Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: VENUJTE 2% z daní aj na podporu gitarového fóra. Ďakujeme!!
25. November , 2024, 14:05:38
Strán: 1 2 [3] 4 5 ... 22 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Windows 7  (Prečítané 72162 krát)
0 užívateľov a 11 Hostí prehliada túto tému.
Zeck
miestny štamgast
******
Príspevkov: 1675


« Odpoveď #30 kedy: 23. November , 2008, 10:41:02 »

neviem preco mam dojem ze ludia ktori vidia hlavny prinos visty v 3D oknach a bublinach trochu prehliadaju jej pointu. mam voci tomuto OS vyhrady, urcite to nieje ideal (co je ale ideal), no pochybujem ze blikajuce features su jedinou vecou ktoru vista priniesla.

 
semish by mohol vysvetlit, v teme o viste co priniesla vista nove a zaujimave pre muzikantov, ak sa mu chce... :)
Zaznamenané

"We're going to create something that they can't steal  because they can't play it." :-)   - Thelonious Monk
Semish
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 5879



WWW
« Odpoveď #31 kedy: 23. November , 2008, 10:42:49 »

neviem preco mam dojem ze ludia ktori vidia hlavny prinos visty v 3D oknach a bublinach trochu prehliadaju jej pointu. mam voci tomuto OS vyhrady, urcite to nieje ideal (co je ale ideal), no pochybujem ze blikajuce features su jedinou vecou ktoru vista priniesla.

Dik Pista, ty si ma pochopil, hned na zaciatku som napisal ze nie je dolezite ako OS "vyzera" ale co dokaze.

To ze ma Linux rozne UI (vseliake tie KDE, Gnome, rozne ine nadstavby) to je ok, akurat ze je toho tolko ze si potom nevies ani poriadne vybrat ze co pouzivat. A btw, aj do Windows podobne srandicky doinstalujes. Ale o to tu predsa vobec nejde.
Koncim k Linuxu, povedal som svoj nazor a nemam chut sa doblba hadat o hovadinach :) (uz som sa dost hadal na inych forach a nikdy to nikam neviedlo, a ked som bol na Linuxovej konferencii, tak tam mi paradoxne davali za pravdu, dokonca zaryty linuxak pri diskusii o teme Linux vs. Windows vs. ine OS povedal, ze na Linux nema zmysel ani pisat virusy (aj ked by sa tiez dalo) pretoze  ma tak maly podiel na trhu ze sa proste nikomu neoplati stracat tym cas.
Zaznamenané
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11902



« Odpoveď #32 kedy: 23. November , 2008, 10:45:12 »

pretoze  ma tak maly podiel na trhu ze sa proste nikomu neoplati stracat tym cas.
pravda...rovnako si myslim, ze keby bol Linux masovejsie rozsireny, tak by nanho ludia nadavali minimalne tak ako nadavaju na MS a Win  :)
Zaznamenané
Zeck
miestny štamgast
******
Príspevkov: 1675


« Odpoveď #33 kedy: 23. November , 2008, 10:46:33 »

pravda...rovnako si myslim, ze keby bol Linux masovejsie rozsireny, tak by nanho ludia nadavali minimalne tak ako nadavaju na MS a Win  :)

presne, na fica sa tiez nadava :)
Zaznamenané

"We're going to create something that they can't steal  because they can't play it." :-)   - Thelonious Monk
Semish
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 5879



WWW
« Odpoveď #34 kedy: 23. November , 2008, 10:53:50 »


semish by mohol vysvetlit, v teme o viste co priniesla vista nove a zaujimave pre muzikantov, ak sa mu chce... :)

