Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: VENUJTE 2% z daní aj na podporu gitarového fóra. Ďakujeme!!
15. Máj , 2024, 13:01:28
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Fingerstyle  (Prečítané 2608 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Tulo
nováčik
*
Príspevkov: 34


« kedy: 30. December , 2009, 16:08:45 »

Nevedel som kam dať túto tému, tak ju dám sem. :)

Všimol som si, že 99% fóra je o rockovej hudbe, elektrické gitary a pod. Tak neviem, či sem patrí táto téma. Fingerstyle je dosť  "všeobecný pojem" ale používa sa hlavne s hrou na elektro-akustickú gitaru. Interpreti ako Antoine Dufour, Andy McKee, Don Ross ovládajú tento štýl majstrovsky. Avšak fingerstylu sa osobne venujem len bokom, pretože inak študujem klasickú gitaru na konzervátoriu. Budem rad ak mi sem, hodíte nejaký príspevok, prípadne nejaké otázky.





Geniálna hudba, vďaka týmto dvom skladbám som sa tomu začal venovať. Žmurk
« Posledná zmena: 30. December , 2009, 16:37:23 od zakky » Zaznamenané
mn
inventár podniku
*******
Príspevkov: 3357



« Odpoveď #1 kedy: 30. December , 2009, 16:21:52 »

Vitaj ..

majoritna cast fora sa zaujima o metalovu muziku, no nemyslim si, ze si tu nenajdes miesto. Naoko sa to mozno zda, ale tocia sa tu aj temy mimo extremnej muziky a vsetkeho co k tomu patri. Mckeeho poznam, sikovny muzikant, no neumrel som z neho ..
« Posledná zmena: 30. December , 2009, 16:22:25 od mn » Zaznamenané

"Practice cures most tone issues" John Suhr
much
stály hosť
*****
Príspevkov: 762



« Odpoveď #2 kedy: 30. December , 2009, 16:26:36 »

keby si chcel tak pokukaj aj forum o niektorych su tu aj temy alebo sa o nich pisalo napr o Mc Keem tusim :)