Velmi zaujmava finta. Googlil som a vytvoril som si taku teoriu ze to len trosicku posunie fazu jednej z cievok, takze naindukovanych 50hz zo siete sa dokaze anulovat, ale vyssie frekvencie kde uz ten maly posun odpoveda napr. 6khz to po scitani sposobi vytvorenie "kopceka" na danej frekvencii.
napr nejaka frekvencia ktora bola odcitavana koli snimaniu na roznych miestach strun (aj ked su cievky humbuckera blizko stale je tam nejaky posun) sa teraz fazovo posunie tak ze sa signaly z oboch cievok scitaju, vysledkom je zvuk podobny SC aj ked sa na nom podielaju rovnakou mierou obe cievky ( ako keby sa obe cievky nachadzali na tom istom mieste) cize sa signal zosilni ale len v ramci toho "kopceka" pripadne to vytvori este nejake hrebenovite zvrasnenie charakteristiky
no dobre dost bolo mudrovania! boh vie co vsetko sa tam deje
kazdopadne by ma zaujimala prakticka vec, ze ci sa da tento efekt nejak efektivne regulovat pomocou potaku, ohladne regulacie sa mi toho najst moc nepodarilo
Uf... dost komplikovane si to nasypal, alebo dostavam malo kyslika do mozgu... Inak ono to ozaj nie je uplne jednoduche ako som si povodne myslel, teda bandcut. Ono to fakt aj nejake pasma mierne pridava. Kazdopadne sa s tym oplati pohrat.
Ohladne regulacie: ja som dospel k finalnej verzii takej, ze potikom balancujem medzi 2n2 a 10n. V polohe 2n2 sa to krasne prejavi na hi-gaine tak, ze to viac prska a v polohe 10n sa stane to, ze kobylovy HB je pouzitelny aj na cleane, lebo to z neho stiahne tie otrave uskriekane frekvencie, z ktorych stipu aj oci. Ked je potik v strede (je to log 500k, takze nie v strede drahy, ale hodnoty), je to v podstate klasicky HB. Robim to s potikom tone, aspon ma konecne u mna vyuzite
Takze z jedneho snimaca dostanem 4 zvuky (HB, 2 mody a SC) a to sa myslim celkom vazne oplati.