Nechce sa mi :), ja mam velky "osobny" problem s Vistou, totiz bol som na niekolkych internych prezentaciach noveho OS ktory mal byt revolucny a komplet od zakladov prepisany (a tak to bolo prezentovane), vyzeralo to ozaj nenormalne, potom sa zistilo ze to developeri nestihnu nakodovat ani za 20 rokov, tak zobrali kus novehu kodu, kus stareho a spravili taky hybrid ktory pozname ako Windows Vista. Velku vyhradu mam napriklad voci vyhodeniu DirectSound, pretoze tym MS znefunkcnil napriklad EAX od Creative (nastastie teraz mame OpenAL), cize v starsich hrach ktore vyuzivali EAX na Viste prestal fungovat priestorovy zvuk (islo len stereo), nastastie Creative spravili DirectSound>OpenAL wrapper, tak uz to niekedy aj funguje :). Vista priniesla zopar pokrokovych veci, ale to sa mi nechce rozpisovat, lebo by sme sa tu znova pohadali, a zopar nepopularnych (napr. UAC, ktore sposobuje problemy aj pri DAW softoch , nastastie sa da vypnut).
Pre muzikantov je podla mna do buducna super konecne poriadna podpora 64bitovej architektury, cize konecne odpada to obmedzenie na max 4GB RAM (v skutocnosti to je este menej), EastWest/Quantum leap maju uz aj 64 bitovu verziu svojej technologie PLAY, Spectrasonics tiez podporuju 64 bitov, Digidesign s Protools myslim uz tiez , cize svita na lepsie casy :).
Inak v suvislosti s prinosmi pre muzikantov mi nic nenapada, co by si/ste take od OS pozadovali ako muzikanti?
Zaznamenané
Semish
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 5879



WWW
« Odpoveď #35 kedy: 23. November , 2008, 10:54:27 »

pravda...rovnako si myslim, ze keby bol Linux masovejsie rozsireny, tak by nanho ludia nadavali minimalne tak ako nadavaju na MS a Win  :)

Presne tak, chapeme sa :).
Zaznamenané
Zeck
miestny štamgast
******
Príspevkov: 1675


« Odpoveď #36 kedy: 23. November , 2008, 10:58:58 »

Nechce sa mi :), ja mam velky "osobny" problem s Vistou, totiz bol som na niekolkych internych prezentaciach noveho OS ktory mal byt revolucny a komplet od zakladov prepisany (a tak to bolo prezentovane), vyzeralo to ozaj nenormalne, potom sa zistilo ze to developeri nestihnu nakodovat ani za 20 rokov, tak zobrali kus novehu kodu, kus stareho a spravili taky hybrid ktory pozname ako Windows Vista. Velku vyhradu mam napriklad voci vyhodeniu DirectSound, pretoze tym MS znefunkcnil napriklad EAX od Creative (nastastie teraz mame OpenAL), cize v starsich hrach ktore vyuzivali EAX na Viste prestal fungovat priestorovy zvuk (islo len stereo), nastastie Creative spravili DirectSound>OpenAL wrapper, tak uz to niekedy aj funguje :). Vista priniesla zopar pokrokovych veci, ale to sa mi nechce rozpisovat, lebo by sme sa tu znova pohadali, a zopar nepopularnych (napr. UAC, ktore sposobuje problemy aj pri DAW softoch , nastastie sa da vypnut).
Pre muzikantov je podla mna do buducna super konecne poriadna podpora 64bitovej architektury, cize konecne odpada to obmedzenie na max 4GB RAM (v skutocnosti to je este menej), EastWest/Quantum leap maju uz aj 64 bitovu verziu svojej technologie PLAY, Spectrasonics tiez podporuju 64 bitov, Digidesign s Protools myslim uz tiez , cize svita na lepsie casy :).
Inak v suvislosti s prinosmi pre muzikantov mi nic nenapada, co by si/ste take od OS pozadovali ako muzikanti?


ano, ano 64bit treba na velke kniznice, takze aj preto sa dost zaujimam o windoze sedmicku
to s tym direct sound, to som nevedel, sranda  Bavím sa skvele
« Posledná zmena: 23. November , 2008, 10:59:58 od Zeck » Zaznamenané

"We're going to create something that they can't steal  because they can't play it." :-)   - Thelonious Monk
MageZ
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2224


teh shite!!111!


