Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
28. Apríl , 2024, 11:05:18
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Line6 pod x3 pro vs celolampová hlava  (Prečítané 1701 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
nullifer
nováčik
*
Príspevkov: 11


« kedy: 12. Máj , 2014, 10:38:04 »

Zdravím všetkých prítomných  Zdravíčko

nie som žiadny hudobný technik  ?§!. preto by som sa rád poradil. Mám celolampové modelingové kombo Line 6 spider valve 212 z ktorého by som rád použil iba repráky. Majú svoj vlastný vstup do kombového predzosilovača takže si myslím, že by nebol problém prepojiť ich s akoukoľvek inou hlavou na dosiahnutie nemodelingového zvuku však ?

Ak sa mýlim tak ma prosím opravte.

a Ďalšia vec je, že rozmýšlam o kúpe Line6 pod x3 pro, ktorý ponúka zaujímavé zvukové rozmedzie s kvalitným hoci digitálnym zvukom. Ale určite to bude omnoho lepšie ako to čo poskytuje môj aparát. Používam momentálne aj noise supressor ale keď som v blízkosti komba tak ten šum nejde a nejde potlačiť.

No a čo by som rád dosiahol je vyradiť modelingový zvuk z komba, ponechať zosilovač práve pre Line6 pod x3 pro a samozrejme aj repráky od komba - to by bol asi najideálnejší nápad.

Alebo sa mám toho celého zbaviť a zaobstarať si dačo poriadne ? Lebo zase taká katastrofa to nie je, len by som rád úpravu  zvuku.

Díky za akýkoľvek názor aj kritiku rád sa niečo priučím  Som metlak
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11901



« Odpoveď #1 kedy: 12. Máj , 2014, 10:53:15 »

spider valve nie je celolampovy zosik, pouziva digitalnu simulaciu a lampovy koniec.

navyse nejak nevidim logiku a zmysel v tom, aby si nahradzal digitalnu simulaciu v kombe tou istou digitalnou simulaciou, akurat z podlahovej verzie od toho isteho vybcu  Popiskujem si