Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
22. November , 2024, 04:27:45
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Moja malá programátorská záhada :)  (Prečítané 3572 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« kedy: 20. Apríl , 2005, 01:12:15 »

Tak toto je u mna vrchol programatorskej dokonalosti. Som zvyknuty na podzvucene setup.exe od Radium alebo H2O ( :p: ), ale toto je dlha, niekolko minutova 3D prezentacia s velmi kvalitnym zvukom (basy, vysky, priestory...) a ""spevom"" - to cele o velkosti 64 KB :!:!:! Je to akasi partia z Nemecka - Farb Rausch, nikdy som o nich nepocul. Su to demo/intro makeri... Toto je ono Na to, ze to ma iba 64KB, je to pomerne narocne. Na Radeon 7500 ten obraz trochu trhal. Moc sa vo veci nevyznam, takze nakoniec je to mozno jednoducha banalita, ale fakt som taku aplikaciu narvatu do tak maleho fajlu este nevidel...
« Posledná zmena: 12. August , 2008, 10:13:07 od rastis » Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #1 kedy: 20. Apríl , 2005, 08:17:57 »

a co tak slovensky ""virus"" Budzogáň majuci velkost 5 bajtov?
Zaznamenané

Pitu
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 6373


guitarist


WWW
« Odpoveď #2 kedy: 20. Apríl , 2005, 10:52:50 »

Do malého midi súboru sa zmestí toho vežmi veža, určite je zvuk tak robený, obraz je tiež fajn. Keď si pozrieš ale napríklad vežkosť hier do simulátoru Sinclair alebo Commodore, tak tam máš vežkosti od okolo 10kB po 100kB, ale to sú fakt už dobre urobené hry s veža miestnosťami - pamätáš si najzložitejšie hry v týchto starých počítačoch, neboli zlé. A vidíš, teraz to má pár kilo.
Zaznamenané

rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #3 kedy: 20. Apríl , 2005, 13:52:26 »

Pitu - pozor, MIDI nie je zvuk, ale iba riadiace data. A toto zjavne nie je ziadny windowsacky GM synth, ani GM zvuky zo zvukovky. Pocut, ze je to naprogramovane a netaha to ziadne zvuky ""odniekial""...
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #4 kedy: 20. Apríl , 2005, 13:54:56 »

A okrem toho Commodore mal iba 4-hlasy syntak, co bolo aj pocut, toto je evidentne ovela viac hlase, vcetne reverbov a pod...
Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #5 kedy: 20. Apríl , 2005, 16:57:39 »

vsetky zvuky, textury, modely sa daju generovat. az na ten model zenskeho tela. :) to tam asi surovo napackovali. ja nechapem, ako mozu s takym programcekom volat tie direct x veci.. teda ak to je cez to. alebo inak este by som - toto je standartna velkost programu. to dnesny bezny software je neprimerane velky :D
Zaznamenané

Locksmith
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 3186



« Odpoveď #6 kedy: 20. Apríl , 2005, 17:12:24 »

asi poznate, ale hodi sa mi sem toto: Keď si uvedomím, že dnes mám na stole 30x rýchlejší počítač so 160x väčšou pamäťou a 333x väčším diskom ako pred deviatimi rokmi a nové programy na tom dokážu fungovať úplne rovnako ako vtedy, je to na zamyslenie. A keď si predstavím, že jedna operácia dnes trvá procesoru cca. 0,000000001 sekundy, že počas mrknutia oka dokáže 80.000.000x presunúť čísla medzi registrami, spočítať a odčítať ich, počas toho súčasne 85x prekresliť všetkých 995.328 bodov na obrazovke a ešte si 130.000x overiť, či som medzitým náhodou nestlačil klávesu, alebo nepohol myšou, tak sa potom proste musím opýtať: Čo ten Excel už dve minúty do **** robí?
Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #7 kedy: 20. Apríl , 2005, 17:45:25 »

mozno keby sa vsetko programovalo v asm a nie vo visual xxxxx... lenze to by bolo tazsie programovanie a urcite ovela tazsie vytvorit prijemne user-friendly graficke pouzivatelske prostredie pre kazdy program. takze chyba je podla mna v beznych useroch, ako som ja, ktory chcu mat pohodlnu pracu. to som sa len nahlas rozmyslal.
Zaznamenané

rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #8 kedy: 21. Apríl , 2005, 01:00:41 »

