že asi neni dobrý nápad, ale dúfala som, že niekto poradí takú, čo pozná a vie že je dobrá pre začiatočníka...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
jtakac
|
|
« Odpoveď #3 kedy: 26. Február , 2011, 20:21:21 » |
|
.. hmm no rozmýšlala som nad kúpou cez internet, čo mi je hneď jasné, že asi neni dobrý nápad, ale dúfala som, že niekto poradí takú, čo pozná a vie že je dobrá pre začiatočníka... aaa, ty si dievca? no to je tak, ze gitary sa lisia jedna od druhej, aj co sa tyka jednej znacky a jedneho modeloveho radu. preto je vzdy najlepsie, ked si tu gitaru najprv vyskusas, alebo ju vyskusa niekto iny a az potom za nu zaplatis, v opacnom pripade sa moze stat to, ze ked ti pride domov, mozes byt dost sklamana, napr. gitara nemusi ladit, moze mat nejaku konstrukcnu vadu atd, hlavne u tychto najlacnejsich gaitar je to dost bezne
|
|
|
Zaznamenané
|