Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
26. November , 2024, 15:25:09
Strán: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: UBUNTU  (Prečítané 165828 krát)
0 užívateľov a 4 Hostí prehliada túto tému.
predator
Hosť
« Odpoveď #330 kedy: 03. December , 2008, 02:03:07 »

Ale netestoval som to zatiaľ osobne ... mne Ardour s Hydrogenom zatiaľ stačí.
« Posledná zmena: 03. December , 2008, 02:04:04 od Predator » Zaznamenané
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #331 kedy: 03. December , 2008, 02:09:18 »

Ale netestoval som to zatiaľ osobne ... mne Ardour s Hydrogenom zatiaľ stačí.

a uz nerobis na protools ?
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
predator
Hosť
« Odpoveď #332 kedy: 03. December , 2008, 08:17:49 »

a uz nerobis na protools ?
Robím, včera som dával dohromady Win stroj s nimi  Som frajer ale zasa nie každý má na ProTools, a na také domáce muzicírovanie Linux v pohode stačí. Preto sa snažím týmto ľuďom pomôcť.
« Posledná zmena: 03. December , 2008, 08:20:26 od Predator » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #333 kedy: 03. December , 2008, 14:29:52 »

predy - trufol by si si do Ubuntu a Reaperu nahrat pri nizkej latencii a s monitoringom 8 stop naraz ?
Zaznamenané
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #334 kedy: 03. December , 2008, 14:33:56 »

predy - trufol by si si do Ubuntu a Reaperu nahrat pri nizkej latencii a s monitoringom 8 stop naraz ?

prechadzas na ubuntu  ?
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #335 kedy: 03. December , 2008, 14:37:26 »

No spravte niekto temu UBUNTU a zvukove pokusy, to by mohlo byt zaujimave :)
Zaznamenané

lenivy
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 516

lenivy cvicit


« Odpoveď #336 kedy: 03. December , 2008, 14:39:23 »

Rastis ked mas 8 jadrovy procak tak to nahras aj pod dosom :). To proste ani tak nezavisi od OS ako od toho aky sw (myslim tie jack a take veci) a hw pouzivas, ale to ti snad nemusim vysvetlovat. Teraz rozmyslam, ze si sa asi na to nepytal :).
Nicmenej - tiez existuju rozne low latency jadra, rozne nastavenia priorit atd. atd. Proste je vela moznosti a clovek by mal aspon trochu vediet co robi, na to tie veci existuju, aby kazdy pouzil a mal to nastavene na to na co to pouziva.
Zaznamenané

Hi Bender! Hi Fender!
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #337 kedy: 03. December , 2008, 14:43:21 »

pytam sa, lebo jedna vec je mat doma rozbehany zvuk a krutit si pri mixazi, pripadne si nahrat nejaku jednu gitaru do podkladu a ina vec je mat istotu, ze toho cloveka, co mi sedi v nahravacke natocim ak treba aj do tych 8 stop a este mu pustim aj realtime do sluchatok odposluch bez toho, aby sa to kusalo, sekalo, vzpieralo atd, co padalo.
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #338 kedy: 03. December , 2008, 14:44:23 »

Rastis ked mas 8 jadrovy procak tak to nahras aj pod dosom :). ...

na odladenych wins so standardnym HW, drivermi a do standardneho SW sa da vystacit aj s obstaroznym Duronom.
Zaznamenané
lenivy
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 516

lenivy cvicit


« Odpoveď #339 kedy: 03. December , 2008, 14:56:27 »

Ja to necham radsej predatorovi, lebo ma s tym skusenosti, ale 8 stop 96kHz to je kolko, 2.3MB/s? Vies kolko ti preleti medzi cpu a gr. kartou GB/s ked sa hras nejaku hru? (ja teda neviem, ale asi to nebude malo..)
Inak kolko sa zvlada takto stop normalne pod win? (cisto osobny zaujem)
Zaznamenané

Hi Bender! Hi Fender!
Altostratus
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2211


Ääliö, älä lyö! Ööliä läikkyy!!


WWW
« Odpoveď #340 kedy: 03. December , 2008, 14:58:17 »

Prečo 96 kHz?
Zaznamenané

lenivy
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 516

lenivy cvicit


« Odpoveď #341 kedy: 03. December , 2008, 15:07:44 »

Aby som prehanal  Bavím sa skvele.
Zaznamenané

Hi Bender! Hi Fender!
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #342 kedy: 03. December , 2008, 15:11:38 »

No spravte niekto temu UBUNTU a zvukove pokusy, to by mohlo byt zaujimave :)

nemate si z koho robit picu Huh!  ha ha ha  nestacim vam ja s MACom ?
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #343 kedy: 03. December , 2008, 15:12:23 »

Ja to necham radsej predatorovi, lebo ma s tym skusenosti, ale 8 stop 96kHz to je kolko, 2.3MB/s? Vies kolko ti preleti medzi cpu a gr. kartou GB/s ked sa hras nejaku hru? (ja teda neviem, ale asi to nebude malo..)
Inak kolko sa zvlada takto stop normalne pod win? (cisto osobny zaujem)
No lenze karta je na AGP alebo PCIe a ma pamat, takze asi nie vzdy vsetky textury su prenesene. Tych snimkov je bezne 60 za sekundu, ale nie je kazdy iny, takze to az tak vela asi nebude. A hlavne ak ti nieco vypadne na 1/100 sekundy, tak pohoda. Ak ti nieco vypadne pri nahravani, nejake prerusenie sa neobsluzi (pripad USB), tak hned mas vo zvuku lupanec. Ale nechajme toto tym, co sa vyznaju :)
Zaznamenané

rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #344 kedy: 03. December , 2008, 15:12:34 »

Ja to necham radsej predatorovi, lebo ma s tym skusenosti, ale 8 stop 96kHz to je kolko, 2.3MB/s? Vies kolko ti preleti medzi cpu a gr. kartou GB/s ked sa hras nejaku hru? (ja teda neviem, ale asi to nebude malo..)
Inak kolko sa zvlada takto stop normalne pod win? (cisto osobny zaujem)

nejde o datovy tok, ale o spolahlivost a stabilitu systemu. o odladenie. ze rozbehat cosi pre domace potesenie pomocou google je jedna stranka veci.
Zaznamenané
Strán: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.042 sekund, 23 otázok.