Tu je dalsia ukazka od tej partie: 64KB Toto nema tak dobry zvuk, niektore useky sa asi aj opakuju, ale je to takmer nekonecne. Tych 64KB je nejaka hranica, dnes mi ktosi hovoril nieco o tom, ze sa robia programatorske sutaze na podobne veci s limitom prave 64KB, ale aj trebars 4KB... :hm: A mozno je to fakt len vec optiky a divne to vyzera len v porovnani s 1GB ""WINT"" po cerstvej instalacii :)...
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #9 kedy: 21. Apríl , 2005, 01:13:48 »

Citácia
Originally posted by martinLM vsetky zvuky, textury, modely sa daju generovat. az na ten model zenskeho tela. :) to tam asi surovo napackovali.
... sa nezdas :). Toto je prispevok od nejakeho Jury z Ezone, kde to som to vlastne nasiel: ""V hudbě neni jediný sampl. Všechno je to syntéza a k tomu ještě tak 8bitová (to asi všichni ale víte moc dobře). Zkrátka jednoúčelový multitimbrální synťák bez možnosti měnit jakýkoli parametr. Notový zápis pak zabírá jen několik málo Kb. Hl věc z čeho autoři těžili je znalost syntézy lidského hlasu (formanty a pod.) Největší položka v souboru se mi zdá ten ženský model.""
Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #10 kedy: 21. Apríl , 2005, 08:12:22 »

vsak to je evidentne.
Zaznamenané

kubriel
stály hosť
*****
Príspevkov: 1071


uiiiii


WWW
« Odpoveď #11 kedy: 11. August , 2008, 16:25:02 »

tieto veci sa pisu v C++, alebo dokonca v assembleri. sak klasicke demo. poznate niekto demobit? mam kamosa, co sa bavi s timito vecami. mozem sa ho spytat, ak to este niekomu vrta v hlave..
Zaznamenané

www.klacno.sk/ipp - INTERACTIVE PIXEL PAINTING
traktor
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 700


« Odpoveď #12 kedy: 11. August , 2008, 16:49:07 »

Tych 64KB je nejaka hranica, dnes mi ktosi hovoril nieco o tom, ze sa robia programatorske sutaze na podobne veci s limitom prave 64KB, ale aj trebars 4KB... :hm:

ano tie sutaze kedysi byvali ale neviem ci to este je ...robili tam rozne graficke dema (prelet tunelom) + hudba a boli rozne kategorie podla poctu KB ...nieco robil aj moj bracho tusim ale bolo to uz davno    ....kedysi som viedl aj 3d hru v style quake I ,ktora zaberala par KB a bolo to neskutocne  Bravooo
Zaznamenané
kubriel
stály hosť
*****
Príspevkov: 1071


uiiiii


WWW
« Odpoveď #13 kedy: 12. August , 2008, 09:49:39 »

demobit uz nefunguje, myslim ze bolo iba par rocnikov vtedy davno ...
dema upadli do vecneho zatratenia softverovej minulosti... teraz sa skoro vsetci tito chlapsi venuju VJingu, alebo interaktivite..
Zaznamenané

www.klacno.sk/ipp - INTERACTIVE PIXEL PAINTING
DedMaroz
okukávač

Príspevkov: 1


« Odpoveď #14 kedy: 03. December , 2008, 12:26:34 »

a toto sa zas vojde na jednu disketu a co to vsetko vie Žmurk http://www.menuetos.net/ ..dokonca to vyzera lepsie ako vela window managerov
Zaznamenané
Strán: [1] |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.111 sekund, 23 otázok.