PS1984
|
|
« Odpoveď #16155 kedy: 21. Marec , 2014, 09:31:07 » |
|
Neviem, ci to bol nejaky hoax, ale nespali jeden trans atlanticky let viac paliva jak cela F1 za sezonu ? Samozrejme neratame letecke presuny medzi pretekmi, ide len o formule samotne. fú, tak to neviem. každopádne však nie som za to, aby monoposty "žrali" obrovské množstvo paliva. Ale na druhej strane je to o čom keď jazdcovi z boxovej uličky zahlásia, že šetri palivo, lebo neprídeš do cieľa.... Ako potom môžu jazdiť naplno a na hrane ako voľakedy?
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
pelko
|
|
« Odpoveď #16156 kedy: 21. Marec , 2014, 09:31:24 » |
|
mne nevadí, že prišlo niečo nové ale Formula 1 vždy bola a podľa môjho skromného názoru by stále mala byť top so všetkým čo k tomu patrí.
Som dosť zástanca životného prostredia a chápem potrebu toho, že aj v tejto sfére sa s tým niečo musí robiť ale takéto zásahy mali robiť radšej v xy ďalších nižších sériách. Je tu kopu sérií, ktoré sú bližšie ku klasickej cestnej premávke a preto si myslím, že tie poznatky by boli o niečo bližšie ako tie z F1.
Formula mala zostať na vrchole celého toho. Tak ako sa hovorí - kráľovná motošportu...
Takže neposral som sa.
Nope, F1 nieje len šport ako taký, ale ide aj o technologický posun a výskum. Automobilky tam získavajú poznatky ktoré potom využívajú pri stavbe vlastných áut. Trebars McLaren P1 a LaFerrari vznikli kôli F1. Staré atmosférické motory už nemali čo ponúknuť, nedalo sa kam posúvať, aj z tohoto dôvodu začali automobilky hromadne odchádzať (BMW, honda, toyota, renault). FIA musela konať, nakoľko od zostávajúcich automobiliek dostali ultimátum že sa musí prejsť na iné agregáty inak odídu, a to by bol začiatok konca. A taktiež honda na tento krok ihneď zareagovala, a ide naspäť. So zvukom budú musieť niečo urobiť, buď sa vrátiť späť k dvom výfukom alebo poriešiť dáky rezonátor, lebo začne ubúdať ludí priamo na okruhoch. A to je zase prúser pre organizátorov ktorí platia veľké prachy aby tam F1 štartovala
|
|
« Posledná zmena: 21. Marec , 2014, 09:33:01 od pelko »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
PS1984
|
|
« Odpoveď #16157 kedy: 21. Marec , 2014, 09:42:18 » |
|
Nope, F1 nieje len šport ako taký, ale ide aj o technologický posun a výskum. Automobilky tam získavajú poznatky ktoré potom využívajú pri stavbe vlastných áut. Trebars McLaren P1 a LaFerrari vznikli kôli F1. Staré atmosférické motory už nemali čo ponúknuť, nedalo sa kam posúvať, aj z tohoto dôvodu začali automobilky hromadne odchádzať (BMW, honda, toyota, renault). FIA musela konať, nakoľko od zostávajúcich automobiliek dostali ultimátum že sa musí prejsť na iné agregáty inak odídu, a to by bol začiatok konca. A taktiež honda na tento krok ihneď zareagovala, a ide naspäť. So zvukom budú musieť niečo urobiť, buď sa vrátiť späť k dvom výfukom alebo poriešiť dáky rezonátor, lebo začne ubúdať ludí priamo na okruhoch. A to je zase prúser pre organizátorov ktorí platia veľké prachy aby tam F1 štartovala
ano s týmto súhlasím. nie som proti tomu, aby sa zmenili motory. Len nech sa to nespomalí. Nech je to všetko na hrane, nech to hučí. To bola TradeMark celej formuly. To video čo som sem nahodil je strašné. Zneje to tuctovo.
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
glamrocker
|
|
« Odpoveď #16158 kedy: 21. Marec , 2014, 09:56:06 » |
|
vsak pravidla o motoroch sa menia stale, a relativne povedane tak na hrane sa aj tak nejazdi uz len kvoli inym technickym obmedzeniam ktore vlastne tu uplnu jazdu na hrane nedovoluju. ved v minulosti boli monoposty vykonejsie s vyssim pritlakom atd ...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
garde
|
|
« Odpoveď #16159 kedy: 21. Marec , 2014, 10:04:59 » |
|
ako je fakt že to nie je to na čo si fanúšikovia zvukli a mne sa tie inovácie páčia a uričte by som nelámal palicu po prvom preteku, podľa mňa to bude mega zaujímavá sezóna
|
|
|
Zaznamenané
|
"povedz debilovi, že je debil a neuverí ti"
|
|
|
PS1984
|
|
« Odpoveď #16160 kedy: 21. Marec , 2014, 10:08:59 » |
|
ako je fakt že to nie je to na čo si fanúšikovia zvukli a mne sa tie inovácie páčia a uričte by som nelámal palicu po prvom preteku, podľa mňa to bude mega zaujímavá sezóna
tak to áno zaujímavá bude. ja už teraz neviem vydržať na ďalšie preteky. ten štart v autralii na dva krát plus tie vypadnutia. do konca som tosledoval so záujom to sa musím priznať. ale pôsobilo to na mňa cez obrazovku ako keby išli na kravách. pomaly.
