Problém je často aj v tom, že tu ľuďom radia, buď úplní diletanti, alebo gitaristi, ktorí majú gear za tisíc/tisíce € - a tým pádom aj iné nároky - obe tieto kategória majú často pocit, že majú recept na nejakú univerzálnu pravdu.
Neviem o žiadnom lampovom aparáte do 400€, voči ktorému by niekto nemal výhrady.
Všetko je to subjektívne a generalizácia nie je na mieste + ľudia často radi nafukujú a zveličujú, že áno?
Ako to LC30 II a celá značka Laney - ten aparát som mal a bol úplne v poriadku, hlavy od Laney sú podľa mňa tiež v pohode.
Zažil som aj Bugeru, ktorá sa prenášala a bola bez problémov, rovnako Valveking.
Už som to písal:
1.Kazí sa všetko a väčšinou je to záležitosť kus od kusu. Záleží aj od človeka, ako sa o danú vec stará.
Valveking aj LC30 sú jednoduché aparáty, ktoré sa ľahko a lacno dajú opraviť, tak v čom je problém? (Hlavne za tú cenu.)
2. Keď kupuješ niečo používané a za pár rokov sa to predchádzajúcemu majiteľovi nepokazilo, tak je predpoklad nejakej výrobnej chyby minimalizovaný. (Samozrejme treba všetko pri kúpe skontrolovať - pozrieť sa do aparátu a hlavne poriadne počúvať.)
A tie tranzistory, čo Ti tu odporúčajú - ale no tak... píše snáď, že je starý jazz man, alebo chce používať výhradne kryštálovo čistý sterilný clean? Na to sú tie aparáty dobré, ale v rockovej, metalovej a pomaly všetkej inej muzike sa hrá na lampy. A pre niečo asi...