avalturien
nováčik
Príspevkov: 43
|
|
« Odpoveď #45 kedy: 01. Marec , 2007, 21:29:10 » |
|
Tusim som tam nemal nastaveny ziaden delay, ani som sa nesnazil hrat cez nejaky efekt...ten hluk neviete cim moze byt?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #46 kedy: 02. Marec , 2007, 09:24:20 » |
|
Neviem, o akom hluku hovoríš, ale ten "delay efekt" naozaj nemusí mať nič spoločné so skutočným delayom. Celkom ľahko sa ti môže stať, že máš zapnutý monitoring, nezefektovaná gitara ti hrá v reálnom čase a zefektovaná hrá s nejakým oneskorením. Znie to ako delay, ale spôsobuje to latencia zvukovky. Skú si z FL studia otvoriť ASIO driver zvukovky a pohrať sa s ním.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #47 kedy: 25. Apríl , 2007, 11:48:43 » |
|
OK, tak ďal�ia prkotina...
Chcel som to MIDIčko rozbehať s Edirol Orchestral pluginom. Problém je, �e v Guitar pro som tie noty naklikal a nastavil som tam, aby to hralo ako nylonová akustika (MIDI patch25). Táto informácia sa akosi stala súčasťou toho súboru. V�dy keď ho spustím s Edirolom, tak sa automaticky prepne na patch 025, čo v prípade tohoto pluginu je nejaká hobojovo-klarinetová omáčka. Ako MIDIčko prinútiť, aby hralo patche z toho pluginu, ktoré v ňom navolím a neprepínalo pri ka�dom spustení na patch 025? Ja mam podobny problem, vopchal som si tam bicie z MIDI suboru, ale neviem ako ho prinutit aby mi tie MIDI noty spustali napr. sample rytmicaku. Ako sa to robi? V tychto veciach som uplny zaciatocnik
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #48 kedy: 25. Apríl , 2007, 11:55:09 » |
|
Asdfg: To, čo hovoríš ty, sa robí veľmi jednoducho. Proste si otvoríš nové okienko (sampler) v step sequenceri, klikneš vľavo na názov toho okienka a vyberieš sampel, ktorý má spúšťať. Potom do neho naklikáš chlieviky, alebo MIDI noty v piano rolle. Jeden riadok v step sequenceri je vždy vyhradený pre konkrétny sampel. Nemôžeš tak celú sadu nabúchať do jedného riadku, alebo skopírovať General MIDI stopu z Guitar pro. Proste si vytvoríš riadok pre hajtku, druhý pre kopák, tretí pre rytmičák atď. Do chlievikov potom vkladáš noty pre jednotlivé bubny.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #49 kedy: 25. Apríl , 2007, 12:06:52 » |
|
Skusil som importnut iba hide-kovu stopu, nic viac, ale stale neviem ako ho prinutit aby mi prehral sample
edit Uz mi to funguje, ale je to dost krkolomne - z importovaneho MIDI skopirujem konkretnu "stopu" (napr. hide-ku) a tu potom vlozim do piano rollu v sampleri s nacitanym zvukom hide-ky. Neda sa to spravit nejak jednoduchsie?
|
|
« Posledná zmena: 25. Apríl , 2007, 12:16:07 od asdfg »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #50 kedy: 25. Apríl , 2007, 12:24:52 » |
|
Načo importuješ? Naklikaj si chlieviky priamo v FL. Prečo programovať stopu v inom softe, potom ju importovať a potom ozvučiť? Môžeš vypustiť jeden krok a naprogramovať MIDI stopu priamo v FL.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #51 kedy: 25. Apríl , 2007, 12:29:39 » |
|
No hej, ale ja som chcel vyskusat bicie ktore uz mam vytvorene a nechcel som ich robit odznova. Ale ako tak pozeram, tak mi je sympatickejsi system vytvarania bicich v Guitar pro (zapisovanie do not)
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #52 kedy: 25. Apríl , 2007, 12:36:36 » |
|
Skusil som importnut iba hide-kovu stopu, nic viac, ale stale neviem ako ho prinutit aby mi prehral sample
edit Uz mi to funguje, ale je to dost krkolomne - z importovaneho MIDI skopirujem konkretnu "stopu" (napr. hide-ku) a tu potom vlozim do piano rollu v sampleri s nacitanym zvukom hide-ky. Neda sa to spravit nejak jednoduchsie?
