Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Zaregistroval si sa, ale ten prekliaty mail nechodí a stále nechodí?

Skontroluj si SPAM.

(fakt, robíme, čo sa dá, ale gmail.com si nedá povedať)
21. November , 2024, 11:58:49
Strán: 1 2 [3] 4 5 ... 31 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Rudo Sivčák Soller Guitars  (Prečítané 149577 krát)
0 užívateľov a 4 Hostí prehliada túto tému.
Roberto
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 3467



« Odpoveď #30 kedy: 06. August , 2004, 13:37:13 »

ja niesom ""dreamak"", takze ani neviem ze tam taky nejaky clen hra (teda okrem petrucciha, jordana.. na ostatne mena si ani nespomeniem)
Zaznamenané

“Hot funk, cold punk, even if it's old junk, it's still rock and roll to me.” ~ Billy Joel

"Using a pedal for dirt with a great vintage Marshall is like driving a Ferrari with an automatic transmission. It's still a Ferrari but you can sure as have a lot more fun with a manual."
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #31 kedy: 06. August , 2004, 21:08:59 »

Predator - takze ta Yamaha nebude v ramci gitar az taka neznama firma :) Nehnevaj sa, ze firma potrebuje ziskat renome a preto vyrobu dotuje je blbost ! Takto neuvazuje ziadna firma. Yamaha ako vyrobca motoriek, koncertnych kridel, fukacich nastrojov, bicich, akustickych gitar a nakoniec aj syntetizerov by rozhodne necitila potrebu dotovat vyrobu niecoho, co sa jej neoplati. To by jednoducho takuto vyrobu zastavila. Ako napriklad prestala firma Pearl robit pred 25 rokmi gitary. Ani s tym Ibanezom nemas celkom pravdu. Je pravda, ze zacinali pred 30 rokmi vyrobou kopii. Ale tvrdit, ze sa vypracovali tym, ze dotovali vyrobu kvalitnych nastrojov je odvaha. Skore modely Les Paulov boli z preglejky, horne vypukle brucho bola tiez iba prehnuta preglejka, takze medzi telom a hornym bruchom bola vo vnutry gitary 1 cm fuga ! A snad sa dohodneme, ze to nebol iba revolucny zamer na sposob dnesnych Godinov :) Dokonca uplne prve Ibanez LP mali pod plechovymi krytmi akoze humbuckerov iba jednu cievku Si píš!!! No proste grc. Dodnes sa taketo gitary daju kupit za par supov. Nedoporucujem sa na ne ani len pozriet :) Je pravda, ze casom tie kopie zacali byt trosku lepsie, nenapadne im zmenili tvar a zacalo to hrat. To uz ovsem neboli az take lacne gitary, dodnes sa za ne pytaju niekedy az prehnane sumy. Skratka, skor mam tendenciu suhlasit s Guitmanom, ze lacna gitara moze dobre hrat, dokonca moze hrat vynikajuco, ale podla mojich tiez nie malych skusenosti vzdy s rizikom, ze prave hardware si to odnesie prvy. Tvoju gitaru nepoznam, no nie je to uplne najlacnejsia trieda, ak si spokojny, mam radost s Tebou :) Ale som 100% presvedceny, ze trebars model Yamaha ERG121GP za necelych 10 litrov bude prave presne taky isty, ako cokolvek ine, v tej cenovej relacii ! Ono vo vseobecnosti je podla mna blbost porovnavat gitary jednej cenovej kategorie a jednej konstrukcie medzi sebou navzajom. Ono je to dnes vsetko tak unifikovane, hlavne medzi tzv. superstratmi, ze nie je problem cokolvek z akejkolvek gitary osadit na inu gitaru - krk z Ibanezu na telo Jackson, paku z Yamahy na Aria Pro. Vsetko to ma jednu menzuru, jednu konstrukciu, jeden material na krky, dva materialy na tela. Akurat drobne rozdiely v ramci tvaru... A v 90% pripadov jedna fabrika. Radsej sa bavme o tom, ze Stratocaster versus Telecaster, Les Paul versus SG. Tam dojdeme k niecomu realnemu. A aj tak je to iba v paprcach Si píš!!!
Zaznamenané
Roberto
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 3467



« Odpoveď #32 kedy: 06. August , 2004, 23:29:55 »

Budem oponovat - nie preto ze mam v sebe 3 piva, ale preto ze si nemyslim ze canova relacia do cca XX k urcuje kvalitu. Uz som skusil vela gitar, ale viem ze aj vo velmi nizkej cenovej relacii su skvele nastroje. Sam som to zazil, ze na lacny strat od Corta hral zvonivejsie a ostrejsie ako origos Fender. A dokonca to napisali aj ludia na harmony-central.com Yamaha robi v cenovych realciach naozaj kvalitne nastroje, mozno casto iba po hardwarovej stranke - ale aj tak, ktore Squiery maju dobry aspon hardware?Huh!
Zaznamenané

