bohuzel (?) jako vsechny cimrmanovske vynalezy, to je zrejme kus od kusu. Slysel jsem to v peti kytarach a skore je lehce pozitivni, u dvou pomohlo vyrazne, o dvou jsem si niceho nevsiml a u jedne (ukazky) je to spise zlepseni, i kdyz u toho strumingu porad vaham
(tech stredu je tam prece jenom uz dost)
- rozhodne to zvysuje hlasitost, dokonce to zpusobilo nechteny chytak, vzorek 5 je trochu potiseji nez 6, ale jenom proto ze jsem musel ubirat citlivost nahravadla, protoze uz to klipovalo (ve skutecnosti je tedy 5 hlasitejsi nez 6), byl to posledni kousek a uz sem nemel cas ani chut to delat kvuli tomu cele znova.
- posouva to frekvencni pasmo (prida to takove spodni stredy, ktere jsou vyhodne pro prosazeni i pocit hlasitosti)
- vyrovnanost to delalo hlavne na Yamaze LLX16, tady mi to uplne neprijde, i kdyz ta kytara je uplne nova, takze se zrejme jeste trochu rozehraje. U yamahy to jeste brutalne zvyraznovalo flazolety, tady to je + - stejne, ale ten Cort uz je hraje hodne nahlas sam o sobe
- takze zrejme to pozitivne ovlivnuje i to vazbeni (vyssi hlasitost, citelnost), ale na druhou stranu z linky neslysim vpodstate zadne rozdily, takze uvidime jak na podiu.
takze bych to shrnul ze zadny zazrak se nekona (ostatne ono to neni nic noveho, neco podobneho pachali uz spanelkari pred vice nez sto lety), ale nekterym kytaram to pomoct muze (nekterym dokonce hodne) a jinym zase vubec ne. Takze bohuzel je treba to zkouset individualne. Pocit pri hrani je jakoby se zapl kompresor, chovani se trosku zmeni, ale ne negativne.
ostatne kazdy si to muze vyzkouset nanecisto, jestli ma smysl se tim zaobirat...