dominoo
nováčik
Príspevkov: 7
|
|
« kedy: 03. Október , 2008, 21:49:54 » |
|
zdravim, Bol by som rad za hodnotenie mojich nahravok ------>>>> www.bandzone.cz/dominikfabian <<<<-------Berte, prosim, do uvahy ze hram iba rok. Dakujem
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #1 kedy: 03. Október , 2008, 21:58:12 » |
|
podla mna je to dobre. predpokladam, ze ked hras iba rok, tak nebudes samouk, ci ?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Branko
|
|
« Odpoveď #2 kedy: 03. Október , 2008, 21:58:45 » |
|
Paci sa mi to, dost slusne na to, ze hras rok. Pokracuj v tom a drzim prsty. BTW... kamoska sa vola takisto ako ty, len v zenskom rode
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
dominoo
nováčik
|
|
« Odpoveď #3 kedy: 03. Október , 2008, 22:51:15 » |
|
podla mna je to dobre. predpokladam, ze ked hras iba rok, tak nebudes samouk, ci ? som samouk.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Zeck
|
|
« Odpoveď #4 kedy: 04. Október , 2008, 09:28:57 » |
|
Vcera som na to nechcel klikat, lebo si myslim, ze aha - zase nejaky zaciatocnik co nacvicil daku nirvanu, ale som rad, ze som sa mylil. Je to super, najdi si nejakeho dobreho ucitela, pracuj na technike, velmi sa mi to paci.
|
|
|
Zaznamenané
|
"We're going to create something that they can't steal because they can't play it." :-) - Thelonious Monk
|
|
|
dominoo
nováčik
|
|
« Odpoveď #5 kedy: 04. Október , 2008, 17:13:35 » |
|
Kebyze nebyvam v takej diere ako byvam, aj by som si nejakeho ucitela nasiel. Cim skor byt plnolety a vypadnut do niekde do velkeho mesta.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Semish
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 5879
|
|
« Odpoveď #6 kedy: 04. Október , 2008, 17:18:25 » |
|
Pekne to je velmi ... paci sa mi to.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
udry
Hosť
|
|
« Odpoveď #7 kedy: 04. Október , 2008, 17:24:18 » |
|
Nechcem moc radit,ale nejaky jemny podmaz bicich by tej nahravke bodol.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
dominoo
nováčik
|
|
« Odpoveď #8 kedy: 04. Október , 2008, 17:33:50 » |
|