“Hot funk, cold punk, even if it's old junk, it's still rock and roll to me.” ~ Billy Joel

"Using a pedal for dirt with a great vintage Marshall is like driving a Ferrari with an automatic transmission. It's still a Ferrari but you can sure as have a lot more fun with a manual."
Lubo
stály hosť
*****
Príspevkov: 908


-- JAZZ --


« Odpoveď #33 kedy: 07. August , 2004, 06:32:16 »

No Predator,spytam sa Ta o tri roky,ako Ti pojde floyd.Vies skoro kazdy floyd ine na zaciatku dobre, len ten dobry floyd pojde dobre stale. Napr moj uz totalne odisiel, je uplne na sracku, neda sa s tym moc robit.Musim ho vymenit.
Zaznamenané

Roberto
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 3467



« Odpoveď #34 kedy: 07. August , 2004, 08:27:12 »

Lubo, v tom je ten rozdiel ze Yamaha ma kvalitny ocelovy floyd ktory vydrzi nie ako tie korejske smejdy.
Zaznamenané

“Hot funk, cold punk, even if it's old junk, it's still rock and roll to me.” ~ Billy Joel

"Using a pedal for dirt with a great vintage Marshall is like driving a Ferrari with an automatic transmission. It's still a Ferrari but you can sure as have a lot more fun with a manual."
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #35 kedy: 07. August , 2004, 19:45:12 »

Roberto - vsak aj ja tvrdim, ze aj gitara za 5 litrov moze hrat excelentne, coby nie ! Ale cena priamo urcuje, co za hardware na nastroji bude. Ak kvalitny floyd rose stoji dajme tomu 6 tisic, je blbost cakat, ze na gitare za 12 tisic bude prave tento. Bude tam ten, co sam osebe kupis za 2 litre a je uplne jasne, ako bude kvalitny - po rokoch, ako pise Lubo... A na Squieroch je pesne ten isty HW, co na inych gitarach tej istej ceny. Cize na Squieri za 7 tisic z Ciny budu mechaniky rozheglane v plechovych puzdierkach. Na Squieri za 12 tisic z Korei budu die cast mechaniky, co uz aj ako tak udrzia ladenie...
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #36 kedy: 09. August , 2004, 07:05:54 »

Rastis, veď ja netvrdím, že je to úplný lowend model. Táto gitara je svojím konštrukčným usporiadaním, vybavením, prevedením a komfortom hrania typická stredná trieda. Ide tu o to, že za túto cenu (16 papierov) si proste takto vybavenú Ibanezu RG (čo je nástroj porovnatežný s touto gitarou určením, kvalitou, osadením atď ..) nekúpiš! Čo som pozeral, tak takto vybavená Ibaneza začína 27 tisíckami! Za túto cenu si človek môže dovoliť nanajvýš iba RG 270 alebo 470, a tie majú práve ten problém s hardwarom. Až RG 570 má floyd, ako má byť. Ako napísal Roberto, Yamahy tohto druhu majú solídny floyd z kvalitnej ocele, Ibanezy používajú na lacnejších modeloch nejakú zliatinu, ktorá sa po pár rokoch úplne vyhlodá a floyd potom neladí. Ladiace mechaniky majú nastavitežnú tuhosť, vyzerajú ako Gotoh, rozhodne to nie sú tie rozhegané v plechových pozdierkach! Nultý pražec, ako som písal, má nastavitežnú výšku, toto som videl až na hodne drahých superstratoch, normálna Ibanezka ani väčšina bežných superstratov to nemá, ak ho náhodou chceš dať vyššie, musíš ho niečím podložiť. A aj materiál tela je o inom, Yamaha používa na svoje gitary jelšu, Ibanez dáva miesto nej lipu. Na zvuku to poznať, lipa je dosť nabasovaná a jelša je viac konkrétna a ostrá. Zahraj si na dve gitary vedža seba a pochopíš. Hlavne pri zapnutom skreslení je to markantné, tón sa nezlieva do maglajzu, ale je pekne konkrétny (ale gitara Ti nič neodpustí, každý prehmat počuť). Proste kvalitné materiály, kvalitný hardware a solídna cena. A dizajn je tiež na úrovni. Treba sa aj poďakovať firme Muziker, že vie urobiť dobrú cenu, oplatí sa gitaru kúpiť u nich cez web a nie ísť do Čiech alebo Rakúska, čo som pozeral českú stránku CMI, tak práve tento model u nich ponúkajú za 16 tisíc českých korún, čo je niečo cez 19 tisíc našich ... tri tisícky je rozdiel ako sa patrí, dvadsať percent! A za tým, že na Yamahy nehraje až tožko slávnych hráčov ako trebárs na Fender, Gibson a Ibanez (čo sa prejaví na cene), si stojím. Ako som písal, skúšal som aj Fendery a zo štyroch hral dobre jeden, nebolo to nič extra (ale samozrejme ani žiadny prúser, znel celkom dobre, ale nič svetoborné, rozhodne ten zvuk nestál za 40 papierov a viac). Až na tú cenu, samozrejme.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #37 kedy: 09. August , 2004, 07:45:49 »

