Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
23. November , 2024, 09:11:53
Strán: 1 [2] 3 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Behringer Virtualizer DSP-2024P  (Prečítané 25264 krát)
0 užívateľov a 3 Hostí prehliada túto tému.
ff
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2387



« Odpoveď #15 kedy: 02. August , 2007, 09:34:37 »

Alebo to skôr používa na nejaký monitoring,má tam aj mixík.A keby to náhodou niekde zabudol,tak mu v podstate žiadna škoda nevznikne.
Zaznamenané
Majo Fero
inventár podniku
*******
Príspevkov: 3686


večne usmiaty gitarista :-)


« Odpoveď #16 kedy: 02. August , 2007, 09:57:48 »

Pripadne platena reklama pre Behringer.  Žmurk
Zaznamenané
predator
Hosť
« Odpoveď #17 kedy: 06. August , 2007, 09:28:38 »

No neviem, chlapi, ale v nedeľu sme dali skúšku a tam som mašinku poriadne prevetral. A skutočne to fakt hraje, nijaký digitálny plechový štrkot, ale slušný reverb ako sa patrí. Na 90% songov stačí iba reverb sám a už to hraje ako má, netreba zbytočne prekombinovávať zvuky. Dôležité je predovšetkým správne posadiť Dry/Wet parameter a potom je pekne počuť aj samotné hranie aj hall, a to aj v kapele s dvojkopákom. S kapelou sme sa spoločne zhodli, že to proste solídne hraje, žiadne nemilé prekvapenia ohľadne zvuku sa nekonali, za tie peniaze to bola dobrá kúpa. A to sú chlapci zvyknutí na "náročné" zvuky - basista má Hartke, bubeník Tamu a klávesák Kurzweila.
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #18 kedy: 06. August , 2007, 09:32:31 »

akeho Kurzweila ?
Zaznamenané
predator
Hosť
« Odpoveď #19 kedy: 06. August , 2007, 09:38:26 »

Kurzweil PC1X
Zaznamenané
frakos
stály hosť
*****
Príspevkov: 1380



WWW
« Odpoveď #20 kedy: 06. August , 2007, 14:07:21 »

 . . .. tiez ho mam a hra to dobre, ale ked ho "bypasnem" tak pocut trocha stratu oproti povodnemu zvuku . . . zostane taky prilis cisty, kri(y)stalovo cisty . . . . preto ho aj niekedy odpajam, ked mam chut onanovat na nuansoch lampoveho preampu Žmurk . . . ale da sa s tym zit . . . pri doprovodoch s reverbom sa mi to trocha zablati, mozno iba blbo nastavim alebo reprakom . . .

. . . . chcelo by to nemu midi pedal . . ., ale mi je to smiesne a luto penazi, ved stoji 1.5krat viac ako samotny procak . . . .
Zaznamenané

predator
Hosť
« Odpoveď #21 kedy: 06. August , 2007, 14:18:02 »

No tak toto som si všimol. Ale nie je to "žranie signálu" s poklesom konkrétnosti a úbytkom výšok, ale presne opačný jav, skôr ako keby sa preamp odľahčil od záťaže impedancie vstupu. Správa sa to v bypasse ako oddeľovací stupeň, zvuk sa ako keby "kryštalicky" prečistí a trochu sa rozjasnia výšky.

Teda to nie je strata signálu ... skôr kompenzácia strát na vedení.

Pri reverboch sa mi to neblatí, práve že to ostáva konkrétne a pritom výrazne efektované, ale samozrejme to treba vedieť nastaviť (dobu, damping, D/W pomer ...). Firemné presety nie sú veľmi vhodné na gitaru, zato keď si urobíš vlastné, tak to hraje fajn.
« Posledná zmena: 06. August , 2007, 17:06:00 od Predator » Zaznamenané
predator
Hosť
« Odpoveď #22 kedy: 15. September , 2007, 09:39:27 »

S odstupom času som zistil jednu vec. Bolo mi čudné, že tá mašina nemaže zvuk pri PM a pritom vie za sólo či vyhrávku zavesiť poriadny "chvost". Keď som skúšal iné reverby, tak mi to pri tejto úrovni vždy mazalo signál, palm muting sa rozplýval. Z Virtualizera som mal pocit, že krabica si žije svojím vlastným životom a pomer si mieša sama, Dry/Wet ovládač určuje iba maximum, stropnú úroveň efektu. Aj pomerne veľké hally boli pri hraní decentné a vyliezali von, iba keď doznieval signál vstupu.

Predpokladal som, že tam bude asi nejaký adaptívny algoritmus, ktorý funguje ako inverzný gate - sleduje si signál na vstupe, jeho intenzitu a spektrálnu skladbu, a podľa nameraných charakteristík otvára hall, čím vytvára v zvuku výrazný priestor a nemaže pritom originálny signál. Trochu ma však miatlo, že by také niečo bolo na tak lacnom efekte, čosi také má totiž, pokiaľ viem, implementované iba efektová "smotánka" typu T.C. Electronics a Line6.

Dnes som si však prečítal papiere a je v nich medzi features uvedené toto:

Wave-Adaptive VIRTUAL ROOM reverb algorithms for ultra-natural reverb and delay.