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
kubog
|
|
« Odpoveď #16161 kedy: 21. Marec , 2014, 10:10:23 » |
|
|
|
« Posledná zmena: 21. Marec , 2014, 10:11:44 od kubog »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
PS1984
|
|
« Odpoveď #16162 kedy: 21. Marec , 2014, 10:16:13 » |
|
Barney-mu sa neprotirečí
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
pelko
|
|
« Odpoveď #16163 kedy: 21. Marec , 2014, 10:20:41 » |
|
ale pôsobilo to na mňa cez obrazovku ako keby išli na kravách. pomaly.
To je len "ušný" klam, proste keď to nezjape tak má človek pocit že sa to vlečie. Na rovinkách sú už teraz o cca 35km rýchlejšie, a ku koncu sa očakáva že v monze budú lietať okolo 400kmh. Samozrejme v zákrutách sú oveľa pomalšie koli obmedzenému aeru (čo ludia chceli), takže piloti ich musia prechádzať pomaly a dávať si pozor na nával krútaku aby im nepretočilo kolesá. Ja sa z týchto zmien celkovo teším, akurát je tam furt pár vecí ktoré ma žerú.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
PS1984
|
|
« Odpoveď #16164 kedy: 21. Marec , 2014, 10:34:28 » |
|
To je len "ušný" klam, proste keď to nezjape tak má človek pocit že sa to vlečie. Na rovinkách sú už teraz o cca 35km rýchlejšie, a ku koncu sa očakáva že v monze budú lietať okolo 400kmh. Samozrejme v zákrutách sú oveľa pomalšie koli obmedzenému aeru (čo ludia chceli), takže piloti ich musia prechádzať pomaly a dávať si pozor na nával krútaku aby im nepretočilo kolesá.
Ja sa z týchto zmien celkovo teším, akurát je tam furt pár vecí ktoré ma žerú.
môže byť. čo ťa žerie ešte?
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
garde
|
|
« Odpoveď #16165 kedy: 21. Marec , 2014, 10:39:04 » |
|
ale pôsobilo to na mňa cez obrazovku ako keby išli na kravách. pomaly.
to sa ti len tak zdá
|
|
|
Zaznamenané
|
"povedz debilovi, že je debil a neuverí ti"
|
|
|
proghopik
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 4299
PATRÍM DO PIVNICE!
|
|
« Odpoveď #16166 kedy: 21. Marec , 2014, 10:47:45 » |
|
|
|
|
Zaznamenané
|
kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
|
|
|
pelko
|
|
« Odpoveď #16167 kedy: 21. Marec , 2014, 10:55:38 » |
|
čo ťa žerie ešte?
V prvom rade nízky limit paliva na závod, mám pocit že pilot viac šetrí než ide naplno. Zvýšil by som ho. Taktiež nechápem načo je aj limit prietoku paliva keď už je limit paliva na celý závod. Pilot niekde ušetrí dáke palivo, a nemôže ho využiť pretože by prekročil prietokový limit. Neskutočne ma žrali pneumatiky ktoré nič nevydržali, ale zdá sa že už to bude v tejto sezóne lepšie. A samozrejme zákaz testovania a dvojité body
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
PS1984
|
|
« Odpoveď #16168 kedy: 21. Marec , 2014, 11:02:33 » |
|
V prvom rade nízky limit paliva na závod, mám pocit že pilot viac šetrí než ide naplno. Zvýšil by som ho. Taktiež nechápem načo je aj limit prietoku paliva keď už je limit paliva na celý závod. Pilot niekde ušetrí dáke palivo, a nemôže ho využiť pretože by prekročil prietokový limit. Neskutočne ma žrali pneumatiky ktoré nič nevydržali, ale zdá sa že už to bude v tejto sezóne lepšie. A samozrejme zákaz testovania a dvojité body
+1
|
|
|
Zaznamenané
|
Learning to play with a big amplifier is like trying to control elephant.
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #16169 kedy: 21. Marec , 2014, 11:10:03 » |
|
ti jebe v piatok rano vstanem a z ludi co boli vcera odbornici na stratokastre, den predtym na politiku, su dnes odbornici na formulu.. gotta love teh interwebz..
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|