Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
27. November , 2024, 15:34:34
Strán: [1] |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Prepojenie pomocou Midi  (Prečítané 1667 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Jeremydes
okukávač

Príspevkov: 1

« kedy: 28. Február , 2011, 13:32:20 »

Ahoj, mám el. bicie Roland Td-4 , USB midi rozhranie http://www.proaudio.sk/audio-prevodniky-karty-rozhrania/usb-audio/esi-romio-2---5631/ a soft mámAdobe audition 3.0 . + VST EZdrummer.
Nech robím, čo robím nejde mi žiadny signál. Som v tomto dosť začiatočník. Doteraz som hral a nahrával iba so zvukom modulu, no ten mi už nestačí.
Viete mi, prosím, poradiť?
Zaznamenané
METALHAMMER
stály hosť
Príspevkov: 935

« Odpoveď #1 kedy: 28. Február , 2011, 13:35:59 »

z midi out na rolande chod do in na esi romio a pichni to do USB....v audition musis dobre nastavit odkial primas midi (malo by to mat aj daku signalizaciu ze to prima signal.. a potom dat do stopy midi ako in a zavesit na to ez drummer)

problem samozrejme moze byt aj v tom ze ake signaly posiela roland a kde caka a ake midi noty EZ drummer
Zaznamenané
1978popo
nováčik
*
Príspevkov: 54

...nemas??? nechaj si!!!...

« Odpoveď #2 kedy: 10. Marec , 2011, 03:08:58 »

a nemoze to byt midi kablom??? mal so taky problem, ked som chcel pripojit svoj POD 2.0..."obycajny" midi kabel nefungoval...no kupil som M-AUDIO uno a problem bol ta-tam...neviem, nevyznam sa v tom moc, len sa snazim poradit...
Zaznamenané

hand-made JEM7V (Soller-Sivcak)
Squier Stratocaster Standart
LP Westfield Deluxe Custom
LP 100 Epiphone
Gibson J200NA
Washburn WD10SCE
Duger
Hosť
« Odpoveď #3 kedy: 25. Júl , 2011, 06:44:32 »