Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
28. November , 2024, 18:06:41
Strán: 1 [2] 3 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: hranie 'out'  (Prečítané 7960 krát)
0 užívateľov a 3 Hostí prehliada túto tému.
joe_yaanosheeck
náhodný pocestný
**
Príspevkov: 83


« Odpoveď #15 kedy: 27. Marec , 2006, 16:31:04 »

Well kaslite na to ,ja sa potrapim
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #16 kedy: 27. Marec , 2006, 17:58:01 »

Well Janošik,kašli na to a hraj tony ktore tam pasuju,aj out,aj in skratka všetky ktore tam sadnu ako r.t na še..el.Teoria niekedy moc zvazuje ruky.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #17 kedy: 27. Marec , 2006, 18:37:32 »

Ja som niekde cital Yngwieho vyrok ze sa ho pytali na nejaky ton ze preco ho tam hra alebo nieco take a povedal ze sa mu to tam pacilo podla ucha ze nieje teoria na vsetko
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #18 kedy: 27. Marec , 2006, 18:55:44 »

A niekto povedal:V rockovej hudbe neplatia žiadne pravidla./len si nespomeniem kto/
Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #19 kedy: 27. Marec , 2006, 19:00:57 »

rudy napísal:
Citácia
Teoria niekedy moc zvazuje ruky.


Podla mna to vravi ten, kto neovlada kompletne celu teoriu. Myslim si, ze na skoro kazdy dobre znejuci ton, aj tie mimo stupnicu sa da najst nejake \"teoreticke pozadie\" celej veci. Hudobna teoria predsa nekonci pri harmonii a intervaloch.
Zaznamenané

Hosť
« Odpoveď #20 kedy: 27. Marec , 2006, 20:26:00 »

Maš pravdu.Neovladam komplet.Ani po tom netužim.Načo všetko rozpitvavat.Doležity je vysledok.Ak skladba dobre znie netreba moc špekulovat.A tu teoriu trocha ovladam.
Zaznamenané
izi
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 163



« Odpoveď #21 kedy: 27. Marec , 2006, 20:48:01 »

Teoria nie je na to aby ta zvazovala, prave naopak, aby ti otvorila oci (usi). Žmurk Ale na druhej strane, ked nepocujes tak teoria je ti na dve veci.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #22 kedy: 27. Marec , 2006, 21:10:00 »

Len dalej teoretizujte,polemizujte,rozoberajte,ja idem hrat.Dobru noc a nech sa Vam sniva o hudobnej teorii.
Zaznamenané
izi
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 163



« Odpoveď #23 kedy: 27. Marec , 2006, 21:15:22 »

Dik moc, uz sa tesim. Mozno pridem na dalsich desat sposobov ako hrat \"OUT\" a este sa pri tom vyspim :-)

Naposledy upravil izi, : 27.03.2006 o 22:15
Zaznamenané
Altostratus
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2211


Ääliö, älä lyö! Ööliä läikkyy!!


WWW
« Odpoveď #24 kedy: 27. Marec , 2006, 21:29:52 »

Toto už rozsekne len Pitu, alebo Vadim...dúfam, že dajú po prstoch každému, kto má také kecy, že teória obmedzuje kreativitu a podobne:P Beeee Beeee


Treba hlavne skúšať..a sťahovať finty iných gitaristov...spomínanú fintu so zámenou molu za dur som odkukal od Ala Pitrelliho. Aj keď hociktorý jazzman by sa mi asi smial, že som práve prišiel na to, že nejaká rocková legenda zamenila mol za dur a je to super inovácia.


Zmenšená kvinta sa dá zahrať bárskedy...veľká sedma do molu je z harmonickej, malá do duru, to je viac-menej všade, veľká sexta do molu je zas z melodickej..atď atď a máte teoreticky pokrytú celú chromatiku a môžete ísť hrať
Zaznamenané

Hosť
« Odpoveď #25 kedy: 28. Marec , 2006, 07:13:04 »

Pani všimli ste si to slovičko NIEKEDY?.Altostratus tu je jeden doprovodik,možeš ist hrat:Ami7   /D9b   /G6   /Gmi7   /C9b   /F7maj   /F6   /Fmi7   Bb9b/Eb7maj  /Eb   /Cmi6 Db7/D7  /Hmi   /E7 E9b/Ami7  /D9b  /G6  /Gmi7  /C9b   /F7maj   /F6  /Fmi7   /Fdim Abdim/C7maj   /D7   /D9b   /G9   /C Fmi6 C/./nie som autor/.
Zaznamenané
Altostratus
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2211


Ääliö, älä lyö! Ööliä läikkyy!!


WWW
« Odpoveď #26 kedy: 28. Marec , 2006, 08:34:38 »

nemáš to rozpísané do guitar pro, alebo do MIDI? Takto sa z toho nevysomári nikto, keď neviem ani to, že ktoré akordy sú \"hlavné\" a ktoré len prechodové na dĺžku jednej šestnástiny, napríklad. Predpokladám, že napr. pri \"F7maj\" v skutočnosti myslíš Fmaj7, teda FACE, podobne aj C7maj=Cmaj7..to len pre úplnosť protokolu. Rovnako by ma zaujímalo, či sú naozaj všetky devinové akordy s malou devinou (9b), lebo to ti je ináč takto dosť kokotský interval, na rozdiel od vežkej deviny.


Ale vážne, ak to máš na GP, alebo MIDI, tak sem s tým, rád si to vyskúšam...
Zaznamenané

izi
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 163



« Odpoveď #27 kedy: 28. Marec , 2006, 09:08:11 »

Vysiera to na toninu Fdur, klasicky postup II, V, I, a okolo nabalovania substitucie a vybocenia a bohvie co este. Ale do tohto improvizovat, to tu skladbu musis mat uz v uchu.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #28 kedy: 28. Marec , 2006, 09:38:16 »

Nemam to ani na GP ani MIDI,len na papieri.Hrabal som sa v materialoch a objavil som ju.Zaujali ma tie akordy a po včerajšej debate som si na nu spomenul.Nema žiadne predznamenanie konči tonom c./aj akordom C/.Tie akordy su tak ako su.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #29 kedy: 28. Marec , 2006, 09:47:25 »

A ešte jedna postupnost, ktora sa mi zapačila: Dmi G/Bb C Dmi/Ami F G/A  Ami/D  Dmi/Ami C/Gmi Ami C Dmi/A.

Naposledy upravil martinlm, : 28.03.2006 o 11:20
Zaznamenané
Strán: 1 [2] 3 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.099 sekund, 23 otázok.