všetci sa snažia zbaviť ublatených zbytočných spodkov ktoré sa bijú s basou a kopákom, nie tých životodarných low mids bez ktorých by gitara hrala tenúčko
. Ak gitara hrá jak pilka, tak je podľa mňa logické že človek chce posilniť nízke stredy.
Napr. alnico warpig je nato presne určený, pre gitary ktoré sú všeobecne bright. Ak to pridá zbytočné nepoužiteľné basy, tak sa to osekne s TS alebo s EQ v slučke.
Každopádne mi je čudné že LMML naháňal basy v mahagónovej gitare. A hlavne 85 ktorý je alnico, to musí byť tak ublatené jak hrom. V lipovej už to nejaký ten zmysel môže dávať ak má javorový krk
LMML nenahanal basy do mahagonovej gitary silou mocou, potreboval vyriesit problem, ze ked na drop B ladeni zahral kvintu na dvoch najhrubsich strunach, tak namiesto B-Fis mu po par sekundach znelo uz len to Fis, sustain na najhrubsej strune mu velmi rychlo vykapal. Urobil na tom mechanicke upravy na nultom prazci, na kobyle, dal hrubsie struny, ale furt tomu este nieco chybalo. Tak skusil 85-x namiesto 81 a vyslo to, ziadne blato, ale viac basov a stale velmi slusna zrozumitelnost.
No a teraz riesi to iste s lipovou s javorovo-bubingovym krkom, ladenou az do drop A. Cize ani tentokrat tam urcite nechce nakydat za furik blata, chce len povedzme o tolko viac basov, o kolko mu pridalo 85-X oproti 81 v mahagonovke, resp. iba o stipku viac, kedze toto je lipovka....
Takze este raz pls: AHB moze byt? A ktore? Jednotka, dvojka, trojka?