Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Nedostali ste váš aktivačný email?

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dåžkou sedenia
Novinky: Nové smerovanie portálu  - podpora a propagácia aktivít členov fóra !!
21. November , 2024, 14:54:48
Strán: 1 [2]  Všetko |   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: virtualny aparat cez cool edit  (Prečítané 6031 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #15 kedy: 20. Január , 2006, 11:33:11 »

Buffer - cisto orientacne, mozno nie celkom pravda  - ma ist velkost, napriklad v samploch (jedna sekunda je rozdelena na velke mnzostvo samplov). Teraz ten SW nacita do buffra zvuk gitary a potom ho zefektuje a posle na vystup. Cize ak by si mal buffer 2 sekundy, tak by tam bolo neskorenie zhruba tie 2 sekundy :)

Preto ty potrebujes buffer mensi, ale zasa dostatocne dlhy na to, aby sa to stihlo zefektovat, nieco na ten sposob.

Akurat nerozumiem, preco je 6000b/s, ako keby na sekundu bolo 6000 bitov :-/
Zaznamenané

rastis
adminištrant
miestny štamgast
***
Príspevkov: 2312



« Odpoveď #16 kedy: 20. Január , 2006, 11:57:22 »

Mate to domotane. Pri buffroch sa udavaju sample, nie bity. A 6000 samplov ani nebyva pri buffroch, to je moc. A nema to vplyv na kvalitu zvuku.

48 kHz je pri SB jedina pracovna frekvencia. Vsetko ine ak tam aj ide nastavit sa musi resamplovat, cize vacsie naroky na vykon a vacsia latencia. 6000 bitov vobec neviem, co ma byt a ako to ma suvisiet s realtime.
Zaznamenané
rady
pravidelný návštevník
****
Príspevkov: 618


« Odpoveď #17 kedy: 20. Január , 2006, 12:01:17 »

vo vsthoste sa latencia (buffer) zobrazuje aj v samploch, aj v bitoch...
Zaznamenané
Martinlm
adminištrant
inventár podniku
***
Príspevkov: 7479



WWW
« Odpoveď #18 kedy: 20. Január , 2006, 12:38:46 »

To b/s urcite nie su bity za sekundu, to je nemyslitelne. 6000b/s je velmi malo.

Rady> Latencia(buffer)? Teraz to vyzera, ze latencia (casovy udaj) je to iste co buffer (uvada sa velkost).

Aha, asi som na to asi prisiel, b/s je tam buffrov za sekundu. Do kolkych buffrov natlacis jednu sekundu zvuku. Lebo cim viac samplov ma buffer, tym mensie je to cislo.
12000 samples = 4b/s
3000 samples = 16b/s
64 samples = 750b/s
Zaznamenané

Strán: 1 [2]  Všetko |   Hore
  Tlačiť  
 
Skočiť na:  

Stránka vytvorená za 0.048 sekund, 22 otázok.