brko
|
|
« kedy: 09. Apríl , 2006, 22:03:45 » |
|
keby som si chcel dat spravit gitaru s najvacsim sustainom ale vazne najvacsim ake drevo a aky hardware by bolo treba... no a povrchovka a vsetky tie veci
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Hosť
|
|
« Odpoveď #1 kedy: 09. Apríl , 2006, 22:16:53 » |
|
Tak asi to mat aj v prstoch. mno a potom by som povedal ze asi priebezny krk pevna kobyla a struny cez telo. a nech je ta gitara velka a tazka snimace mat v idealnej vzdialenosti od strun a neviem co vsetko:) mozno este pred potenciometre
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
brko
|
|
« Odpoveď #2 kedy: 09. Apríl , 2006, 22:20:03 » |
|
ale ja by som prosil konkretne ake drevo na hmatnik .krk a telo a priebezny krk to je aj lepeny? ci nie
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
Príspevkov: 7479
WWW
|
|
« Odpoveď #3 kedy: 09. Apríl , 2006, 22:22:41 » |
|
Podla mna sa da vibratom ton nasustainovat az do nekonecna, resp. kolko prsty vladzu.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
brko
|
|
« Odpoveď #4 kedy: 09. Apríl , 2006, 22:30:08 » |
|
dobre dobre ... zabudnite na prsty... pytam sa na gitaru ktoru ked chyti dajaky dad a brnkne tak mu to bude zniet do toho nekonecna ... no ake drevo? a aku kobylku tune o matic a struny cez telo alebo taku aku byva na stratoch len nie tremolo ? a tvar vplyva na sutain?ak hej tak aky tvar je najidealnejsi ...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Iggy
|
|
« Odpoveď #5 kedy: 09. Apríl , 2006, 22:42:08 » |
|
keby existoval na sustain nejaky zaruceny recept, urcite uz by sa robili gitary iba tak. zalezi to vsak od vela veci, drevo musi byt rezonantne a konstrukcia celkovo dlhemu tonu naklonena. pomahaju tomu priebezne struny a krk, pevna kobylka je plus. pretoze prenasa vibraciu strun do korpusu vacsou plochou a je pevnejsia, ale kopec chalanov aj tu na fore ti povie, ze uz poculi gitaru so zverskym sustainum a nemusel to byt ani gibson. kazdopadne si myslim, ze nahanacka za nekonecnym sustainom je kravina, od istej miery je proste sustain dobry a hotovo. inak neodpustim si poznamenat, ze toto bola taka dost blba otazka a navyse odpoved na nu clovek po nejakom citani fora objavi sam.
|
|
|
Zaznamenané
|
ale hosi no tak - sa neposerte. o nic nejde. ked ti baba povie, ze si ju na chuja opichal, tak co? vynadas jej, ze ta nemoze kritizovat lebo nema vtaka?
|
|
|
Majo Fero
|
|
« Odpoveď #6 kedy: 10. Apríl , 2006, 08:25:06 » |
|
Extra-kvalitne drevo (je skoro jedno ktore si vyberies), pevna kobylka, lepeny/priebezny krk, slabucke snimace a daleko od strun, extra-hruby krk, ....... a kopec inych overenych veci urcite prispeje ku kvalitnemu sustainu. Ale podla informacii ktore mam, tak Kamil Greben urobil strat s tremolom, ktory mal dlhsi sustain ako LesPaul. Takze z toho vypliva, ze nie je ziaden recept, a uz vobec netusim, na co by ti to malo byt.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
proghopik
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 4299
PATRÍM DO PIVNICE!
|
|
« Odpoveď #7 kedy: 10. Apríl , 2006, 09:45:27 » |
|
Podla mna hlavne zalezi na kvalite dreva. Skratka aby nebolo hluche. Gitara ktoru uz nasucho necitis chviet sa na bruchu a v celom krku sustain dobry nebude mat ani zosilena. Takisto dost spravi samotne zostelovanie gitary. Podla mna je dobry sustain velmi dolezity, hlavne ak hrate dost na cistom/menej skreslenom zvuku, tam vam ho skreslenie nespravi a vtedy sa gitara prejavi v plnej krase/nahote.
