rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #15 kedy: 17. November , 2008, 17:34:59 » |
|
attack fast, ratio skusaj, zacni niekde na polovicke, release viacej, ak chces dlhy sustain, menej, ak chces hrat nejake rychlejsie rytmicke figury. a gain tak, aby sa Ti po zapnuti pedalu nestisoval zvuk.
ale vsak preco si to nevyskusas sam ? 4 gombiky snad zvladnes odhadnut, co robia...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
hego-bass
náhodný pocestný
Príspevkov: 125
|
|
« Odpoveď #16 kedy: 10. Apríl , 2009, 11:42:38 » |
|
:D nastavit na compressore tvrdy zvuk:D Mna porazi:D mam doma compressor a nikdy som nehladal na tom tvrdy zvuk:D
|
|
|
Zaznamenané
|
I'm Bassist. The best of: Sam Rivers, John Myung, Robert Trujillo
|
|
|
arnysimilar
|
|
« Odpoveď #17 kedy: 14. Apríl , 2009, 12:43:03 » |
|
Moje veľmi skromné vedomosti v tejto oblasti mi hovoria, že compressor sa dáva väčšinou na prvé miesto reťazca pred všetky ostatné efekty. Compressor slúži na vyrovnanie signálu - slabý signál zosilní a silný zas zníži. Je dobrý hlavne na basu, na gitaru skôr pre začiatkočníkov a do štúdia je to tiež dobré, lebo zvukár potom nenadáva, že mu lietaš hore dole .. ale možno sa mýlim a má to zmysel aj na koncerte .. ale to neviem .. ja koncerty nehrám.
|
|
|
Zaznamenané
|
Byť hlupákom je veľmi ťažké, pretože je veľmi veľka konkurencia...
|
|
|
yngwinier
|
|
« Odpoveď #18 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:02:19 » |
|
jaywalker ma video na ytb tu mas moznost vidiet, ako sa zapajaju efekty a v akom poradi. AJ ked...trochu ta to moze domiesat, lebo on kludne pouziva compressor aj za skreslenim. Zalezi aj na citlivosti nastaveni. V zasade plati, ze comp ma byt na zaciatku retazsa, ale ja osobne som pocul vynikajuce zvuky aj na jednoduchom hybridnom kombe od Marshallu tak, ze bol comp zaradeny dokonca do slucky. Zasadne zmenil skreslenie na krasne plne, ale celkove volume sa prirodzene znizilo a sum trochu zvysil svoju uroven. Chce to citlive vnimanie, vselico sa da urobit...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #19 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:06:09 » |
|
kompresor sa pri nahravani moze zaradit aj uplne na koniec za mikrofon od boxu...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
yngwinier
|
|
« Odpoveď #20 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:10:55 » |
|
kompresor sa pri nahravani moze zaradit aj uplne na koniec za mikrofon od boxu...
spravidla sa pri nahravani aj tak deje a nakoniec sa este cela kompletna nahravka skomprimuje...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Yaro
|
|
« Odpoveď #21 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:22:32 » |
|
spravidla sa pri nahravani aj tak deje a nakoniec sa este cela kompletna nahravka skomprimuje...
takzvaná masturbácia
|
|
|
Zaznamenané
|
Mesa Boogie Mark V head, 4x12 MB Rectifier, Fender Custom Shop Deluxe Tele, B.C.Rich Exclusive, Warwick Thumb Bolt On 5 string
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #22 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:43:41 » |
|
takzvaná masturbácia preco ?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Yaro
|
|
« Odpoveď #23 kedy: 14. Apríl , 2009, 13:59:27 » |
|
preco ?
...lebo kazda studiova nahravka musi byt zmasturbovana
|
|
|
Zaznamenané
|
Mesa Boogie Mark V head, 4x12 MB Rectifier, Fender Custom Shop Deluxe Tele, B.C.Rich Exclusive, Warwick Thumb Bolt On 5 string
|
|
|
kuker
|
|
« Odpoveď #24 kedy: 14. Apríl , 2009, 14:13:04 » |
|
...lebo kazda studiova nahravka musi byt zmasturbovana to su pojmy...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #25 kedy: 14. Apríl , 2009, 14:24:26 » |
|
...lebo kazda studiova nahravka musi byt zmasturbovana a nemusi ?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Yaro
|
|
« Odpoveď #26 kedy: 14. Apríl , 2009, 14:49:43 » |
|
a nemusi ?
Jasne ze musi, ked ma byt nadupana. To bolo skor o tej krasnej slovnej hracke, ktoru som si nemohol nechat len pre seba
|
|
|
Zaznamenané
|
Mesa Boogie Mark V head, 4x12 MB Rectifier, Fender Custom Shop Deluxe Tele, B.C.Rich Exclusive, Warwick Thumb Bolt On 5 string
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #27 kedy: 14. Apríl , 2009, 14:52:25 » |
|
iggy - pod si pomasturbovat a vysvetli rozdiel medzi slovnou hrackou a lokalne pouzivanou slovnou zamenou.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Pitu
adminištrant
inventár podniku
Príspevkov: 6373
guitarist
WWW
|
|
« Odpoveď #28 kedy: 14. Apríl , 2009, 18:56:33 » |
|
V zasade plati, ze comp ma byt na zaciatku retazsa
Práveže skôr až na záver. Nevidím dôvod dávať kompresor pred skreslenie, skreslenie samo o sebe komprimuje zvuk. A čím je väčšie, tým viac.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
yngwinier
|
|
« Odpoveď #29 kedy: 15. Apríl , 2009, 06:20:44 » |
|
Práveže skôr až na záver. Nevidím dôvod dávať kompresor pred skreslenie, skreslenie samo o sebe komprimuje zvuk. A čím je väčšie, tým viac.
pozri si video tu su rozne riesenia pouzitia, aj ked miesat skreslenie a comp je trochu nestandardne. Comp sa pouziva skor pri neskreslenych zvukoch....a samozrejme nie je comp ako comp. Jedna vec je hrat sa s compom v beznej krabicke a druha vec je davat do retazca nejaky comp studiovej kvality za strasne peniaze...Skreslenie samozrejme komprimuje, to je fakt, napriek tomu, v zavislosti od pouzitia prostriedkov, ma svoje opodstatnenie v retazci. Sam som sa o tom presvedcil teraz, ked som skusal jaywalkerom poslane programy do Yamahy DG, kde v jednom programe na hutny skresleny zvuk je zapojeny aj comp (a dokonca aj phaser, comu som sa cudoval). Vysledok je skvely, snad som este nenatocil taky zvuk na nicom inom (a to som uz hral cez vselico)
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|