Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
19. Apríl , 2024, 18:53:40
Strán: 1 2 [3] 4 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: nahravanie do pc  (Prečítané 18065 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
mario bross
*** BACHAR ***
inventár podniku
***
Príspevkov: 8210



« Odpoveď #30 kedy: 22. Apríl , 2016, 09:34:17 »

pripadne reaper nestoji nic :)
Zaznamenané

epiphonic
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 734



« Odpoveď #31 kedy: 22. Apríl , 2016, 11:11:10 »

pri zvukovke mam licenciu na cubase LE - co by mala byt dajaka zaciatocnicka verzia vhodna na ucenie. na nete som sa vsak docital, ze aj to je az prilis komplikovane, tak to ani nestahujem a ostanem asi pri tom reaperi. ten sa zda byt ok zatial.
Zaznamenané

slow riffs / bong hits
killo
stály hosť
*****
Príspevkov: 1352



« Odpoveď #32 kedy: 22. Apríl , 2016, 12:36:00 »

pri zvukovke mam licenciu na cubase LE - co by mala byt dajaka zaciatocnicka verzia vhodna na ucenie. na nete som sa vsak docital, ze aj to je az prilis komplikovane, tak to ani nestahujem a ostanem asi pri tom reaperi. ten sa zda byt ok zatial.

Ja by som isiel do toho, cim skor sa s tym naucis robit tym lepsie pre teba. Osobne ked som pod macom som v Logicu a ked pod PC tak Cubase, takto som celkom slusne kompatibilny aj so studiami.

Neviem osobne nepoznam nikoho kto pouziva reaper a popravde tu o nom pocujem mozno tretikrat v zivote. Najdolezitejsie je asi aj tak aby si tym softom dosiahol to co potrebujes. Ja som toto nasiel vo vyssie spominanych.
Zaznamenané

Captain SEXXX !!
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #33 kedy: 22. Apríl , 2016, 12:42:12 »

Elements nie je zase az tak okypteny, 64 MIDI a 48 Audio trackov neni velmi obmedzujuce pre hobby level. netreba si to zamienat s LE verziami, co su ku zvukovkam, tie nedokazu ozaj takmer nic.

ja Reaper tiez moc nepoznam, len o nom citavam v debatach, ako je popularny a sikovne vymysleny. predpokladam, ze v profi prostredi bude jeho vyskyt nulovy.

epiphonic - ide o princip prace a ten je u vsetkych softov obdobny. tazko povedat, co je zlozite alebo nie. ja som sa Cubase tiez par rokov bal a dnes nechapem, preco. naopak, vsetko ostatne co mi obcas pride pod ruku sa mi zda neohrabane. je to len a len zvyk. ak mas Cubase LE, kludne s nim rob a neskorej sa uvidi...
« Posledná zmena: 22. Apríl , 2016, 12:45:09 od rastis » Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #34 kedy: 22. Apríl , 2016, 13:56:38 »

ja Reaper tiez moc nepoznam, len o nom citavam v debatach, ako je popularny a sikovne vymysleny. predpokladam, ze v profi prostredi bude jeho vyskyt nulovy.
to je mozno pravda, ale nie preto, ze by to bol zly daw, skor z toho dovodu, ze "chces nahravat? to musis mat pro tools, ten pouzivaju porfici"
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #35 kedy: 22. Apríl , 2016, 14:14:44 »

az budes nahravat v ozajstnom studiu s tym, ze co-to si porobis svojpomocne uz doma, aby si v studiu setril cas a naklady, bude urcite praktickejsie (financne aj casovo), ak im to tam donesies v nejakom ako-tak kompatibilnom formate, nez keby si im to doniesol v comsi, o com jakziv nepoculi, bezohladu na to, ze to Tvoje cosi moze byt doma inak ozaj sikovny soft...  Žmurk
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #36 kedy: 22. Apríl , 2016, 15:05:58 »

