colossus
nováčik
Príspevkov: 8
|
|
« Odpoveď #225 kedy: 22. Máj , 2008, 15:01:18 » |
|
Colossus: 1. Sorry ale nemas pravdu. Predavac musi byt ochotny aj v nedelu pred zaverecnou, nielen v Muzikeri ale vsade. Zakaznika absolutne nezaujimaju jeho osobne problemy. Nakoniec, ten predavac to nerobi ako zasluznu neziskovu cinnost, alebo hobby. Je za to plateny, tak nech sa usmieva. 2. Aky konkretny problem si mal vlastne s Muzikerom? Nebol to skor problem s Quattrom? 3. Podliezanie cien nie je zaklad biznisu a zdravej konkurencie Rastis: Krasna, dojemna prihoda, skoro som sa rozplakal Cize podla teba maju ceny ostat tak ako su? No neviem.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #226 kedy: 22. Máj , 2008, 15:13:08 » |
|
podliezanie cien je chujovina a z konecneho dosledku to nema nakoniec zmysel ani pre zakaznika. pracujem v obchode dlhe roky, predaval som aj hudobne nastroje...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Tom70
|
|
« Odpoveď #227 kedy: 22. Máj , 2008, 15:45:58 » |
|
Cize podla teba maju ceny ostat tak ako su? No neviem.
Nehovorim ze maju zostat ako su, hovorim, ze podliezanie cien nie je zaklad biznisu. Keby si do toho trochu videl, tak urcite uznas, ze je to tak, ako hovorim. Ale na druhej strane chapem, ze ked sa na to pozeras len z pohladu zakaznika, tak nechapes o com hovorim (bez urazky). Beriem.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #228 kedy: 23. Máj , 2008, 15:29:46 » |
|
K tej krabici: Siel som hladat do skladu krabicu, zial bola niekde zašprajcovana, tak som poprosil kolegu, aby to pohladal. Kedze som sa od svojho posobiska vzdialil, mam na starosti peniaze, nemohol som kasu nechat prazdnu bez dozoru. To znamena, ze som si to nerozmyslel. Ale to nepisem preto, ze by som sa urazil alebo cokolvek... len na spresnenie faktu, ze medzicasom mohli prist zakaznici a nebol som na svojom poste, aby som ich pripadne obsluzil.
Eric
jasne
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Altostratus
|
|
« Odpoveď #229 kedy: 03. Jún , 2008, 14:42:14 » |
|
Hm...zaujímavé. Akurát sa obzerám po nejakom spevovom mikrofóne a, ako to už býva, hneď som si spomenul na klasiku SM-58. Ako prvý som checkol náš Muziker a hľa: SM-58 za pekných 4149,- SKKKukal som ďalej a cez Madu (na webe ho nemajú) a Musik Produktiv som sa preklikal až ku Klangfarbe a hľa: SM-58 za pekných 98 EUR, čiže necelých 3000 SKK, čo je bisťubratu o takmer 1200 korún lacnejšie.
|
|
« Posledná zmena: 03. Jún , 2008, 14:42:49 od Altostratus »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
kuko6
|
|
« Odpoveď #230 kedy: 11. Jún , 2008, 14:15:23 » |
|
jeden môj kamos objednaval z muzikeru gitarua vola tam, ze co je s tou gitarou, ze kedy mu dojde. A oni , ze do tyzdna by mala uz dojst, a o 2 hodinky mu volaju z muzikeru , ze ta gitara sa uz nevyraba . A oni tu gitaru maju stale este na stranke , co toto sa stalo asi tak pred 2 tyzdnami bola to tato gitara, ktovie dokedy tam na stranke este bude http://www.muziker.sk/Default.aspx?Ibanez-GSA60-BS&nid=20016&nparams=kod_id;7458
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
udry
Hosť
|
|
« Odpoveď #231 kedy: 23. Júl , 2008, 09:50:13 » |
|
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #232 kedy: 23. Júl , 2008, 09:52:10 » |
|
nie, ale toto - http://www.muziker.sk/ - hej
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
udry
Hosť
|
|
« Odpoveď #233 kedy: 23. Júl , 2008, 09:56:41 » |
|
Už ide všetko. Ď
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
Semish
VIP
inventár podniku
Príspevkov: 5879
WWW
|
|
« Odpoveď #234 kedy: 02. September , 2008, 17:09:38 » |
|
Mam skoro identicku skusenost, ale prachy ti nevratia. Ja som si musel vybrat iny tovar, takze sme to lepili niekolko mesiacov. Uz tam nikdy viac nic nekupim ...
