Konektory nemôžu mať vplyv na zvuk, museli by mať podstatne vyššiu kapacitu, ako kábel. To samozrejme nemajú.
Dobre, ale mňa zaujíma prax a nie nejaká teoria o kondenzátoroch, úlohu môže hrať material, povrchová
úprava, spoje/nitované-tie sa zvyknú dokonca pretáčať/atď...
Chápem aj to, že veľa hudobníkov môže mať vybitý sluch napr. od častého hrania z bicími, a potom je ťažké takto pripraveného hudobníka presviedčať o nejakých zmenách v detailoch zvuku...
Ak je nejaký rozdiel, tak je spôsobený iným štýlom hry, úhozom atď.
Snažil som sa hrať rovnako, aj keby tam boli nejaké zmeny v hraní, tak aj tak sa dá počuť či má ten zvuk
viac detailov a je v popredí alebo je zastretý a ochudobnený.
Zvolil si dosť neštandartne higain zvuk, vtedy sa rozdiely dosť stierajú, najlepšie sú rozdiely počuť pri čistom zvuku.
Higain zvuk a ešte k tomu po masteri som zvolil preto, aby som zistil zmeny v konečnom výsledku. /čistý zvuk je pre mňa bezpredmetný, pretože ja sa nepotrebujem presviedčať o zmene zvuku, ale o výslednom efekte.
Súhlasím že pri čistom zvuku budú rozdiely ešte väčšie.