WWW
« Odpoveď #37 kedy: 23. November , 2008, 11:10:01 »

Moja skusenost z prace je taka, ze na modernom HW je menej problemov s Vistou ako XP (aj ked sa neda samozrejme pausalizovat). Doma pouzivam Debian na routeri mame modnuty slackware tusim (uz ani neviem, roky to je zapnute a vobec nic s tm netreba robit, nema to ani monitor ani nic, nejake prehistoricke pentium, ci dokonca 486ka to je :)..) ) Proti Windows ako takym nemam nic, dokonca mi doma este na jednom compe fici originalne Win Me nainstalovane od cca roku 2000, v praci mame uz prevazne MS riesenie, nakolko sme zavadzali portal postaveny na MOSS, tak bolo logicke zaviest uz AD pre celu organizaciu, potom k tomu Exchange atd..  Co sa tyka celkovo serverov, par linuxov tam este je a aj zostanu. Zalezi od aplikacie, narokov, podmienok a situacie a nevidim absolutne ziadny problem pouzivania oboch platforiem aj subezne. Unix like systemy sa daju integrovat do AD, dokonca som niekde videl tusim srandu ako bez nejakych issues funkcny linux Domain Cotroller pre AD.

Na druhu stranu zas musim povedat, ze ak by nasa institucia nebolo v programe Microsoftu (zmluva s min skolstva tusim), tak by tych MS rieseni bolo kvoli financnemu hladisku radovo menej. (Zalezi od aplikacie, narokov, podmienok a situacie...) Žmurk

Na Win 7 sa celkom tesim, jedine co ma nesmierne serie, ze v SR je takmer nemozne kupovat ntbooky bez OS. Na keru picu si pri ntbooku MUSIM zaplatit za Win, ked ako organizacia mame zaplatenu multilicenciu na x stoviek OS?  Tie naistalovane a zaplatene OEM OS potom idu de facto rovno do kosa... (a su to desiatky licenci v nasej org rocne...) ?§!.
Zaznamenané

Semish
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 5879



WWW
« Odpoveď #38 kedy: 23. November , 2008, 13:55:17 »


Na Win 7 sa celkom tesim, jedine co ma nesmierne serie, ze v SR je takmer nemozne kupovat ntbooky bez OS. Na keru picu si pri ntbooku MUSIM zaplatit za Win, ked ako organizacia mame zaplatenu multilicenciu na x stoviek OS?  Tie naistalovane a zaplatene OEM OS potom idu de facto rovno do kosa... (a su to desiatky licenci v nasej org rocne...) ?§!.

Magezko, tak to nie je, v multilicencnych zmluvach NIE su plne verzie, su to len upgrady, cize OEM verziu vzdy potrebujes (chapem vyhrady zakaznikov, mam na to rovnaky nazor, ale proste to tak je).
Zaznamenané
MageZ
miestny štamgast
******
Príspevkov: 2224


teh shite!!111!


WWW
« Odpoveď #39 kedy: 23. November , 2008, 14:15:17 »

Magezko, tak to nie je, v multilicencnych zmluvach NIE su plne verzie, su to len upgrady, cize OEM verziu vzdy potrebujes (chapem vyhrady zakaznikov, mam na to rovnaky nazor, ale proste to tak je).

Tak potom sry a vdaka za uvedenie na pravu mieru. Licencie, nakupy SW a evidencia majetku idu uplne mimo mna (nastastie :) ), bol som ale dost zaskoceny, ze u mnohych ntbookov, pri ktorych je  za hranicami moznost kupy aj bez MS OS (freedos, linux..) to v SR tak nie je (alebo mozno je, ale nie "beznym" ludom a podnikom, nevidim do toho) :).

U nas su financne limity na hw a sw, teraz boli na hw dost dementne nizke, takze ntbooky sa kupili take ake sa kupili. Neviem, ci je mozne nejako vyfakturovat take ntbooky aj ako hw+sw (hw + ten includnuty OEM Win), co by nam mozno pomohlo v tej situaci a mali by sme o nieco lepsie zelezo. :)
Zaznamenané

musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #40 kedy: 23. November , 2008, 14:44:30 »

tento clanok je z knihy Home recording for dummies.  ta debata ze ci je na hudbu lepsi mac alebo win. subjektivne som pocul ze mac hra lepsie. ale to z nasledovnych dvoch dovodov. presiel som na Apogee prevodniky a prestal som pouzivat Steinberg. Ako pisu v tom clanku. najlepsie funguje software na ktory system bolo pisane. a to Protools a Logic boli pisane pre Mac. ako si niektori z toho robia picu tak ziadne studia nepouzivaju stare M Audio, krk, PC skladacku z agemu a H2O soft . ja som to tiez niekedy mal takuto zlepenicu ale nikdy viac.