Teda niečo podobné ako algoritmus v T.C. Electronics Dynamic Delay, ale v krabici za 4 papiere .... to je sila, nie? "Inteligentný hall" za ľudovú cenu ...
« Posledná zmena: 15. September , 2007, 09:47:02 od Predator » Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #23 kedy: 15. September , 2007, 10:12:49 »

Nuz neviem... Ak nechcem, aby mi reverb rozmazaval attack pri hrani hustejsich beglajtov (naco by som inak prave k takemuto hraniu potreboval reverb, ale budiz), tak si nastavim vacsi predelay, nieco dajme tomu okolo 50ms, podla tempa / vkusu. Reverb sa mi bude ozyvat s oneskorenim, a nabehy tonov budem mat ciste. Nie ?
Zaznamenané
MageZ
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2224


teh shite!!111!


WWW
« Odpoveď #24 kedy: 15. September , 2007, 10:27:17 »

no "pozicat" si od niekoho algoritmus tie nie je az take pracne   ha ha ha
« Posledná zmena: 15. September , 2007, 10:27:43 od MageZ » Zaznamenané

predator
Hosť
« Odpoveď #25 kedy: 15. September , 2007, 10:43:20 »

No ale práve táto fíčura sa mi na ňom strašne páči, že sekám nejaký "Nightwish style" doprovod a on ten reverb zalezie do pozadia, a stačí za tým zatiahnuť nejaké sólo a už sú tam "chvosty" ako sa patrí. Správa sa to podobne ako na zvuku z piesne "Nemo", tam keď hraje gitarista to ťahavé sólo a krásne počuť ten priestor za ním, pritom keď hrá doprovod, tiež tam ten reverb je, ale akoby "v pozadí". Nie je to proste také, že na sóle je a na riffoch ho niekto zrazu vypne.

A tiež je ten hall výraznejší pri hre na tenkých strunách, tá mašina si vie zmerať, aké má spektrum na vstupe, a tomu sa sama prispôsobí bez rušivých počuteľných zmien, hladko a plynule. V basoch by aj tak rušil, mazal,  a to zrejme tvorcovia algoritmu vedia.

Mimo iné práve také niečo vie dosť obmedziť "tanec po pedáloch" počas hrania. Nepotrebujem nič vypínať, krabica sa sama pridá, koľko jej treba, v nastavenom rozsahu.
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #26 kedy: 15. September , 2007, 10:46:48 »

no "pozicat" si od niekoho algoritmus tie nie je az take pracne   ha ha ha

ale to su omacky... tych funkcnych reverbovych algoritmov neni vela a vsetky su zname. barsjake VSTcko pouziva algoritmy tie iste, ako drahe HW masiny. kvalita je dnes uz v inom, ako v algoritmoch. akurat maju niektore firmy tendenciu patentovat si pre "vlastne" algoritmy nazvy a ine firmy maju tendenciu pouzivat pre tie iste algoritmy nazvy nie nepodobne nazvom tych fajnovejsich firiem... ale to neni zdaleka len o ulim. to sa mozme rovno pozastavovat nad nazvami simulacii u Guitar Rigu a hocikde inde je to o tom istom...
Zaznamenané
predator
Hosť
« Odpoveď #27 kedy: 15. September , 2007, 11:12:19 »

Ale i tak, chlapi .... podľa mňa až tak veľa hardwarových adaptívnych dozvukov nie je (niečo iné sú pluginy, samozrejme). A v tejto cenovej relácii ponúkať adaptívny reverb, tomu sa fakt hovorí výborný pomer cena/výkon.

Rastis, máš pravdu, algoritmus na reverb je dnes prakticky iba jeden - konvolúcia. Teda niekde z dobre znejúceho priestoru sa urobí vzorka, tá sa potom hodí ako koeficienty do FIR filtru a je to, hotovo. Už záleží len na tých vzorkách, veľkosti operačnej pamäte a na procáku, ktorý na mono 1s reverbu potrebuje spočítať 44100 násobení a rovnaký počet súčtov.

Už iná vec je mixážny algoritmus pri miešaní naefektovaného signálu s pôvodným, najčastejšie sa používa iba prenásobenie a následná sumácia, ale niektorí robia aj adaptívne algoritmy, ktoré zmenšujú pomer primiešaných efektových zložiek, ak ich detekčný algoritmus zistí "nepriaznivú" štruktúru a úroveň vstupného signálu.
Zaznamenané
Jimi Cimbala
miestny štamgast
******
Príspevkov: 1705



« Odpoveď #28 kedy: 04. Október , 2008, 13:36:30 »

Osobne mam s Behringerom (az na jedinu vynimku FCB 1010) dost zle skusenosti.Kvalita efektov je za tie peniaze naozaj bezkonkurencna no podla mojich skusenosti je obrovskou slabinou tejto znacky trvanlivost.Cca po roku az dvoch mi na vsetkom zacali odchadzat tlacitka, diody, potaky a jackove inputy/outputy.
Zaznamenané

machura
nováčik
*
Príspevkov: 66


« Odpoveď #29 kedy: 04. Jún , 2009, 07:46:02 »

Chci se zeptat - pujde pomoci USB-MIDI (In, OUT) prevodniku a PC  ukladat a nahravat uzivatelske presety ? Pripadne, co vse by s tim prevodnikem a PC slo s timto efektem delat. Jestli ma cenu si jeste porizovat ten prevodnik.
Zaznamenané

Marshall TSL601, MC212 s 2x Vintage 30/60W-8Ohm => 16Ohm, Fender Stratocaster HSS MIM.
Strán: 1 [2] 3 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.043 sekund, 23 otázok.