Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
03. December , 2024, 18:06:28
Strán: 1 [2]  Všetko |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Cool Edit Pro  (Prečítané 6750 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
vylo
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 259



« Odpoveď #15 kedy: 05. November , 2005, 11:58:10 »

Od jedneho chlapika je moznost zobrat PC 400 MHz,128MB RAM,HDD-10GB za 1000Sk Je to sice starsie ale to by aj stacilo na nahravanie nie? O zvukovke teraz nehovoriac.
Zaznamenané

Ja nic, ja muzikant!
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #16 kedy: 05. November , 2005, 13:44:38 »

Nooo... za 1000,- Sk nie je moc co riesit, ani namietat. Ale takato historicka zostava je skorej utrpenim. Zalezi od kvality komponentov. Ja som robil s audio tiez na PIII 450Mhz a 128 MB ram a nejak to slo, ale zaklad bol v tom, ze Intel procesor + Intel chipset...
Zaznamenané
vylo
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 259



« Odpoveď #17 kedy: 05. November , 2005, 14:17:34 »

V com sa najviac prejavila ta 450-ka iba v tom ze si musel dlksie cakat na spracovavanie zvuku/nacitavanie,otvaranie/? Ostatne v pohode?
Zaznamenané

Ja nic, ja muzikant!
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #18 kedy: 05. November , 2005, 14:58:18 »

Nacitavanie a otvaranie zavisi od rychlosti disku, dalej ak mas vela vela ram, tak sa ""undo"" mozno nemusi ukadat na disk, co je tiez vyhoda. CPU sa ti prejavi, ked das v programe na nejaky kanal 5 efektov a pouzijes 2xAmplitube VST :)
Zaznamenané

rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #19 kedy: 05. November , 2005, 15:46:15 »

Presne tak, ak mas projekt a v nom viacej stop, na kazdej nejake efekty, tak vtedy sa procesor pozna najviac. Ze nejeky render trva 5 alebo 15 minut az tak rozhodujuce nie je (samozrejme ak nejde o DivX kompresiu a rozdiel je 3 alebo 30 hodin :) ). Citelne to je v realtime veciach. Dalsia vec je, ze aky to je procesor. V dnesnych dobach velagigovych procesorov je uplne jedno, ci je to Duron alebo Pentium IV (no uplne sice nie... ), ale v dobach 400 Mhz procesorov to rozhodne jedno nebolo a asi jedina dobre funkcna zostava bola Pentium III na Intel chipsete a znackovej doske. Inak ak je dobra doska, nemal by byt problem pretaktovat 400Mhz na nieco pod 500Mhz (zalezi aj aky procesor to je), co je tak 3-4 plug-iny do projektu navyse. A dolezite je pri takychto zostavach pouzivat dobovy SW, cize nie winXP a Cubase SX3, ale pekne skromne win98SE a trebars Vegas Audio 1.
Zaznamenané
METALHAMMER
stály hosť
*****
Príspevkov: 935



« Odpoveď #20 kedy: 06. November , 2005, 01:48:09 »

mno...to uz davnejsie pisal rastis..ale nesuhlasim ze aj malo ramky staci na pracu so zvukom....ked totiz pouzivas niektore samplery (napr elektrik piano)tak si to natahuju rovno do ramky a napriklad 512 je mu malo....ale ak myslel iba na parstopove nahravanie zvukovych inf tak potom ma pravdu a bude to stacit....mno...a ta 400 je v pohode cena....aj ja som dakedy na takom nahraval a dalo sa....akurat sa rozluc s rozumnou latenciou pri realtime monitorovani viac vstupov ak budes mat na nich vela pluginov....lebo to najviac zatazuje procesor....ale ak budes nahravat normalne a potom to efektovat tak to bude v poho az na to ako pisal rastis ze to bude dlhsie renderovat ale na to vysrat.....
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #21 kedy: 06. November , 2005, 02:09:58 »

Jasne, pokial chces pouzivat sampler a loadovat tony samplov, ram pocitis. Ale na tento typ prace so zvukom by som neodporucal celu to komfiguraciu, nie len ram :). Pokial sa ale bavime o normalnom viacej stopom nahravani a nejakych tych pluginoch na stopach, 128 MB ram nie je az taka katastrofa...
Zaznamenané
Strán: 1 [2]  Všetko |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.076 sekund, 22 otázok.