* Screen_085.gif (30.55 KB, 655x387 - prehliadnuté 305 krát.)
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
Semish
VIP
inventár podniku
*
Príspevkov: 5879



WWW
« Odpoveď #41 kedy: 23. November , 2008, 14:49:38 »

tento clanok je z knihy Home recording for dummies.  ta debata ze ci je na hudbu lepsi mac alebo win. subjektivne som pocul ze mac hra lepsie. ale to z nasledovnych dvoch dovodov. presiel som na Apogee prevodniky a prestal som pouzivat Steinberg. Ako pisu v tom clanku. najlepsie funguje software na ktory system bolo pisane. a to Protools a Logic boli pisane pre Mac. ako si niektori z toho robia picu tak ziadne studia nepouzivaju stare M Audio, krk, PC skladacku z agemu a H2O soft . ja som to tiez niekedy mal takuto zlepenicu ale nikdy viac.

Toto musi byt pekne stary clanok :), ProTools free sa uz davno nerobia (bola to myslim postavene na verzii 5).
Este raz, nie je dovod aby bol zvukovy rozdiel medzi ProTools na Macoch a na PC.

Co maju s ProToolsami Apogee prevodniky a Steinberg?

Je pravda ze ProTools boli primarne vyvijane na Mac , ale predsa uz par rokov robia verzie aj na PC a tieto verzie su v podstate identicke. Ak mas dobre vyladene PC, tak bude nahravanie cez ProTools tiez bezproblemove, Mac ma akurat tu vyhodu ze je to HW od jedneho vyrobcu a k tomu OS tiez od toho isteho vyrobcu, cize by to malo byt relativne bez problemov, kym PC mozes mat hocijaku skladacku a tu je vacsi problem si udrziavat OS v poriadku. Dost som sa tiez vytrapil kym som svoje PC vyladil tak, ze nahravanie do ProTools je uplne bezproblemove.
Zaznamenané
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #42 kedy: 23. November , 2008, 14:56:52 »

nepouzivam protools ale pouzivam apogee. protools ma odradil ze za vsetko musis platit vela penazi.
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
styrioci
inventár podniku
*******
Príspevkov: 11902



« Odpoveď #43 kedy: 23. November , 2008, 14:58:49 »

mna by zaujimalo aky je zvukovy rozdiel, ked ma PC 1x2GB RAM modul alebo 2x1GB RAM modul, co bude hrat lepsie?

musicman: skusil mac OS nainstalovat na normalny PC a potom porovnat s tym apogee a softom, ktory pouzivas na macoch, aky bude rozdiel :) ci si skusal rozne platformy a nahravaci HW a podla toho si usudil, ze nieco je lepsie jak to druhe?
Zaznamenané
musicman
inventár podniku
*******
Príspevkov: 4903



« Odpoveď #44 kedy: 23. November , 2008, 15:06:30 »

ja som sa mozno v minulosti zle vyjadril alebo ma niekto zle pochopil. ja som k tomu macu dosiel ako slepe kura. kupil som si prevodnik apogee a zistil som az potom ze nejde na pc. to som nechapal ze niekto nerobi obladace pre windows  Bavím sa skvele nemohol som tomu uverit. ale je to tak. ked som to uz nechcel vyhodit tak som si musel kupit najlacnejsi notebook s MAC. dneska by som to uz nerobil lebo OSX sa da nainstalovat aj na klasicke PC s intelom.  no a ked som to spojazdnil tak som odpadol aky to ma zvuk. mozno ten MAc hra napicu alebo rovnako a cele to zlepsenie ma na svedomi prevodnik apogee, ale v tej kombinacii ako to mam to hra o dve triedy lepsie ako to co som mal predtym pod windowsom nebudem menovat tu firmu H2o    Na zdravie! ........ 
Zaznamenané

http://www.999th.eu         RIG:  2x DIGIDESIGN PRO TOOLS HD3, 3 x DIGIDESIGN 192 I/O ANALOG , DIGIDESIGN PRE, Focusrite, UAD, J&T       http://www.facebook.com/pages/999th-studio/124192809296?v=wall&ref=ts
Strán: 1 2 [3] 4 5 ... 22 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.042 sekund, 22 otázok.