...Teraz ma zacnete presviecat, ze ten profi preamp je strasne super a neviem co, ale aj tak sa vam to nepodari
...
si si isty, ze chces aby Ti niekto vobec pisal ?
cize k mikrofonnym preampom obecne... odstup sumu je iba jeden parameter, v podstate si povedzme, ze ani nie tak dolezity, pretoze vyrobky od urcitej kvalitativnej urovne uz jednoducho nesumia.
moje skusenosti s mic preampami su v podstate male - mozem porovnat SB live s preampami v mixpultoch (Yamaha, Behringer, Soundcraft, Tascam) a s lacnym lampovym MIC100 od Behringer (mimochodom ta lampa tam je skutocne v signalovej ceste - bez nej to nehra, skusal som to
). a v tych preampoch su naozaj pocutelne kvalitativne rozdiely, ktore dokonca priamoumerne suvisia s cenou. ziadny preamp totiz nehra 100% linearne, kazdy ma svoju specificku farbu, ktora moze byt prospesna veci alebo nie. raz som pozoroval pri praci dlhorocneho nahravacieho profika a ten mal len mikrofonnych preampov pol racku a na kazdy ucel (spev, nastroj, iny nastroj... ) vzdy volil nejaky model, ktory mu na to pouzitie podla skusenosti fungoval najlepsie. cize jasne - nakupis integrace a spravis mic preamp, lenze ako bude hrat sa iba uvidi, pokial to robis naslepo. kdezto tento model je overeny rokmi a vie sa presne, co sa od neho da cakat. aj zato tolko stoji.
http://www.soundpure.com/showProduct.do?id=763sumu pri skreslenej gitare sa nezbavis. sumi aj lampac, otazka je iba v miere toho sumu. sum sa eliminuje tak, ze sa hra do kvalitnej karty cez DiBox do Line In - viac spravit nejde. skusal som GTR akurat, sumi jak diva svine, ale cez hru to je jedeno. a ked sa nehra, tak tam treba zapnut noise gate.