az budes nahravat v ozajstnom studiu s tym, ze co-to si porobis svojpomocne uz doma, aby si v studiu setril cas a naklady, bude urcite praktickejsie (financne aj casovo), ak im to tam donesies v nejakom ako-tak kompatibilnom formate, nez keby si im to doniesol v comsi, o com jakziv nepoculi, bezohladu na to, ze to Tvoje cosi moze byt doma inak ozaj sikovny soft...  Žmurk
to su take predpotopne povedacky zase..jediny scenar, ktory pripada do uvahy ked chces setrit v studiu cas a nieco si pripravit je, ze si nahras DI tracky gitar, basy... a v tom pripade jediny vhodny format je DI track vo wavku.. a v tom pripade je snad uplne jedno v com to bolo nahrate, jediny problem je aby sedeli tempa, boli nahrate dobre a riadne oznacene, ci protools nedokaze importovat wavka nahrate v inom DAW?  Bavím sa skvele

to mozno platilo kedysi, ked neboli tak kvalitne pluginy a pendlovalo sa medzi studiami a musel si realne prenasat projekty lebo pocitace neboli tak vykonne a neboli velkokapacitne disky vo velkosti privesku na kluc a pod.. dnes si zoberies 1kg laptop a porobis si co potrebujes na svojom, v prostredi ktore poznas... ak to posielas niekomu na mix, tak zas len ciste tracky, lebo vsak kto by chcel prerabat projekt po niekom inom..

nikdy som tento argument "lebo vsak v profi studiach pouzivaju protools" nechapal a dnes uz absolutne straca zmysel
« Posledná zmena: 22. Apríl , 2016, 15:22:10 od styrioci » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #37 kedy: 22. Apríl , 2016, 15:24:08 »

ale ja hovorim o studiach, kde sa striedaju klienti, kde ide casto o milionove produkcie, kde minuty prestoja stoja prachy. si predstav, ze nie vsetky studia nahravaju amatersky metalek. niekde sa nahrava trebars symfonak s desiatkami ludi, niekde nahravaju drahe hviezdy s narvatym harmonogramom a skus im prist vypravat, ze naco vsetci Protoolsuju, ked mozu mat zadarmo Reaper a si vies predstavit, ako na Teba budu kukat  Žmurk

pokial je to v rovine, ze robime to ako hobby, jasne ze sa mozes jebkat, ze si to tam v studiu kludne budu natahovat do prejektu po jednom tracku, ale jak si v rovine, ze v tom lieta vela penazi, tak potrebujes byt efektivny a 100% kompatibilny. takze budes mat v studiu ako zaklad PT, bude tam mat pre istotu Logic / Cubase pre socky, pre este vacsie socky tam budes mat moozno Sonar, ale urcite nikto v takomto studiu nebude mat Reaper, lebo naco by to robil ...

tolko na margo predpotopnych povedaciek...
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #38 kedy: 22. Apríl , 2016, 15:53:24 »

neviam jak sa tocia milionove hity v milionovych studiach, ale amaterski, aj profesionalni metalisti pouzivaju template projekty, v ktorych sa vies orientovat aj poslepiacky , do ktorych za 5 sek nahodis tracky, ktore potrebujes, a nie aby si sa prehrabaval v kompatibilnom protoolse v projekte, v ktorom je kopa bordelu, balastu, divne poroutovany a poldna zabijes tym, ze z toho vlastne spravis projekt podobny templatu, ktory si mohol pouzit hned od zaciatku lebo tak to vyhovuje tvojmu stylu prace  Bavím sa skvele  Na zdravie! Ale predpokladam, ze ak ide o hit v ktorom sa tocia milionove prachy a spolupracuju na nom ludia z x kutov sveta, tak sa medzi nimi tocia jednotlive stemy s tym, ze tu mas kostru songu pre predstavu, nahraj svoj part a exportni mi to v takom a takom formate, co bude zas len wavko.