źubo, ak Ti odišiel floyd, možno pomôže iba taká maličkosť, zabrúsiť otupené brity, na ktorých sa opiera o tie skrutky. Robí sa to malým okrúhlym pilníkom. Ak to urobíš správne, malo by to odstrániť problém. Horšie, ak máš ohlodané skrutky ... tam už len vymeniť. Mimochodom, akú značku gitary vlastníš?
Zaznamenané
guitman
otec
miestny štamgast
****
Príspevkov: 1986


guitman


WWW
« Odpoveď #38 kedy: 09. August , 2004, 08:35:33 »

Nechápem kožko sa dokážete baviť o jednej Yamahe akoby bola zo zlata dobre vydarila sa skvele ale kuknite na nadpis témy nie je čas založiť inú?
Zaznamenané

tatko fóra
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #39 kedy: 09. August , 2004, 12:53:21 »

Guitman - ale vsak to je tu bezne Žmurk Predator - normalne idem do toho Auparku (mam to 100 m) a na ten zazrak mrknem :hm:
Zaznamenané
Roberto
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 3467



« Odpoveď #40 kedy: 09. August , 2004, 13:54:42 »

zober si magnet, a ak je material kvalitny tak magnet chyti.
Zaznamenané

“Hot funk, cold punk, even if it's old junk, it's still rock and roll to me.” ~ Billy Joel

"Using a pedal for dirt with a great vintage Marshall is like driving a Ferrari with an automatic transmission. It's still a Ferrari but you can sure as have a lot more fun with a manual."
Hosť
« Odpoveď #41 kedy: 09. August , 2004, 14:37:25 »

Tak, tak, väčšinou tie lacné ""maslové"" tremolá sú z rôznych hliníkových zliatín alebo z mosadze, tie dobré sú z ocele.
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #42 kedy: 25. August , 2004, 14:53:39 »

Rastis - tak ako, vyskúšal si? Páčila sa Ti alebo nie?
Zaznamenané
rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #43 kedy: 26. August , 2004, 23:42:45 »

Predator - mam to tam naozaj iba 100m, ale bol som tam az vcera, tiez uplnou nahodou :) Ale spomenul som si a mrkol som sa na nu. Nechcelo sa mi ju zapajat, aj tak tam maju same aususove aparaty ( :cool: ), tak len tak na sucho. Prijemny nastroj precizne spraveny, velmi pohodlny krk, vsetky polohy vyborne dostupne. Na sucho pekny zvuk, nie prilis hlasny, a obhrubly... Vyzeralo to na slusny sustain. HW neviem posudit, snimace to malo, mechaniky die-cast, take snad vydrzia cele veky. Floyd teoreticky mohol pozostavat z Gotoh komponentov, rozhodne nebol tak premakany, hlavne uchytenie paky... Aj uchytenie krku do tela bolo riesene pekne, moderne a pohodlne. Ale zase Ibanez RG550 je predsa len ina trieda, od pohladu je to drahsi nastroj. To tremolo, co tam davaju je naozaj iny level ! Alnico magnety v snimacoch - myslim ze ta RGX420 take nemala. Porovnatele s tou Yamahou bola RG-cka, neviem presne aka, nejaka 370 - 470, moc sa v nich nevyznam. Stalo to podobne jak ta RGX420 okolo 15 litrov, nedrzal som to v ruke, ale co sa tyka osadenia, vcetne Floydu, prislo mi to velmi podobne...
Zaznamenané
Hosť
« Odpoveď #44 kedy: 30. August , 2004, 06:55:22 »

Yamaha nemá alnico, do tejto dávajú keramické ... ináč tie yamahácke snímače sú obšžahnuté Duncany. Do drahších sérií (Ty Tabor a iné) dávajú originál SD a do týchto lacnejších sérií vlastné yamahácke, konštrukčne jednoznačne ""obšžahnuté"" od Duncana. Rozdiel tam samozrejme je, ale relatívne malý, rozhodne nezodpovedá cene. Alnico je o niečom inom na čistom zvuku, farba je krajšia a jemnejšia ako u keramiky, ale signál je trochu slabší, keďže tieto magnety nie sú až tak silné ako keramika. Ono vždy je niečo za niečo ... Radim Hladík hovoril v Muzikuse o tom, že niekedy si hudobníci kupovali DiMarciá, ktoré by snáď ""rozsvietili žiarovku"", ale ten tón (hlavne na čisté zvuky a crunche) nebol taký príjemný, ako zo starších alnico snímačov.
Zaznamenané
Strán: 1 2 [3] 4 5 ... 31 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.095 sekund, 22 otázok.