Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
30. November , 2024, 04:47:29
Strán: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Line 6 Pod HD  (Prečítané 98273 krát)
0 užívateľov a 2 Hostí prehliada túto tému.
bigbadbrad
stály hosť
*****
Príspevkov: 866



« Odpoveď #135 kedy: 16. Október , 2010, 17:55:19 »

a ja sa ani necudujem ze si mi nepovedal aku ... ale vsak nevadi, akurat je usmevne ze napises ze to ma uplne inu technologiu ako pod, a pri tom podla mna absolutne netusis aku  Bavím sa skvele

tak ta technologia je asi obchodne tajmostvo nie? nemusi vediet aku ale asi inu ked to znie lepsie
Zaznamenané
zakky
Hosť
« Odpoveď #136 kedy: 16. Október , 2010, 18:07:10 »

Sak ani ty netusis, ake kvality ma tvoj aparat a hras na tom.  Bavím sa skvele

vsak netusim ale ani tu nerobim mudreho ze ake technologie to pouziva

tak ta technologia je asi obchodne tajmostvo nie? nemusi vediet aku ale asi inu ked to znie lepsie

kludne to moze byt technologia rovnaka akurat to ma lepsie vypoctove schopnosti, ja neviem ale ani tu nic take netvrdim  .... ja som nenarazal na to ze ako co hra ... je mi srdecne jedno aj ako hra pod aj ako hra axe (pri tom je uplne jasne ze axe je momentalne modelingova spicka) ja som narazal len na to, ze je usmevne ked branko tvrdi ze su to uplne ine technologie pri tom o tom nema ani sajn
Zaznamenané
Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13059


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #137 kedy: 16. Október , 2010, 18:19:38 »

vsak netusim ale ani tu nerobim mudreho ze ake technologie to pouziva

Mas pocit, ze nejak sa chvalim vedomostami o axe a ich technologii ?

...ja som narazal len na to, ze je usmevne ked branko tvrdi ze su to uplne ine technologie pri tom o tom nema ani sajn
A co, ze nemam sajn ? Narazaj si radsej hlavu k muru, nez taketo reakcie. Žmurk
« Posledná zmena: 16. Október , 2010, 18:22:38 od Branko » Zaznamenané

zakky
Hosť
« Odpoveď #138 kedy: 16. Október , 2010, 18:35:05 »

Mas pocit, ze nejak sa chvalim vedomostami o axe a ich technologii ?

Neblazni. Žmurk To ma uplne inu technologiu, uplne ine modely, uplne iny EQ, atd...  Na zdravie!

ty ked nieco napises tak to okamzite zabudnes?  Bavím sa skvele
Zaznamenané
Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13059


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #139 kedy: 16. Október , 2010, 18:36:59 »

ty ked nieco napises tak to okamzite zabudnes?  Bavím sa skvele
Ty vobec citas, co pises ?  Bavím sa skvele
To, ze napisem, ze to ma inu technologiu hned znamena, ze o nej nieco viem ?  Bavím sa skvele
Zaznamenané

zakky
Hosť
« Odpoveď #140 kedy: 16. Október , 2010, 18:38:54 »

Ty vobec citas, co pises ?  Bavím sa skvele
To, ze napisem, ze to ma inu technologiu hned znamena, ze o nej nieco viem ?  Bavím sa skvele

ano to znamena ze o tom nieco vies omg ... ale tak ano vlastne to teraz par veci vysvetluje, ze pises o veciach o ktorych nic nevies  Bavím sa skvele lol
Zaznamenané
Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13059


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #141 kedy: 16. Október , 2010, 18:40:17 »

ano to znamena ze o tom nieco vies omg ... ale tak ano vlastne to teraz par veci vysvetluje, ze pises o veciach o ktorych nic nevies  Bavím sa skvele lol
No este daj nejaky  Na zdravie!  Bavím sa skvele
Zaznamenané

majso
stály hosť
*****
Príspevkov: 1133



« Odpoveď #142 kedy: 16. Október , 2010, 18:55:02 »

Dnešna špička speaker simulácii je založená na impulzoch, tak prečo by používali nejakú rozdielnu technológiu?

// chcel by som ich počuť s vypnutým speaker sim. a s rovnakým impulzom, vtedy by som povedal, že toto alebo toto je lepšie.
« Posledná zmena: 16. Október , 2010, 18:56:16 od majso » Zaznamenané
Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« Odpoveď #143 kedy: 16. Október , 2010, 18:56:09 »

Dnešna špička speaker simulácii je založená na impulzoch, tak prečo by používali nejakú rozdielnu technológiu?

na toto si uz ako prisiel?
Zaznamenané
majso
stály hosť
*****
Príspevkov: 1133



« Odpoveď #144 kedy: 16. Október , 2010, 18:56:41 »

Môžeš mi to vyvrátiť?
Zaznamenané
Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13059


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #145 kedy: 16. Október , 2010, 18:56:53 »

Dnešna špička speaker simulácii je založená na impulzoch, tak prečo by používali nejakú rozdielnu technológiu?

// chcel by som ich počuť s vypnutým speaker sim. a s rovnakým impulzom, vtedy by som povedal, že toto alebo toto je lepšie.
Majso....
Zaznamenané

majso
stály hosť
*****
Príspevkov: 1133



« Odpoveď #146 kedy: 16. Október , 2010, 19:01:38 »

čo sa ti nepáči?
Zaznamenané
Branko
inventár podniku
*******
Príspevkov: 13059


Myšlienky tvoria veci!


« Odpoveď #147 kedy: 16. Október , 2010, 19:02:39 »

čo sa ti nepáči?
Radsej mi ty povedz, jak si na to prisiel.
Zaznamenané

majso
stály hosť
*****
Príspevkov: 1133



« Odpoveď #148 kedy: 16. Október , 2010, 19:07:03 »

Axe-Fx využíva konvolúciu (impulzy)
http://axefxwiki.guitarlogic.org/index.php?title=Cabinet_simulator
Zaznamenané
Krtko
*** BACHAR ***
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2659


« Odpoveď #149 kedy: 16. Október , 2010, 19:15:12 »

Co chces vyvracat, kde si to cital alebo skadial to mas? existuje predsa X softwerovych aj hardwerovych rieseni simulacie na roznych technologiach. Vsak preco by to potom aj line6 to tak neriesil, bolo by to omnoho jednoduchsie.. alebo ok, uz ked oni to tak neriesia, ale preco tych zopar (prvoligovych) kapiel co tocia na digitaly, nepouzivaju ako speaker sim. impulzy? Uz len z vlastnej skusenosti, co som poskusal cez 300 impulzov cez rozne SW a vselijak naeqalizovane a kombinovane som nikdy nedosiahol taky vysledok ako cez simulaciu v XT pro, aj Rastis niekde spominal, ze lepsie mu znie GR ako impulzy.. jaywalker tu daval raz tiez totalne namakanu vec na nejakom totalne avantgardnom systeme simulacie (aspon ja som ho nepochopil) co by som v zivote nenakrutil na impulzoch..
Zaznamenané
Strán: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.085 sekund, 23 otázok.