|
|
|
Zaznamenané
|
kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
|
|
|
Hosť
|
|
« Odpoveď #8 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:12:57 » |
|
Tema na debatu.Signal z el. gitary je el.zaležitost/magnet,cievka,indukcia,kmitanie struny.ktore ovplyvnuje mag. pole atd./.Drevo je nevodič.Tak ako?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
proghopik
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 4299
PATRÍM DO PIVNICE!
|
|
« Odpoveď #9 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:27:10 » |
|
No potom by ale asi zneli vsetky gitary s rovnakou elektronikou a snimacmi rovnako. Podla mna drevo ovplyvnuje zvuk gitary viac ako snimace aj cela elektronika. Z hlucheho a neznejuceho kusu toho uz vela nevymaknes ani vymenou celej elektroniky, kdezto pri dobrom kuse zas mozes dobre vlastnosti dreva este vylepsit a viac ich prisposobit vlastnym predstavam.
Naposledy upravil Progrocker, : 10.04.2006 o 11:28
|
|
|
Zaznamenané
|
kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
|
|
|
Hosť
|
|
« Odpoveď #10 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:32:54 » |
|
Akrylatova gitara /assasin,či ako sa volala/,plexisklovky,na vyrobcu si nespomeniem,hlinikove krky.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
proghopik
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 4299
PATRÍM DO PIVNICE!
|
|
« Odpoveď #11 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:34:00 » |
|
Nehral som na nich, takze neviem posudit, ale asi sa tie ine materialy moc neujali, kedze ich v praxi nevidiet.
|
|
|
Zaznamenané
|
kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
|
|
|
Pitu
adminištrant
inventár podniku
Príspevkov: 6373
guitarist
WWW
|
|
« Odpoveď #12 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:34:27 » |
|
V prvom rade ide o drevo, tzn. musí byť gitara postavená z dobre a dlho rezonujúceho materiálu. Pri vhodnej kombinácii jednotlivých drevených častí a dobrých spojoch (aby sa rezonancia niekde nestrácala) bude mať gitara dobrý sustain. Musíš to počuť a cítiť už nasucho bez zapojenia. Potom už len dobré struny, aby kmitali poriadne a neboli hluché od začiatku, kvalitné snímače, aby zvuk dobre preniesli, prípadne aj dodali nejaké odtiene farieb, kvalitný aparát, ktorý dobre zvuk zosilní. A k tomu samozrejme dobrého hráča.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
proghopik
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 4299
PATRÍM DO PIVNICE!
|
|
« Odpoveď #13 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:39:49 » |
|
Pitu napísal:V prvom rade ide o drevo, tzn. musí byť gitara postavená z dobre a dlho rezonujúceho materiálu. Pri vhodnej kombinácii jednotlivých drevených častí a dobrých spojoch (aby sa rezonancia niekde nestrácala) bude mať gitara dobrý sustain. Musíš to počuť a cítiť už nasucho bez zapojenia. Potom už len dobré struny, aby kmitali poriadne a neboli hluché od začiatku, kvalitné snímače, aby zvuk dobre preniesli, prípadne aj dodali nejaké odtiene farieb, kvalitný aparát, ktorý dobre zvuk zosilní. A k tomu samozrejme dobrého hráča. Asi tak. Este by som len dodal, ze kombinaciou roznych druhov dreva sa da samozrejme menit farba tonu gitary, co je uz tiez pocut nasucho. Preto je podla mna velmi dolezite uz ako hraju gitary nasucho. Tie co hraju dobre nasucho, hraju na 99% dobre aj zosilene.
|
|
|
Zaznamenané
|
kkoti môžu robiť technicky dobru hudbu ale nie pocitovo alebo nie su kok*ti lebo umenie ide cez pocity. Jedine ked môže kkt robit dobru hudbu je ked jukeboxuje teda hra do botky nacvičené cudzie veci
|
|
|
Hosť
|
|
« Odpoveď #14 kedy: 10. Apríl , 2006, 10:40:57 » |
|
No keby mala gitara membranovy snimačtak ano.Ale kedže ma elektromagn. tak akusticke signali nesnima.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|