To je uplne najjednoduchsi sposob, FL je v tomto dost user friendly, oproti inym viacej profi sekvencerom. Ak sa chces tomuto naozaj venovat, kasli na kraviny ako Guitar Pro - to je slepa ulicka a strata casu. FL je prvy najjednoduchsi SW, s ktorym stoji za to starcat cas.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #53 kedy: 25. Apríl , 2007, 12:56:41 » |
|
To je uplne najjednoduchsi sposob, FL je v tomto dost user friendly, oproti inym viacej profi sekvencerom. Ak sa chces tomuto naozaj venovat, kasli na kraviny ako Guitar Pro - to je slepa ulicka a strata casu. FL je prvy najjednoduchsi SW, s ktorym stoji za to starcat cas. Neviem, ci si niekedy skusal spravit bicie v Guitar pro, ale mne to pride ako najlepsi a najprehladnejsi sposob (ked to zapisujem priamo do not). Nuz ale vyzera to, ze mam smolu a budem si musiet zvyknut na ine
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #54 kedy: 25. Apríl , 2007, 13:12:24 » |
|
... Neviem, ci si niekedy skusal spravit bicie v Guitar pro, ale mne to pride ako najlepsi a najprehladnejsi sposob...
Nikdy som v tom neskusal robit nic - slepa ulicka a strata casu Takisto nebudem robit bitmapovu grafiku v Skicari, ale naucil som sa radsej Photoshop
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #55 kedy: 25. Apríl , 2007, 13:23:29 » |
|
ASDFG: Ak ti vyhovuje písanie bicích stôp v Guitar Pro, tak sa skús presťahovať do Cubase. Tam si importuješ celú midi stopu a prostredníctvom pluginu Battery dokážeš každej note priradiť konkrétny sampel. Takže nemusíš to rozpisovať do riadkov ako v FL Studiu.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #56 kedy: 25. Apríl , 2007, 14:06:57 » |
|
ASDFG: Ak ti vyhovuje písanie bicích stôp v Guitar Pro, tak sa skús presťahovať do Cubase. Tam si importuješ celú midi stopu a prostredníctvom pluginu Battery dokážeš každej note priradiť konkrétny sampel. Takže nemusíš to rozpisovať do riadkov ako v FL Studiu.
Vdaka za tip, vyskusam to
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
asdfg
|
|
« Odpoveď #57 kedy: 25. Apríl , 2007, 14:53:20 » |
|
Nikdy som v tom neskusal robit nic - slepa ulicka a strata casu Takisto nebudem robit bitmapovu grafiku v Skicari, ale naucil som sa radsej Photoshop Tu nejde o to, ktory program vie viac, len mi slo o ten sposob "programovania" bicich, a ten sa mi zda lepsi v Guitar pro.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #58 kedy: 25. Apríl , 2007, 15:03:38 » |
|
Guitar pro je MIDI sekvencer ako každý iný, navyše je obmedzený iba na GM banku, bez podpory VSTi, či DX. Jeho veľkou výhodou je user-friendly gitaristické grafické rozhranie. Inak plná prdel freewarových MIDI sekvencérov dokáže to isté. Asdfg: ak ti vyhovuje písanie bicích do nôt, Cubase ho má integrované. Všeliaké Sonary a Reasony možno tiež, neviem. To s tým importovaním stôp napísaných v Guitar Pro je fakt ako škabanie sa na uchu ponad hlavu...vieš, čo myslím, nie?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #59 kedy: 25. Apríl , 2007, 15:35:21 » |
|
presne tak - nejde o to, ktory soft vie viac, ale o to, ze Guitar Pro nevie nic. Nepodporuje ziadne externe MIDI, nepodporuje VST, DX, takze odpadaju akekolvek zmysluplne generatory zvukov alebo samplery. Co z toho, ze sa donho pohodlne klika mysou, ked nemam co tymi notami spustat ?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|