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #235 kedy: 02. September , 2008, 17:09:50 » |
|
"poslali ho na Roznavsku" - nac tam liezol ?. tam kde som to kupil, tam to zlozim a necham si vypisat o tom papier. do mesiaca ked sa neozvu, tak pridem tam a otrcim ruku na vratenie penazi. ked sa budu zdrahat, zmienim sa o SOI - ta totizto taketo podnety bezne riesi a riesi ich smerom k zakaznikovi, pokial je v prave (co v tomto pripade by bolo). obchodnici to dobre vedia, takze zakaznikom, ktori svoje prava poznaju a dozaduju sa ich problemy nerobia - riskuju vysoku pokutu.
inak uz pokial po prvej zarucnej oprave vyrobok vykazuje rovnaku vadu, ma zakaznik pravo na vymenu za iny kus.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
mcmaros
|
|
« Odpoveď #236 kedy: 02. September , 2008, 17:15:21 » |
|
inak uz pokial po prvej zarucnej oprave vyrobok vykazuje rovnaku vadu, ma zakaznik pravo na vymenu za iny kus.
Neviem ci sa mi to pletie, ale mam pocit ze az sa to pokazi po troch zarucnych opravach.
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
rastis
adminištrant
miestny štamgast
Príspevkov: 2312
|
|
« Odpoveď #237 kedy: 02. September , 2008, 17:29:52 » |
|
Neviem ci sa mi to pletie, ale mam pocit ze az sa to pokazi po troch zarucnych opravach.
neviem, robim v obchode, kde zakaznikom vychadzame v ustrety nad ramec zakonnych povinnosti. nepamatam si presne znenie, po kolkych razoch, ale 3 urcite nie, to by som uz od nich vyzadoval ukoncenie obchodnej cinnosti
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
mcmaros
|
|
« Odpoveď #238 kedy: 02. September , 2008, 17:33:31 » |
|
"Podľa zákona môže mať tovar vadu odstrániteľnú, alebo neodstrániteľnú. V prvom prípade máte právo, aby vám vec bezplatne, riadne a včas opravili, alebo pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neúmerné, výrobok (alebo jeho časť) vymenili za taký istý bez vady. Pokiaľ to nie je možné, môžete žiadat zľavu alebo vrátenie peňazí. U tovaru s vadou, ktorú nie je možné opraviť a kvôli ktorej nemôžete výrobok riadne používať, si môžete vybrať medzi výmenou a vrátením peňazí. To isté platí, pokiaľ predajca u opraviteľných vád nevybavil reklamáciu do 30 dní, mylne vás informoval o tom, že má výrobok určité vlastnosti, alebo pokiaľ má výrobok súcasne najmenej tri rôzne vady. Ak reklamujete neopraviteľný výrobok, ktorého vada nebráni riadnemu používaniu, môžete žiadať zlavu, prípadne vrátenie peňazí."
"Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať"
|
|
« Posledná zmena: 02. September , 2008, 17:38:07 od mcmaros »
|
Zaznamenané
|
|
|
|
RobG
|
|
« Odpoveď #239 kedy: 02. September , 2008, 17:41:24 » |
|
U topánok je to po 2 opravách, mi vrátili peniaze..
|
|
|
Zaznamenané
|
|
|
|
|