Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: VENUJTE 2% z daní aj na podporu gitarového fóra. Ďakujeme!!
01. November , 2024, 00:51:45
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Začiatky na elektrickej gitare  (Prečítané 7157 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
ILikeIt
okukávač

Príspevkov: 2

« kedy: 19. September , 2013, 18:11:34 »

Zdravím, chcel by som vás poprosiť o radu, ako mám naučiť hrať na elektrickú gitaru, som samouk... Zatiaľ som sa naučil akordy E, Em, A, Am, G, C, D. Striedať ich už viem celkom rýchlo, len neviem čo a ako ďalej...   Neviem Mohli by ste napísať aj ako a čo ste sa učili vy, keď ste začínali. Ďakujem za každú radu  Žmurk
Zaznamenané
epiphonic
pravidelný návštevník
Príspevkov: 734

« Odpoveď #1 kedy: 19. September , 2013, 18:44:30 »

skus si hrat melodie, ktore sa ti pacia z oblubenych pesniciek a tak... proste podla sluchu to napodobnovat

a tiez taby vedia dost pomoct na zaciatku a ked uvidis ze sa to podoba na nieco tak ta to aj motivuje
« Posledná zmena: 19. September , 2013, 18:45:10 od epiphonic » Zaznamenané

slow riffs / bong hits
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2311

« Odpoveď #2 kedy: 19. September , 2013, 19:29:47 »

zaklad je prava ruka. spravne drzanie brnkatka - od toho sa odvija, ako Ti bude gitara zniet. kazdy ma trochu iny zvuk kludne aj na tom istom vybaveni - to je prave podla toho, kto ma aky uhoz, brnk alebo ako to spravne nazvat.

potom spravne brnkanie. naucit sa brnkat zhora, zdola, striedat.

potom by som pristupil k rytmickym cviceniam na jednej strune. metronom a do tempa hrat hodnoty not. cele noty, polky, osmicky, trioly, atd.

a potom by som zacal zapajat lavu ruku, cvicena na synchronizaciu, najprv na jednej strune, potom cez viacej stru,

potom by som sa zameral na zaklady teorie, teda toho, co na tu gitaru vlastne hrat. intervaly, stupnice, atd...