Tulo
nováčik
Príspevkov: 34
|
|
« kedy: 30. December , 2009, 18:54:54 » |
|
Tremolo alebo tremolando v preklade znamená "chvejivý tón". Je rad niekoľkých idúcich tónov za sebou. Neodporúčal by som sa učiť tremolo začiatočníkom, pretože je to veľmi zložitá a náročná technika hrania, ktorá si vyžaduje roky praxe. V klasickej hudbe sa tremolo učí striedaním prstov A, M, I v rýchlom slede sa sebou. Ale samozrejme, kto začína s tremolom, tak musí hrať v pomalom tempe a v rôznych rytmoch, ako napr. "bodkovaný rytmus". Typickým príkladom tremola, je slávna skladba Recuerdos de la Alhambra (Spomienky na Alhambru) od španielskeho gitaristu Francisca Tárregu. http://www.youtube.com/watch?v=dUZQhW10K8w Ak niekto potrebuje tremolo rozobrať podrobne, tak nech písne.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
musicman
|
|
« Odpoveď #1 kedy: 30. December , 2009, 18:59:29 » |
|
to som hral ale tam sa to hra nie AMI ale AMIM
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Tulo
nováčik
Príspevkov: 34
|
|
« Odpoveď #2 kedy: 30. December , 2009, 19:04:15 » |
|
to som hral ale tam sa to hra nie AMI ale AMIM
Je to možné, ale klasické tremolo sa hrá AMI. Inak tu Alhambru idem preberať až v druhom ročníku na konzervatóriu. Nikdy som na to nevidel noty, tak som zvedavý.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
musicman
|
|
« Odpoveď #3 kedy: 30. December , 2009, 19:07:05 » |
|
Je to možné, ale klasické tremolo sa hrá AMI. Inak tu Alhambru idem preberať až v druhom ročníku na konzervatóriu. Nikdy som na to nevidel noty, tak som zvedavý. take tremolo ze 16tiny palcom zacnes a potom dalsie tri prstami to je lahke ale ale hento je ze zacinas palcom aj prstom naraz takze prstami musis vyhrat 4 tony to uz je tazke sa naucit
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Branko
|
|
« Odpoveď #4 kedy: 30. December , 2009, 19:15:53 » |
|
... Ak niekto potrebuje tremolo rozobrať podrobne, tak nech písne. A gitaru musim mat naladenu ako, ked chcem zahrat spravne tremolo ?
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kaolko
|
|
« Odpoveď #5 kedy: 30. December , 2009, 19:16:01 » |
|