Tie rozbocovacky predpokladam aktivne. Tiez celkom nechapem vyznam bud tychto rozbocovaciek alebo napr tych mikrakov zlepenych paskov co na starych koncertoch vidno lebo predpokladam, ze tie direkty na pultoch su riesene ako zosiky 1:1 s vstupnymi/vystupnymi impedanciami takymi, aby sa signal zachoval co najlepsie. Ale asi zalezi na konkretnom pripade a neda sa zovseobecnit riesenie.
Celkom som tomu rieseniu odposluchov s auxami zacal rozumiet, ale ako si spomenul, ze sa riesia aj korekcie pre kazdy odposluch, tak sa moje predstavy zas komplikuju
Zas ma v pripade analogovych pultov napada len take riesenie, ze kolko odposluchov tolko pultov. Si to predstavujem tak, ze vsetko co je na podiu(majky, linky) ide do prveho pultu, z neho spolocny stereo vystup do PA a cez direkty postupuju signaly do dolsieho pultu, z ktoreho ide spolocny vystup do prveho odposluchu a cez direkty vsetky kanaly do dalsieho pultu, z ktoreho ide spolocny vystup do druheho odposluchu a zas vsetky kanaly cez direkty do dalsieho a dalsieho odposluchoveho pultu a az z toho posledneho povedzme cez direkty do nejakeho zaznamoveho zariadenia.
Ale asi sa to takto nerobi lebo ked su tie direkty riesene ako zosiky 1:1 tak prispevok sumu by bol zrejme nezanedbatelny, ale sice dnes uz mozno ani nie. A teraz mozno zacinam vnimat vyznam rozbocovaciek, ked sa ten signal vetvi paralelne lepsie ako kvazi seriovo cez direkty. Alebo tie digitalne pulty umoznuju riesit korekcie pre kazdy aux? Alebo ako?
Inak ta Vlacheho praxe zvukovej techniky sa doplna a aktualizuje....neviem presne, ale cca pred 1-2rokmi som kupil tretie vydanie...