potreboval jsem nejak vyladit zvuky spolu s velikosti gearu a jednodussim prepinanim na koncerte. Samozrejme jsem si mohl seskladat pedalboard ze svych boutique krabic, ale jak bych to prepinal a vozil? Kvuli 7 koncertum po kterych bude zas rok klid?
A protoze jsem na desku nahral plno ozdobnych kokotinek (jasne nemusi tam byt, ale jidlo si taky okorenite
) , tak jsem to resil z teto perspektivy.
Ve dvoukanalove Randall hlave (clean Fender deluxe, rhythm CAE 3+) mam zabudovany Rocktron Replifex, kterym prepinam kanaly a pridavam efekty ve smycce. K nemu je ten maly zlutocerny prepinac, jak jsem k nemu prisel popisuju tady:
http://instrumento.cz/clanky-clanek-214-male-ale-ucinne-prepinani-midi-footswitch-od-microdesignum.cz.htmlTo je zvukovy zaklad, akorat nekdy potrebuju nakopnout drive i na solo (jump umi zapnout taky replifex) anebo efekty ktere Replifex neumi....
- takze nejdriv WD7, pro me dokonale koncertni kvakadlo, vyuzivam pruzinu a nemusim seslapovat, na rozdil od Morley ale jde pruzina vypnout a pak funguje jako normlani kvakadlo. Je akorat velke jak krava
- potom Boss LS2 v jehoz smycce je diky soudruhum z Japonska ten ZoomG3. Zrejme dali hlavy dohromady a tento jinak prekvapive slusny multacek zku*rvili tim, ze v preset modu jde bypass pouze ext.switchem ale pak uz nejde pripojit exp.pedal. Opravdu me nenapadlo ze takovou zakladni vec hnupi neporesi. Jinak z G3 taham ruzne trhle efekty, whamy, filtery, nakopavani sol apod).
- modry Source Audio Multiwave Distortion tam mam kvuli jedinemu solu, ale bohuzel nicim jinym to nejde napodobit, takze jsem se musel dopustit takoveho plytvani. Po poslechu ukazky je asi jasne proc
http://soundcloud.com/hyenik/keytartakze vlastne je to pomerne jednoduchy board, o coz mi hlavne slo. Na desce jsem pouzil pres 20 ruznych zvuku, takze bych rad se tomu koncertne aspon priblizil.