Hej, pravdu mas, mnohe USA Standardy mali to vacsie tucne logo. Kkt sa v tom uz vyzna, nesledujem moc nove Fendre.
Stano by to mohol asi najskor tu posudit.
Ako tu bolo par krat spomenute, je uz pomerne vela vselijakych modelov, ale podla mna sa to da stale pomerne presne zistit podla fotiek. Je trochu vecsi problem rozlisit z fotiek ci sa jedna o vintage seriu mexickeho alebo USA stratu. Tu na prvy pohlad je takmer vsetko rovnake, ale stale je este dost rozdielov, ktore tu predsa len su. Napriklad vsetky mexicke vintage straty (50,60,70) maju SN na druhej strane hlavy, naprotitomu ziaden USA vintage strat SN nema na druhej strane hlavy. Ten plast na vystuhe krku je ties dost velka odlisnost a nikdy nie je u USA stratu. U stratov z 80-tych rokov, bolo pouzivane take iste logo ako neskor v 90tych rokoch na Mexickej produkcii stratov, ale na USA produkcii tam vzdy bolo Made In USA a zase v Mexickej Made In Mexico. Podobne sunbursty sa rokmi menili -bolo obdobie, kde zo zadnej strany bola velka cast dreva prestriekana farbou. Napriklad standardne USA straty s 90tych rokov mali na hlave zrazace strun 2x, ale uz od 2000roku myslim je tam len jeden zrazac a ties pribudol v nose hlavy napis Original Contour Body. To v 90tych rokoch u standardu nebolo, atd.
Sucasna produkcia je pomerne siroka, ale vzdy sa tam daju najst charakteristicke crty.
U Gibsonu je toho ties pomerne vela co sa tyka drobnych rozdielov a malych odchyliek a ten co sa tomu vanuje to vzdy pomerne jednoducho vie odhalit. Tak sa mi stalo ze som sa isiel pozriet akoze na USA strat a nakoniec to bol Fender Classic Player strat z 1. serie, kde bolo dost nesikovne dorobenych par detailov, ktore vlastne znehodnotili ten nastroj co sa tyka ceny. Inak za co sa to predavalo by bol dobra cena, keby bolo vsetko v povodnom stave.
Treba dat foto a vzdy sa tu niekto najde kto poradi.
Vo vseobecnosti ale plati, ze ked by niekto silov mocov chcel, tak sa da na prvy pohlad velmi verne upravit nastroj. Z foto by sa nevedelo nic zistit ale pri osobnom kontakte a zvuku sa vzdy da takmer zo 100 percentnou istotov zistit, co je to zac. Nastatsie vo zvuku je ten rozdiel vzdy dost pout. Staci mat len vela odohrate na vselijake mozne straty.