mozno mas pravdu, ale stale mam za to, ze protools je dnes uz skor taka historicka barlicka, vela aj svetoznamych producentov prechadza na styl prace "in the box", cize je fakt uplne jedno, co kde maju...donesies si laptop, zapojis a neriesis co za SW maju v studiu
« Posledná zmena: 22. Apríl , 2016, 16:26:18 od styrioci » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #39 kedy: 22. Apríl , 2016, 16:25:13 »

furt tu davas o metale a o template projektoch. a ja Ti pisem, ze su aj uplne ine oblasti, uplne ine sfery, uplne ine studia, projekty a produkcie. ja nie som obhajca nicoho a nikoho, len tvrdim, ze tam, kde idu na PT, tak to nerobia ani zo zotrvacnosti, ani preto, ze by im nikto neukazal Reaper, ale preto, ze to ma pre nich ekonomicky zmysel a tym najvacsim je prave kompatibilita. si predstav len studio - dielnu nejakeho momentalne vychyteneho composera filmovej hudby, ma tam x- robotnikov na vsetky mozne zlozky, x- kompov, za ktorym tam sedi x- ludi co mu klikaju x- veci, maju rozpocet par melonov a par tyzdnov na dokoncenie. ako podla Teba pracuju ? s tym, ze nakoniec nieco bude zo samplov, na nieco sa zavola symfonak, urcite sa to bude naposlednu chvilu prerabat, ale ktovie v ktorom studiu a symfonak to bude nakoniec nahravat miesto v NY v Prahe, lebo je to lacnejsie, ale nieco uz stihli nahrat aj predtym, to sa mozno pouzije, apod... vies si predstavit ako sa medzi sebou takyto kolos Reaperuje a posiela si wavka ?
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #40 kedy: 22. Apríl , 2016, 17:46:01 »

Fajn, velka fabrika, vsetko bezi na rovnakych systemoch - v tom pripade je uplne jedno aky daw, ale ide o konzistenciu systemov bolo vsetko rovnake..

Ale fakt mi nechci tvrdit, ze ak ides nahravat nieco do ineho studia, ine prostredie, verzie OS, SW, pluginov etc co moze v konecnom dosledku sposobovat problemy je menej problematicke a viac kompatibilne viazat sa na nejaky DAW, ako pracovat so stemami...ved tomu ani sam nemozes verit...hlavne pri notorickej averzii roznych producentov updateovat SW lebo ved funguje...a to neni ani o metale, ani o DAW..wav je proste bez problemov a naimportujes to kam chces..vycucam ti z netu x velkych studii, ktore vyzaduju prave wav ak im chces nieco poslat na spracovabie..o nejakych protoolsoch ani zmienka..falt sorry, ale toto je strasna chujina ako argument

Resp spytam sa  z opacneho konca..pridem do profi studia, nahrat nieco s tym, ze mixovat sa bude inde, tak co bude vystup? Projekt v ProTools? Nemyslim...
« Posledná zmena: 22. Apríl , 2016, 18:23:22 od styrioci » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #41 kedy: 22. Apríl , 2016, 21:38:16 »

Fajn, velka fabrika, vsetko bezi na rovnakych systemoch - v tom pripade je uplne jedno aky daw, ale ide o konzistenciu systemov bolo vsetko rovnake.. ...

no neni, pretoze nikdy vopred nevedia, co sa kde bude nakoniec finalizovat, co este daju robit externe niekomu inemu, takze sa vsetci spoliehaju na PT kompatibilitu

hlavne ja netvrdim, ze PT je jediny a nenahraditelny. ja len tvrdim, ze pre mnoho studii ma zmysel a skusal som Ti nadhodit, preco asi. a faktom je, ze este stale to je najrozsirenejsi standard, vo velkych studiach povinny. ze je to prekonane a nahraditelne kadecim inym je mozno tiez fakt, rozprava sa o tom minimalne 10 rokov, no a hen - stale to maju vsade.

akakolvek velka produkcia, ktora z nejakeho dovodu bude chciet dat malu pomocnu zakazku nejakemu malemu lokalnemu studiu, sa s nimi nebude vobec bavit, ak nebudu PT kompatibilni... a mozu im ti rozpravat, ze poslite wavy a my Vam posleme wavy  Žmurk

Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #42 kedy: 22. Apríl , 2016, 22:22:31 »

akakolvek velka produkcia, ktora z nejakeho dovodu bude chciet dat malu pomocnu zakazku nejakemu malemu lokalnemu studiu, sa s nimi nebude vobec bavit, ak nebudu PT kompatibilni... a mozu im ti rozpravat, ze poslite wavy a my Vam posleme wavy  Žmurk


ja ti to vsetko beriem, len si nejak neviem predstavit ako taka kompatibilna zakazka vyzera a co ma byt jej kompatibilny vystup? Akoze pride studio a da ti zakazku ako mensiemu studiu, ze naharajte nam to a to..ale len v pro toolsoch a pouzivajte stock pluginy iba...ci ako si taku spolupracu mam predstavit?

Vsak ked ide o nejaky velky projekt, napr zvuk k filmu, ze v x studiach sa riezi zvlast hovorene slovo, zvuky, sample, hudba, tak co su dielcie vystupy, ktore sa potom finalizuju do vysledneho produktu?
« Posledná zmena: 22. Apríl , 2016, 23:13:00 od styrioci » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2303



« Odpoveď #43 kedy: 23. Apríl , 2016, 12:39:44 »

...

Vsak ked ide o nejaky velky projekt, napr zvuk k filmu, ze v x studiach sa riezi zvlast hovorene slovo, zvuky, sample, hudba, tak co su dielcie vystupy, ktore sa potom finalizuju do vysledneho produktu?

tak predpokladam, ze konkretne v takomto pripade tam potrebuju okrem audia aj kopec dalsich pomocnych dat, casove, synchronizacne, poznamky atd... cize studio odovzda bud kompatibilny projekt alebo wavy a vysvetlivky v notepade :) ci ?
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11903



« Odpoveď #44 kedy: 23. Apríl , 2016, 15:01:17 »

tak predpokladam, ze konkretne v takomto pripade tam potrebuju okrem audia aj kopec dalsich pomocnych dat, casove, synchronizacne, poznamky atd... cize studio odovzda bud kompatibilny projekt alebo wavy a vysvetlivky v notepade :) ci ?
neviem, stale si myslim, ze menej riskantne su wavy, midi tempo mapy, a popisky..hlavne predpokladam, mozno sa mylim, ale ak ma ist o nejaku objednavku, resp spolupracu viacerych studii, tak sa dalej spracovava finalny produkt, odovzdaju sa wavy, dokumentacia etc..ak treba nieco riesit, tak sa to vrati tomu, kto danu vec dodal...ved takto funguju vsetky odvetvia neviem preco by tento priemysel mal byt v tomto iny.

Ako, vidim zmysel protools kompatibility, ale nie z tohto pohladu ako sa ma snazis presvedcit. Zrejme protools bol kedysi jediny normalny daw, vsetci sa na tom ucili robit stal sa z toho standard, vsetci to vedeli ovladat, cize hocijaky producent ked prisiel do externeho studia sadol za komp a vedel robit. Toto beriem a davalo to zmysel...davalo pisem preto, ze dnes uz fakt nie je problem a kazdy, kto vela beha a potrebuje robit na viacerych miestach ma laptop, kde ma svoj daw, pluginy, na ktore je zvyknuty etc... Zrejme tam vela ludi bude mat aj tak protools, kvoli zvyku, to je jedno, stale si myslim, ze dnes uz je jedno co za daw to bude a ta "profi pro tools kompatibilita" je uz len prezitok a pretrvava skor zo zvyku ako z nejakej opodstatnenosti..skor si myslim, ze ak sa bavime o kompatibilite, tak skor prehltnem, ze treba mat Mac, lebo tam neriesis drivery, len pripojis audio interface a moze nahravat. Nemusis potom rieisit export projektov, odpojis notas a ides si pomixovat nejaky hit na hotel, na sluchatkach ako Andrew Scheps, napr :)
Zaznamenané
Strán: 1 2 [3] 4 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.038 sekund, 22 otázok.